Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=самоосвіта<.>
Общее количество найденных документов : 114
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Колич.характеристики :180 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 10.00 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Содержание : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Колич.характеристики :150 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 7.00 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
Хімія-- методика викладання
Проблемне навчання
Педагогіка-- вивчення
Морально-етичне виховання
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Вчитель майбутній -- література
Вчитель майбутній-- моральні якості
педагогіка музична
Студентська молодь-- виховання
Культура-- музично-педагогічна
Практика-- соціально-педагогічна
Самоосвіта-- студент
Культура мислення
Виховання-- національно-культурне виховання
Професійна освіта
Екологічна освіта
Вчитель-- особистість
Педагогічні кадри-- підготовка
Клуб-- виховання
Здоровий спосіб життя-- виховання
Педагогіка --США
Вільне виховання-- історія
Соціальне виховання-- історія
Розвивальне виховання-- історія
Середня освіта --Польша і Україна
Асоціативний експеримент
Саморегуляція-- психофізичний стан
Педагог-- саморегуляція
Вчитель-- підготовка --Чернігівська губернія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): олімпійський рух
Содержание : ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА ; Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі/ О. Я. Ростовський. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи/ О. В. Аніщенко. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки/ В. М. Благінін. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі/ Л. Л. Драчук. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури/ В. Г. Кучерявець. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект)/ І. О. Ростовська. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей/ Ю. О. Ростовська. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді/ Н. І. Семикліт. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку/ О. М. Грисюк. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема/ В. В. Мішедченко. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів/ В. М. Онищук. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі/ Т. В. Зінченко. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя/ П. В. Кряжев. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя/ В. Л. Дубровський. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням/ Л. Г. Семенець. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Кудикіна. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя/ О. М. Кочерга. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя/ В. Кузьменко. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Гуманістичні тенденції в педагогіці США/ Є. І. Коваленко. Становлення дидактичних поглядів С. Русової/ О. М. Таран. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ О. А. Барило. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття)/ Р. Г. Новгородський. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова/ Л. О. Дубровська. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху/ О. В. Лісовець. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів/ Н. А. Олійник. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура/ О. А. Жук. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів/ М. І. Бондаренко. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами/ О. І. Нещерет. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту/ Т. І. Крига. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога/ О. Д. Ляшко.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.01/В 68
Автор(ы) : Волобуєва, Тетяна Борисівна
Заглавие : Самоосвітня діяльність керівника
Выходные данные : Х.: Основа, 2005
Колич.характеристики :96 с
Серия: Бібліотека журналу "Управління школою"; Вип. 6 (30)
Примечания : Бібліогр.: с. 85-94
ISBN, Цена 966-333-191-7: 5.50 грн.
ГРНТИ : 14.15.25
ББК : 74.24
Предметные рубрики: Керівник-- самоосвіта
Менеджмент освіти
Управління персоналом-- освітні заклади
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): акмеографія
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/І-60
Заглавие : Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти : збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня - 2 лютого 2006 р. : у 2-х т. Т. 2
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2006
Колич.характеристики :392 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
ISBN, Цена 966-574-896-3: 6.40 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58.2я43
Предметные рубрики: Самоосвіта студентів
Самостійна робота студентів
Індивідуальна робота студентів
Дистанційне навчання
Оцінювання знань
Тестування
Індивідуалізація навчання
Пізнавальна діяльність
Рольові ігри
Модульно-рейтингова технологія навчання
Економічна освіта
Модернізація освіти
Консультативна робота студентів
Освітні технології
Інформаційні технології
Тестування
викладання правознавства
Викладання іноземної мови
Викладання економіки
науково-дослідна діяльність студентів
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.001/Р 15
Автор(ы) : Радченко, Анжела Євгеніївна
Заглавие : Професійна компетентність учителя
Выходные данные : Х.: Основа, 2006
Колич.характеристики :128 с
Примечания : Літ.: с. 131
ISBN, Цена 966-333-331-6: 6.50 грн.
ГРНТИ : 14.37
ББК : 74.204.2
Предметные рубрики: Вчитель-- самоосвіта
Професійна компетентність педагога
Содержание : Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя (МППКВ) ; Організація самоосвітньої діяльності вчителя на моніторинговій підставі
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2), пед.(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2), пед.(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Тимошко Г.В.
Заглавие : Предпосылки и механизмы самообразования руководителя педагогического коллектива школы
Место публикации : Психологі(и)я: Загальнодержавна науково-популярна газета. - Донецк: Элис- Телеком, 2002. - N8-9. - С. 23-24 (Шифр ПС1/2002/8)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: Самоосвіта
Керівник школи
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 88.840/П 86
Заглавие : Психологічна підтримка творчості учня
Выходные данные : К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003
Колич.характеристики :128 с
Серия: Бібліотека "Шкільного світу"
Цена : Б.ц.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: психологія творчості
здібності
обдаровані діти
психологія навчання
інтелект
креативність
самоосвіта
Содержание : Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева. Складові творчості/ А., Богданова А., С. Борисов.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(1), пед.(1)
Свободны : Ч.З.№2(1), пед.(1)
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Бібліотека "Шкільного світу" -2003г.,N 1
Интересные статьи :
Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня/ В. Моргун (стр.4-8) фывфыв: обдарованість, геніальність, задатки,творчість
Стрельніков В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості/ В. Стрельніков (стр.9-17.) фывфыв: здібності,обдарованість
Настенко Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості/ Н. Настенко (стр.18-29.) фывфыв: здібності,індивідуальні програми
Білик Н. Моделювання процесу предметних олімпіад/ Н. Білик (стр.30-34.) фывфыв: тести
Настенко Н. Тренінг із творчої психотехніки/ Н. Настенко (стр.35-38.) фывфыв: релаксація
Ручка І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі/ І. Ручка (стр.39-42.)
Зоц В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті/ В. Зоц (стр.43-50.)
Писаренко О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/ О. Писаренко (стр.51-59.)
Сологуб А. Креативне навчання: талант і здоров’я/ А. Сологуб (стр.60-65.)
Хрипункова Л. Як підтримувати творчість учнів?/ Л. Хрипункова (стр.66-71.) фывфыв: мислення,оцінювання
Фрідман Л. Розвиток здібностей/ Л. Фрідман, І. Кулагіна (стр.72-89.) фывфыв: психологія навчання,принципи навчання,навченість
Бененсон О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів/ О. Бененсон (стр.90-95.) фывфыв: допитливість,творчість
Рева Ю. Самоосвіта та творчість підлітків/ Ю. Рева (стр.96-103.) фывфыв: мислення,запам’ятовування,прочитання
Богданова А. Складові творчості/ А. Богданова, С. Борисов (стр.104-127.) фывфыв: мислення. допитливість,майстерня учителя,наукове товариство учнів
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рева Ю.
Заглавие : Самоосвіта та творчість підлітків
Место публикации : Бібліотека "Шкільного світу"/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 96-103. (Шифр БШС1/2003/1)
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметные рубрики: психологія творчості
самоосвіта
мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--запам’ятовування, прочитання
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Трофимова Н. М., Еремина Е. И.
Заглавие : Самообразование и творческое развитие личности будущего специалиста
Место публикации : Педагогика: Научно-теоретический журнал. - М.: Педагогика, 2003. - N2. - С. 42-47. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2003/2). - ISSN 0869-561Х
ГРНТИ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметные рубрики: психологія особистості
самоосвіта
саморозвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психология личности--саморазвитие, самообучение--творческая активность
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.09.2024
Число запросов 16499
Число посетителей 891
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя