Поисковый запрос: <.>K=система освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Кінаш О. М. Система освіти в Україні, США та в Британії/О. М. Кінаш // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 13/14.-С.65-67
|
>2.
| Корсак О. Сучасні труднощі у створенні сприятливих педагогічних умов для формування фахової компетентності у молоді/О. Корсак // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N № 12.-С.53-61
|
>3.
| Тимченко І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз/І. Тимченко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2015,N N 4.-С.38-44.
|
>4.
| Топузов О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики/О. Топузов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 7.-С.32-37
|
>5.
| Скударева Г. Н. Социальный заказ образованию как феномен современной педагогической действительности/Г. Н. Скударева, Г. Г. Шишова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2013,N N 8.-С.3-10.
|
>6.
| Ковач А. Висвітлення історії освіти у Підкарпатській Русі періоду 1919-1938 рр. у радянській історіографії/А. Ковач // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2013,N N 1.-С.59-66.
|
>7.
| Ткаченко Л. Інноваційні проекти співробітництва тривають/Л. Ткаченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 4/5.-С.3-тя с. обкл.
|
>8.
| Дзевицька Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення/Л. Дзевицька // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 10.-С.65-80
|
>9.
| Кумарина Г. Ф. Профилактика школьной дезадаптации: социально-педагогический подход/Г. Ф. Кумарина // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 5.-С.5-16
|
>10.
| Беккер І. Сіль на освітянські рани/І. Беккер // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2016,N N 3/4.-С.20-21
|
>11.
| Огієнко О. І. Вплив упровадження автономного освітнього менеджменту на культуру та управління закладом освіти в сполучених штатах Америки/О. І. Огієнко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 4.-С.44-51
|
>12.
| Федяєва В. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університетській освіті кінця XX - початку XXI ст./В. Федяєва // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2017,N N 5/6.-С.32-40.
|
>13.
| Сальник І. Процеси глобалізації у природничій освіті: синергетичний аспект/І. Сальник, С. Величко, Е. Сірик // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2021,N N 6.-С.44-50.
|
>14.
| Мошковська Г. К. Освіта об’єднаної територіальної громади в умовах децентралізації влади/Г. К. Мошковська // Управління школою. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 31/33.-С.5-17.
|
>15.
| Складій І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді/І. Складій // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2017,N N 3.-С.76-83.
|
>16.
| Карташова Л. А. Відкритий мережевий ресурс "ACCENT”: інноваційні можливості для освітян/Л. А. Карташова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 5.-С.3-8.
|
>17.
| Ястребова В. Методологічні засади інноваційної моделі закладу освіти ХХІ століття/В. Ястребова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 2/3.-С.26–31
|
>18.
| Щудло С. Як виміряти освіту?/С. Щудло, С. Курбатов // Вища освіта України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N N 1.-С.84-85
|
>19.
| Корсак О. Аналіз негативної спадщини у вивченні англійської мови/О. Корсак // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2016,N N 11/12.-С.54-63.
|
>20.
| Табачник Д. Дмитро Табачник: "Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей"/Д. Табачник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 4/5.-С.3-6.
|
|
|