Поисковый запрос: <.>K=пізнавальна діяльність<.> |
Общее количество найденных документов : 43
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
|
Джакупов, С. М. Развитие смысловой теории мышления в концепции совместно-диалогической познавательной деятельности [Текстььь] / С. М. Джакупов> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2008. - N2. - С. 180-188
. - ISSN 0201-7385 Рубрики: мислення (загальні питання) фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- СМЫСЛОВАЯ ТЕОРИЯ МЫШЛЕНИЯ -- МИСЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
|
Матвєєва, М. П. Діагностичні можливості інтелектуальної шкали Д. Векслера [Текстььь] / М. П. Матвєєва, Л. М. Гречко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N9. - С. 39-49.
ББК 88.4 Рубрики: інтелект Інтелектуальний розвиток психодіагностика тести пізнавальна діяльність розумовий розвиток мовлення фывфывфыв: диференційна діагностика -- інтелектуальний розвиток -- тест інтелекту Д. Векслера -- пізнавальна діяльність -- мовлення
Доп.точки доступа: Гречко, Л. М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>3.
| 74.104 С 79
Стеценко, Ірина Борисівна. Лего-конструювання як компонент STREM-освіти для дошкільників [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 37-41.
ББК 74.104 Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: STREAM-освіта -- конструкторська діяльність -- пізнавальна діяльність -- пізнавальне конструювання -- види конструювання -- ЛЕГО-конструювання -- активне пізнання світу -- міжпредметні зв’язки -- інженерне мислення Аннотация: У статті розглянуто ЛЕГО-конструювання як компонент STREAM-освіти, завдання програми “Пізнавальне конструювання” для формування культури інженерного мислення у дошкільників, а також можливості їх реалізації і напрями конструкторської діяльності навчальних закладів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1)
Найти похожие
|
>4.
| 74.58.2 М 19
Малихін, Олександр. Зміст і сутність самостійної навчальної діяльності студентів: історія і сучасність / О. Малихін> // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 11. - С. 24-28. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58.2 Рубрики: Навчання студентів--самостійна робота студентів фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- самостійна робота -- самостійна пізнавальна діяльність -- самостійна навчальна діяльність Аннотация: Автор статті узагальнює досвід дослідження проблеми самостійної навчальної діяльності студентів в історіко-дидактичному ракурсі тощо.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 74.10 С 79
Стеценко, Ірина Борисівна. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 31-34. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.10 Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології фывфывфыв: STREAM-освіта -- STEM-освіта -- пізнавальна діяльність -- дошкільники -- міжпредметні зв’язки Аннотация: У статті розглянуто складові STREAM-освіти, обгрунтовано необхідність запровадження STREAM-освіти з дошкільного віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.212.33(477) Б 11
Бєлєнька, Г. Пізнавальні прогулянки з дошкільниками / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 25–34.
Рубрики: Дошкільне виховання--ознайомлення з природою фывфывфыв: прогулянки на свіжому повітрі -- пізнавальна діяльність -- екскурсії на природу -- ігри з камінцями -- ігри з водою -- ігри з піском -- спостереження -- пізнавальні прогулянки Аннотация: Поради вихователям з організації пізнавальних прогулянок з дошкільниками.
Доп.точки доступа: Половіна, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 371.31:001.895](477) К 26
Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Тетяна Карпенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 54–56.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--пізнавальна діяльність фывфывфыв: педагогічні технології -- інноваційні педагогічні технології -- майстер-клас -- перевернутий урок -- самооцінювання -- скрайбінг -- кросенс -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Аннотация: Мета майстер-класу: створити умови для впровадження інноваційної педтехнології "Перевернутий клас" як засобу підвищення якості навчання молодших школярів. Завдання: ознайомити із особливостями технології Перевернутий клас"; продемонструвати можливості використання в роботі з молодшими школярпми засобів технології "Перевернутий клас"; створити умови для мотивації навчання, співробітництва, взаєморозуміння.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 81.415/416 К 11
Кішенко, К. О. Відеопроект - одна з форм активізації пізнавальної діяльності учнів / К. О. Кішенко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 16/18. - С. 43-44
ББК 81.415/416 Рубрики: Іноземні мови--відеопроект--учні фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- проект-репортаж -- проект "пряме включення" -- учні
Имеются экземпляры в отделах: Каф. англ. мови Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9.
| 74.202 С 13
Савкіна, Т. С. Творчі задачі як спосіб мотивації пізнавальної діяльності [Текст] / Т. С. Савкіна> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11/12. - С. 11-13.
ББК 74.202 Рубрики: Задачі--розв’язування--творчий підхід фывфывфыв: творчі задачі -- пізнавальна діяльність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 74.100.5 Д 21
Дацюк, Наталія Екскурсія в країну "Екологознай"" [Текст] / Наталія Дацюк, Любов Слива> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 30-32
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100.5 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- ігрова діяльність -- екологічний проект Аннотация: Пропонується екологічний проект з ландшафтного оформлення та озеленення території дитсадка. Особливістю його є поєднання навчально-виховної і корекційно-відновлювальної роботи. На території країни Екологознай" створено куточки усамітнення, умови для творчої, пізнавальної, експерементальної діяльності, праці в природі, сюжетно-рольових ігор, загартування.
Доп.точки доступа: Слива, Любов Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
| 74.104 Д 31
Дем’янчук, І. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / Ірина Дем’янчук> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 32-36.
ББК 74.104 Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- корекційна робота -- діти-логопати -- пізнавальна діяльність -- корекційно-розвивальна робота -- мовленнєві здібності -- вади мовленнєвого розвитку
Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)
Найти похожие
|
>12.
| 74.202 Л 64
Литвин, С. М. Мотивація пізнавальної діяльності учнів як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу [Текст] / С. М. Литвин> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 8-12.
ББК 74.202 Рубрики: Мотивація пізнавальної діяльності учнів фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- навчально-виховний процес
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
|
Цина, Андрій. Організація позаурочної роботи школярів із виконання домашньої роботи із трудового навчання [Текст] / А. Цина, О. Рутковська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 6. - С. 110-118.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання трудового навчання в школі--позаурочна робота фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- трудове навчання -- позаурочна робота -- самостійна робота -- домашні завдання
Доп.точки доступа: Рутковська, Олена Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие
|
>14.
| 37.015.3:159.952.13 К 61
Коломоєць, С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 74–76.
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів фывфывфыв: пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- учні -- інноваційні методи -- методичні інновації
Доп.точки доступа: Шкідін, Н. Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15.
| 376-056.34:616.89-008.1](477) Б 90
Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--психологічні бар’єри фывфывфыв: психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
| 376.015.3:373.2 О-57
Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ірина Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку фывфывфыв: комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність Аннотация: У статті розглянуто теоретико-емпирічне обґрунтування психологічного механізму символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначено, що символізація виступає як спосіб орієнтування в ситуації невизначеності, що виникає в пізнавальних і комунікативних ситуаціях суб'єкта. Емпірично досліджено психологічну динаміку ціннісно-смислових категорій у структурі комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
|
Гуменчук, Валентина. Природа очима маленьких інженерів [Текст] / В. Гуменчук, О. Маричева> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 48-52.
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання фывфывфыв: обмін досвідом -- дошкільники -- пізнавальна діяльність -- інженерне мислення -- біоніка -- екологічне виховання Аннотация: В статті розповідається про застосування основ біоніки в освітньому процесі ЗДО.
Доп.точки доступа: Маричева, Олена Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18.
| 373.3.032(477) А 64
Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток" фывфывфыв: розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Аннотация: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.
Доп.точки доступа: Полтавська, В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
| 373.3.016:811.161.2]:371.32 С 13
Савчук, В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / Валентина Савчук> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 20–21.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі фывфывфыв: уроки української мови -- пізнавальна діяльність -- корінь слова -- спільнокореневі слова -- початкова школа -- 3 клас Аннотация: У статті подано розробку уроку з української мови на тему: "Корінь слова. Спільнокореневі слова" для учнів початкової школи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 С 11
Сібільова, А. Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі Початкова школа--навчання--диференційоване навчання фывфывфыв: уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас Аннотация: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Доп.точки доступа: Зданевич, Н. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|