Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (48)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=розвиток особистості<.>
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-58 
1.
88
V10


   
    V cъезд РПО: направление "Психология развития" / Л. А. Головей, Н. А. Веракса, Р. Ж. Мухамедрахимов [и др.] // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 102-107. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
фывфывфыв:
психологія розвитку -- психічний розвиток -- розвиток суб’єкта -- онтогенез -- перинатальна психологія -- розвиток особистості


Доп.точки доступа:
Головей, Л. А.; Веракса, Н. А.; Мухамедрахимов, Р.Ж.; Сергиенко, Е. А.; Филиппова, Г. Г.; \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
373.3.032(477)
А 64


    Анісімова, Г.
    Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"
фывфывфыв:
розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Аннотация: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.


Доп.точки доступа:
Полтавська, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.202.242
Б 24


    Баришполь, С. В.
    Корекційні ігри з формування і розвитку особистості [Текст] / С. В. Баришполь // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 16/18. - С. 95-104.
ББК 74.202.242
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
фывфывфыв:
розвиток особистості -- корекційні ігри -- рухливі ігр -- ігрова діяльність молодших школярів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Аннотация: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Доп.точки доступа:
Берулава, М.Н.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
379.8.013(477)
Б 60


    Биковська, О.
    Педагогіка позашкільної освіти як субдисципліна педагогіки [Текст] / Олена Биковська // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 48–53. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.200.58
Рубрики: Освіта--позашкільна освіта--категоріальний апарат
фывфывфыв:
позашкільна освіта -- категорії -- розвиток позашкільної освіти -- категоріальний апарат -- позашкільні навчальні заклади -- розвиток особистості -- соціалізація
Аннотация: У статті розкрито основні положення педагогіки позашкільної освіти як субдисципліни педагогіки. Охарактеризовано педагогіку позашкільної освіти в структурі педагогічних наук. Розглянуто її категоріальний апарат: об’єкт, предмет, завдання, категорії тощо.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
373.5.042-056.45](477)
В 18


    Вареха, А. Г.
    Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії
Аннотация: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
81.2-9
В 39


    Ветчинова, М. Н.
    Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра іноземних мов

   Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
фывфывфыв:
мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур
Аннотация: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії.
Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
373.3/.5.042-056.45](477)
Г 83


    Григораш, О. В.
    Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Григораш // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 36–63. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи--заклади загальної середньої освіти
фывфывфыв:
обдаровані учні -- організація роботи -- талант -- дитяча обдарованість -- розвиток обдарованості -- психолого-педагогічні засади -- інтелектуально обдоровані діти -- розвиток особистості -- заклади загальної середньої освіти
Аннотация: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми, а також організацію роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

фывфывфыв:
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Аннотация: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

фывфывфыв:
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Аннотация: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Доп.точки доступа:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

12.
74.58
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Образовательные технологии - от логики взаимодействия к логике сотворчества / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 175-181. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.58
Рубрики: Освітні технології
   Вища освіта--освітні технології

   Інтерактивні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
освітнє навчання -- образовательное обучение -- інтерактивне навчальне середовище -- професійна компетентність -- управління -- саморегуляція -- розвиток особистості -- інтегральна індивідуальність


Доп.точки доступа:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.


    Загряжская, Е. А.
    Человекоцентрированный подход в психотерапии К. Роджерса [Текст] / Е. А. Загряжская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 66-69. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психотерапія--історія
   Кафедра психології

фывфывфыв:
людиноцентризм -- гуманістична психологія -- людиноцентричний підхід -- психотерапія -- клієнтоцентричний підхід -- процес становлення -- розвиток особистості
Аннотация: Анализируются основные положения человекоцентрированного (клиентоцентрированного) подхода в психотерапии К. Роджерса. Ставится прблема уникальности этого подхода, его сходства и различий с другими знаменитыми современными подходами в психотерапии, его возможностей и ограничений.
Аналізуються основні положення людиноцентричного (клієнтоцентричного) підходу в психотерапії К. Роджерса. Ставиться проблема унікальності цього підходу, його схожості та відмінності з іншими знаменитими сучасними підходами в психотерапії, його можливості і обмеження.


Доп.точки доступа:
Роджерс, Карл Ренсом (американський психолог, один із засновників гуманістичної психології ; 1902-1987) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

фывфывфыв:
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Аннотация: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
74.04(4Укр-4Чер)
З-22


    Заліський, А. А.
    Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 14-16. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр-4Чер)
Рубрики: Освіта в Україні--модернізація освіти
   Чернігівщина--освіта--модернізація
фывфывфыв:
філософська антропологія -- сучасна освіта -- якість освіти -- розвиток особистості -- середня освіта -- шкільництво -- українські педагоги
Аннотация: У статті наголошено: на силі теоретичного мислення й педагогічного переконання К. Д. Ушинського, на тому, що він зумів ще сторіччя тому обгрунтувати проблему, яка сучасна наука вважає найфундаментальнішою проблемою філософії, природознавства, психології та педагогіки; на його величезному вкладі в педагогіку (яку, власне, він започаткував), в українську та російську історико-філософську думку, яка містить ідеї й підходи, що конституювалися в новий напрям сучасної філософії - філософську антропологію. Педагог розробляв зміст освіти, принципи навчального процесу, розкрив величезну суспільну роль учителя.


Доп.точки доступа:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
88.37
И 19


    Иванников, В. А.
    Понятие личности в психологии / В. А. Иванников // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 125-132. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- cуб’єкт відносин -- розвиток особистості -- психологія особистості -- моральна поведінка -- аморальна поведінка -- рівні функціонування людини
Аннотация: У статті ставиться питання про необхідність поняття "особистість" для психології. Розглядаються реальності життя людини, які важко пояснювати без цього поняття. Пропонується розуміння особистості як людини, здатної робити усвідомлені і навмисні вчинки з урахуванням наслідків своїх дій для інших людей.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.


    Ивков, Н. Н.
    Возрастной и индивидуально-психологический аспекты изучения развития личности / Н. Н. Ивков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 113-120. - Библиогр.: 26 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Особистість--розвиток особистості особистості--вивчення розвитку особистості

фывфывфыв:
розвиток особистості -- змістова природа особистості -- змістова система особистості -- індивідуальний рівень -- вивчення розвитку особистості
Аннотация: Статья посвящена развитию личности как основному способу ее существования. Рассматривается проблема связи онтогенетических уровней личностного развития, их отношения с организацией сложившейся зрелой личности. Основным подходом для анализа данной проблемы выбрана отечественная теория личности, базирующаяся на понимании смысловой природы личности.
Стаття присвячена розвитку особистості як основного способу її існування. Розглядається проблема зв'язку онтогенетичних рівнів особистісного розвитку, їх відносини з організацією зрілої особистості, що склалася. Основним підходом для аналізу даної проблеми обрана вітчизняна теорія особистості, що базується на розумінні смисловий природи особистості.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
74.204.21
И 46


    Ильина, Н. Ф.
    Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності
   Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів

   Вчителі--готовність до інноваційної діяльності

   Росія--освіта
фывфывфыв:
школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів
Аннотация: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності.
В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.


    Карпинский, К. В.
    Феноменология смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 121-134. - Библиогр.: 44 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
фывфывфыв:
життєвий шлях -- сенс життя -- смисложиттєві кризи -- розвиток особистості -- фноменологія
Аннотация: В статье представлены результаты эмпирического исследования феноменологии смысложизненного кризиса в личностном развитии человека.
У статті представлені результати емпіричного дослідження феноменології смисложиттєвої кризи в особистісному розвитку людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
фывфывфыв:
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Аннотация: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 25.08.2024
Число запросов 110157
Число посетителей 1414
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя