Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=розумовий розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-19 
1.


    Орап, М.
    Реалізація ідей В.О.Сухомлинського щодо розумового розвитку першокласників під час уроків навчання грамоти [Текстььь] / М. Орап // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 1-2 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти
   Початкова школа--уроки української мови

   Початкова школа

фывфывфыв:
розумовий розвиток -- навчання грамоти


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


   
    Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера) [Текстььь] // Психолог. Тести. Роздатковий матеріал. - 2005. - N6(Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера)). - С. 1-128 . - ISSN 966-8651-
ГРНТИ
ББК 88.4 + 88.8
Рубрики: тести
   інтелект

   розумовий розвиток

   методики

фывфывфыв:
розумовий розвиток -- дитяча психологія -- інтелект


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
37:001.32(477)]Савченко
К 17


    Калініченко, Людмила.
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.) / Л. Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Молодші школярі--мислення--формування
   педагоги України

фывфывфыв:
розумовий розвиток -- пізнавальна самостійність -- пізнавальна активність -- творче мислення -- учні початкової школи -- українські педагоги 20 ст.
Аннотация: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".


Доп.точки доступа:
Савченко, Олександра Яківна (учений у галузі загальної педагогіки і дидактики початкової школи, автор педагогічної системи формування пізнавальної самостійності молодших школярів ; 1942 р. н.) \о ней\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
37(091)(477)-051Сухомлинський
Б 24


    Баранюк, Ірина.
    Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
фывфывфыв:
українські педагоги -- виховання дитини -- Павлиська школа -- розумовий розвиток -- образне мислення -- виховання красою
Аннотация: Автор статті розкриває особливості педагогічної системи В. Сухомлинського щодо поєдніння емоційно-образного та логіко-розумового виховання дітей.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Калініченко, Людмила.
    Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів [Текст] : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Початкова школа--формування мислення учнів
   педагоги України

фывфывфыв:
зміст початкової освіти -- молодший шкільний вік -- розумовий розвиток -- творче мислення -- українські педагоги
Аннотация: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921 - 2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів.


Доп.точки доступа:
Скрипченко, Олександр Васильович (доктор психологічних наук, професор, Почесний член АПН України, Заслужений працівник народної освіти УРСР, учасник Великої Вітчизняної війни ; 1921-2007) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
373.2.012(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
УДК
ББК 373.2.03(477)
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження
   Дошкільне виховання--розумове виховання

фывфывфыв:
дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Бех, Іван
    Плекаємо особистість: у діалозі з В. Сухомлинським [Текст] / іван Бех // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401
РУБ
Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів
фывфывфыв:
співпраця з батьками -- особистість дитини -- духовне життя дитини -- розумовий розвиток
Аннотация: Розмірковуючи над тим, як плекати особистість дитини і будувати особистісно орієнтований освітній процес, неодмінно варто звернутися до наукової спадщини видатного педагога-гуманіста Василя Сухомлинського. Як пов’язані із сучасністю ідеї, висловлені понад пів сттоліття тому, розмірковує знаний науковець.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Губар, О. М.
    Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] / О. М. Губар, К. В. Самолюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 24–31 : іл. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--діагностичне обстеження
фывфывфыв:
розумовий розвиток -- діагностика -- молодші школярі -- учні з особливими освітніми потребами


Доп.точки доступа:
Самолюк, К. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Губар, О. М.
    Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 22–29.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--діагностика розумового розвитку
фывфывфыв:
розумовий розвиток -- учні 1 класу -- діагностика


Доп.точки доступа:
Самолюк, К. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Бондар, Людмила.
    В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
   Молодші школярі--розумовий розвиток

фывфывфыв:
початкова освіта -- розумове виховання -- розумовий розвиток -- підручники -- виховна система -- дитяча бібліотека -- індивідуальні інтереси
Аннотация: У статті висвітлено теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів, показано новаторство і значущість його педагогічних положень, зокрема для сучасної початкової школи.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 13967
Число посетителей 702
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя