Поисковый запрос: <.>K=ситуація успіху<.> |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20 |
>1.
| Біда С. Створення ситуації успіху у навчальному процесі/С. Біда // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N2.-С.1-3
|
>2.
| Фасоля А. Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"?/А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Антросвіт, 2011,N N 3.-С.5-8.
|
>3.
| Бельмас Використання педагогічної технології "створення ситуації успіху" у виховній роботі. (Драматургія англійською мовою)/Н. В. Бельмас, О. Г. Васильєва // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 12.-С.2-15.
|
>4.
| Коваленко Т. Формування ситуації успіху : шляхи прийоми цієї роботи/Т. Коваленко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 5.-С.12-16.
|
>5.
| Калошин В. Ф. Стратегії й техніки досягнення успіху в навчальному процесі/В. Ф. Калошин // Хімія. -Харків:Основа, 2011,N N 10.-С.8-12.
|
>6.
| Давыдова Н. А. Личностно ориентированный подход в сетевом обучении/Н. А. Давыдова // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2011,N N 2.-С.107-115.
|
>7.
| Кошелева О.Б. Фестиваль педагогічних ідей. Створення ситуації успіху/О. Б. Кошелева // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2012,N N 3.-С.25-29
|
>8.
| Жупан О. Ю. Розвивальне навчання у створенні ситуації успіху/О. Ю. Жупан // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2012,N N 12.-С.2-6.
|
>9.
| Калошин В.Ф. Як створювати ситуацію успіху в навчанні?/В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2012,N N 3.-С.2-8
|
>10.
| Александрова О. В. Створення ситуації успіху на уроках/О. В. Александрова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 19/21.-С.6.
|
>11.
| Калошин В.Ф. Вера в ребенка создает его будущее/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -Київ, 2013,N N 9.-С.58-61
|
>12.
| Холтобіна О. Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 "Надія"/О. Холтобіна, О. Володько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 6.-С.43-46
|
>13.
| Бондарчук Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра/Євгенія Бондарчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.1–3.
|
>14.
| Норенко Л. Цікавий урок у початковій школі/Людмила Норенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.61
|
>15.
| Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти/Вікторія Ковальова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.1–3
|
>16.
| Гузар І. Підтримка вчителя - джерело внутрішніх сил дитини/І. Гузар // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 2.-С.47-49.
|
>17.
| Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.75–85
|
>18.
| Никитенко О. Навчатися, граючись/Ольга Никитенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.9–11.
|
>19.
| Приходько А. Розвиваємо і збагачуємо мовлення учнів/Алла Приходько // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.12–14.
|
>20.
| Бужинецька К. Особливості мотиваційної готовності в дітей у психологічній літературі/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 3.-С.63-73.
|
|