Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (15)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=пізнавальна діяльність<.>
Общее количество найденных документов : 43
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-43 
1.


    Джакупов, С. М.
    Развитие смысловой теории мышления в концепции совместно-диалогической познавательной деятельности [Текстььь] / С. М. Джакупов // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2008. - N2. - С. 180-188 . - ISSN 0201-7385
Рубрики: мислення (загальні питання)
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- СМЫСЛОВАЯ ТЕОРИЯ МЫШЛЕНИЯ -- МИСЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Матвєєва, М. П.
    Діагностичні можливості інтелектуальної шкали Д. Векслера [Текстььь] / М. П. Матвєєва, Л. М. Гречко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N9. - С. 39-49.
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: інтелект
   Інтелектуальний розвиток

   психодіагностика

   тести

   пізнавальна діяльність

   розумовий розвиток

   мовлення

фывфывфыв:
диференційна діагностика -- інтелектуальний розвиток -- тест інтелекту Д. Векслера -- пізнавальна діяльність -- мовлення


Доп.точки доступа:
Гречко, Л. М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

3.
74.104
С 79


    Стеценко, Ірина Борисівна.
    Лего-конструювання як компонент STREM-освіти для дошкільників [Текст] / І. Б. Стеценко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 37-41.
ББК 74.104
Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання
   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
STREAM-освіта -- конструкторська діяльність -- пізнавальна діяльність -- пізнавальне конструювання -- види конструювання -- ЛЕГО-конструювання -- активне пізнання світу -- міжпредметні зв’язки -- інженерне мислення
Аннотация: У статті розглянуто ЛЕГО-конструювання як компонент STREAM-освіти, завдання програми “Пізнавальне конструювання” для формування культури інженерного мислення у дошкільників, а також можливості їх реалізації і напрями конструкторської діяльності навчальних закладів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

4.
74.58.2
М 19


    Малихін, Олександр.
    Зміст і сутність самостійної навчальної діяльності студентів: історія і сучасність / О. Малихін // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 11. - С. 24-28. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання студентів--самостійна робота студентів
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- самостійна робота -- самостійна пізнавальна діяльність -- самостійна навчальна діяльність
Аннотация: Автор статті узагальнює досвід дослідження проблеми самостійної навчальної діяльності студентів в історіко-дидактичному ракурсі тощо.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.10
С 79


    Стеценко, Ірина Борисівна.
    Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці [Текст] / І. Б. Стеценко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 31-34. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.10
Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології
фывфывфыв:
STREAM-освіта -- STEM-освіта -- пізнавальна діяльність -- дошкільники -- міжпредметні зв’язки
Аннотация: У статті розглянуто складові STREAM-освіти, обгрунтовано необхідність запровадження STREAM-освіти з дошкільного віку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

6.
373.212.33(477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Пізнавальні прогулянки з дошкільниками / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 25–34.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ознайомлення з природою
фывфывфыв:
прогулянки на свіжому повітрі -- пізнавальна діяльність -- екскурсії на природу -- ігри з камінцями -- ігри з водою -- ігри з піском -- спостереження -- пізнавальні прогулянки
Аннотация: Поради вихователям з організації пізнавальних прогулянок з дошкільниками.


Доп.точки доступа:
Половіна, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
371.31:001.895](477)
К 26


    Карпенко, Т.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" : (майстер-клас) / Тетяна Карпенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 54–56. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--пізнавальна діяльність
фывфывфыв:
педагогічні технології -- інноваційні педагогічні технології -- майстер-клас -- перевернутий урок -- самооцінювання -- скрайбінг -- кросенс -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Аннотация: Мета майстер-класу: створити умови для впровадження інноваційної педтехнології "Перевернутий клас" як засобу підвищення якості навчання молодших школярів. Завдання: ознайомити із особливостями технології Перевернутий клас"; продемонструвати можливості використання в роботі з молодшими школярпми засобів технології "Перевернутий клас"; створити умови для мотивації навчання, співробітництва, взаєморозуміння.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
81.415/416
К 11


    Кішенко, К. О.
    Відеопроект - одна з форм активізації пізнавальної діяльності учнів / К. О. Кішенко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 16/18. - С. 43-44
ББК 81.415/416
Рубрики: Іноземні мови--відеопроект--учні
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- проект-репортаж -- проект "пряме включення" -- учні


Имеются экземпляры в отделах:
Каф. англ. мови Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74.202
С 13


    Савкіна, Т. С.
    Творчі задачі як спосіб мотивації пізнавальної діяльності [Текст] / Т. С. Савкіна // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11/12. - С. 11-13.
ББК 74.202
Рубрики: Задачі--розв’язування--творчий підхід
фывфывфыв:
творчі задачі -- пізнавальна діяльність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.100.5
Д 21


    Дацюк, Наталія
    Екскурсія в країну "Екологознай"" [Текст] / Наталія Дацюк, Любов Слива // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- ігрова діяльність -- екологічний проект
Аннотация: Пропонується екологічний проект з ландшафтного оформлення та озеленення території дитсадка. Особливістю його є поєднання навчально-виховної і корекційно-відновлювальної роботи. На території країни Екологознай" створено куточки усамітнення, умови для творчої, пізнавальної, експерементальної діяльності, праці в природі, сюжетно-рольових ігор, загартування.


Доп.точки доступа:
Слива, Любов

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.104
Д 31


    Дем’янчук, І.
    Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / Ірина Дем’янчук // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 32-36.
ББК 74.104
Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології
   Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- корекційна робота -- діти-логопати -- пізнавальна діяльність -- корекційно-розвивальна робота -- мовленнєві здібності -- вади мовленнєвого розвитку


Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

12.
74.202
Л 64


    Литвин, С. М.
    Мотивація пізнавальної діяльності учнів як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу [Текст] / С. М. Литвин // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 8-12.
ББК 74.202
Рубрики: Мотивація пізнавальної діяльності учнів
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- навчально-виховний процес


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Цина, Андрій.
    Організація позаурочної роботи школярів із виконання домашньої роботи із трудового навчання [Текст] / А. Цина, О. Рутковська // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 6. - С. 110-118. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Викладання трудового навчання в школі--позаурочна робота
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- трудове навчання -- позаурочна робота -- самостійна робота -- домашні завдання


Доп.точки доступа:
Рутковська, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

14.
37.015.3:159.952.13
К 61


    Коломоєць, С. Д.
    "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 74–76.
УДК
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
фывфывфыв:
пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- учні -- інноваційні методи -- методичні інновації


Доп.точки доступа:
Шкідін, Н. Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
376-056.34:616.89-008.1](477)
Б 90


    Бужинецька, К.
    Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--психологічні бар’єри
фывфывфыв:
психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
376.015.3:373.2
О-57


    Омельченко, І.
    Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку
фывфывфыв:
комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розглянуто теоретико-емпирічне обґрунтування психологічного механізму символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначено, що символізація виступає як спосіб орієнтування в ситуації невизначеності, що виникає в пізнавальних і комунікативних ситуаціях суб'єкта. Емпірично досліджено психологічну динаміку ціннісно-смислових категорій у структурі комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Гуменчук, Валентина.
    Природа очима маленьких інженерів [Текст] / В. Гуменчук, О. Маричева // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 48-52.
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
фывфывфыв:
обмін досвідом -- дошкільники -- пізнавальна діяльність -- інженерне мислення -- біоніка -- екологічне виховання
Аннотация: В статті розповідається про застосування основ біоніки в освітньому процесі ЗДО.


Доп.точки доступа:
Маричева, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
373.3.032(477)
А 64


    Анісімова, Г.
    Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"
фывфывфыв:
розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Аннотация: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.


Доп.точки доступа:
Полтавська, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
373.3.016:811.161.2]:371.32
С 13


    Савчук, В.
    Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / Валентина Савчук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 20–21. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі
фывфывфыв:
уроки української мови -- пізнавальна діяльність -- корінь слова -- спільнокореневі слова -- початкова школа -- 3 клас
Аннотация: У статті подано розробку уроку з української мови на тему: "Корінь слова. Спільнокореневі слова" для учнів початкової школи.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

фывфывфыв:
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Аннотация: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Доп.точки доступа:
Зданевич, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-43 
 
Статистика
за 22.07.2024
Число запросов 125307
Число посетителей 1112
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя