Поисковый запрос: <.>K=соціальні мережі<.> |
Общее количество найденных документов : 46
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 60.54 Z99
Євтух, Володимир. Етнічність у транснаціональному соціальному просторі: дизайн дослідницького проекту / В. Євтух> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2013. - № 1. - С. 3-26. - Бібліогр. у кінці ст.
. - ISSN 1563-3713ББК 60.54 Рубрики: Етносоціологія--етнічність фывфывфыв: етнічність -- етнокультурна диверсифікація -- етнофори -- інтернаціоналізація -- соціальні мережі -- транснаціональний соціальний простір -- супра-націоналізація -- ренаціоналізація -- глобалізація -- глокалізація -- діаспора-інтернаціоналізація Аннотация: Статтю присвячено методологічним проблемам дослідження феномену етнічності.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Z99
Інтернет, хмари та сучасний вчитель [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 33. - Вкладка "Інструментарій сучасного вчителя". - № 2. - С. 1-7
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Інформаційні технології навчання Інтернет-технології фывфывфыв: Сервіси Інтернет -- хмарні технології -- соціальні мережі Аннотация: Стаття допоможе розкрити такі популярні сьогодні поняття, як "хмара" та "хмарна технологія" на прикладі соціальної мережі Google+.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Андрієнко, Олена. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа [Текст] / О. Андрієнко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2020. - N 2. - С. 84-100.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Філософія--буття фывфывфыв: інформація -- соціальні мережі -- енергія
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.2:004](477) Б 11
Білоус, С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / Світлана Білоус> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Зміст: Електронна пошта й Google-інструментарій ; Сайт закладу дошкільної освіти; Блоги педагогів ; Соціальні мережі
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- інформаційні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- нетворкінг -- інтернет -- сервіси -- інтернет-ресурси -- електронна пошта -- сайт школи -- блоги -- соціальні мережі Аннотация: У статті йдеться про ефективне використання інтернет-технологій в освітній діяльності закладу дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.21 Б 20
Балабанова, К. Є. Використання соціальних інтернет-мереж у професійній діяльності педагогів [Текст] / К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 26-31
ББК 74.204.21 + 76р30 + 74.026.843 Рубрики: Вчителі--медіаграмотність Вчителі--професійна діяльність--Інтернет-технології Вчителі--професійна діяльність--соціальні мережі Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: медіаграмотність вчителя -- соціальні мережі -- професійна діяльність -- принципи соціальної мережі -- педагогічні завдання соціальної мережі
Доп.точки доступа: Вакарєв, Є.С. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 004 Б 86
Боти в соцмережах [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 31/33. - С. 61-63.
Рубрики: Соціальні мережі фывфывфыв: соціальні мережі -- спілкування в соцмережі -- маніпуляції в соцмережах Аннотация: Соціальні мережі — не лише інструмент спілкування, але й джерело інформації. І є чимало охочих цією інформацією маніпулювати. Для цих цілей навіть існує цілий ринок послуг. У відділі стратегічних комунікацій НАТО вирішили перевірити, скільки це коштує, як працює та наскільки ефективно соціальні мережі здатні протистояти таким маніпуляціям.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.5 В 11
Вінков, В. Ю. Методичні засади дослідження соціального капіталу серед бідних верств населення [Текст] / В. Ю. Вінков> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 69-73.
ББК 88.5 + 88.4 Рубрики: Соціальна психологія політична психологія фывфывфыв: соціальний капітал -- цінності -- ідентичність -- соціальні мережі
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 78.303 В 58
Власов, Петро. Книга друкована і книга електронна: розмова бібліотекаря з книгарем / П. Власов, І. Журавльова> // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2013. - № 3. - С. 16-22. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 1029-7200ББК 78.303 Рубрики: Бібліотеки--читання--культура читання фывфывфыв: електронні книги -- друковані книги -- електронні бібліотеки -- видавництва -- культура читання -- комунікації -- соціальні мережі Аннотация: У статті порушуються проблеми, які нині постають перед видавництвами і бібліотеками у зв'язку з появою на українському книжковому ринку електронних видань. Йдеться про нові вимоги до діяльності бібліотек, до роботи бібліотекаря в умовах електронного середовища, наголошується на необхідності формування у підростаючих поколінь культури читання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Журавльова, Ірина Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 В 75
Воронцова, Е. В. Психологічні аспекти інформатизації навчально-виховного процесу [Текст] / Е. В. Воронцова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 10.
ББК 74 Рубрики: Інформаційні технології в освіті Інформатизація освіти фывфывфыв: ІКТ -- соціальні мережі -- ігрові комп’ютерні програми
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 78.34(2)75 Г 61
Головаха, Сергій. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха> // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2013. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 1029-7200ББК 78.34(2)75 Рубрики: Бібліотеки України--наукові бібліотеки--соціальні мережі Бібліотеки--наукові бібліотеки--імідж фывфывфыв: соціальні мережі -- наукова бібліотека -- бренд -- PR -- імідж бібліотеки Аннотация: У публікації обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми використання новітніх технологій у створенні іміджу сучасої наукової бібліотеки. Наводяться відповідні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядаються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.
Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 001.8 Г 70
Горовий, Валерій Микитович. Національні інформаційні процеси в умовах глобалізації [Текст] : монографія / відпов. ред. О. С. Онищенко ; Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського. - К. : НБУВ, 2015. - 332 с. - ISBN 978-966-02-7612-3 : 46.60 грн. тит. л. паралельно укр. рос. та англ. мовамиББК 73.4(4Укр) + 60.56 РУБ 001.8 Рубрики: Інформаційний вплив інформаційний простір Інфотворче середовище Інформатизація суспільства Інформаційна діяльність України фывфывфыв: інформаційна сфера -- соціальні комунікації -- соціальні мережі -- міжнародне інформаційне співробітництво -- інформаційний суверенітет -- інформаційна безпека
Доп.точки доступа: Онищенко, Олексій Семенович; Онищенко, Олексій Семенович \ред.\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Г 98
Гущина, Н. І. Проблема захисту учнів від негативних впливів у соціальних мережах [Текст] / Н. І. Гущина> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 13-14.
ББК 74 Рубрики: вплив Інтернету освіта і суспільство Інформаційне суспільство фывфывфыв: ІКТ -- соціальні мережі -- безпечна поведінка Аннотация: У статті розглядаються проблеми захисту дітей від негативних інформаційних впливів, аналізуються світові й українські дослідження з використання Інтернету дітьми. проаналізовано психолого-педагогічну й методичну літературу щодо Інтернет-можливостей розвитку учнів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.245 Д 30
Дементієвська, Ніна Петрівна. Формування навичок критичного оцінювання веб-ресурсів і проблема безпеки учнів в Інтернеті [Текст] / Н. П. Дементієвська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 7. - С. 46-51.
ББК 74.202.245 Рубрики: Навчання учнів--Інтернет-технології--безпека фывфывфыв: критичне мислення -- безпека в Інтернеті -- соціальні мережі -- достовірність інформації -- оцінювання сайтів Аннотация: У статті наведені загальні критерії для оцінювання ресурсів Інтернету і стратегії формування навичок критичного оцінювання веб-ресурсів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Д 37
Десятов, Д. Л. Дидактичний потенціал віртуальної навчальної спільноти [Текст] / Д. Л. Десятов, А. В. Сизова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4/5. - С. 7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--інформатизація освіти Освіта--інтернет-технології в освіті Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: мережева спільнота -- віртуальна навчальна спільнота -- педагогічні технології -- соціальні мережі -- інтернет-технології в освіті Аннотация: У статті йде мова про залучення педагогів до такого освітнього простору, як всесвітня мережа Інтернет, що виводить процес навчання на якісно новий рівень, забезпечуючи розвиток та соціальну адаптацію учнів в умовах глобалізації світової спільноти.
Доп.точки доступа: Сизова, А. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 66 Ж 91
Журавель, Петро. Інтернет як поєднання віртуального політичного часу з віртуальним політичним простором [Текст] / П. Журавель, О. Зубчик> // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 110-119
ББК 66 Рубрики: Політика--інтернет фывфывфыв: комунікація -- віртуальний політичний час -- віртуальний політичний простір -- маркетинг -- соціальні мережі -- facebook
Доп.точки доступа: Зубчик, Олег Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зубов, Вадим Олексійович. Глобалізована соціальність / Вадим Зубов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 60.5 Рубрики: Глобалізація фывфывфыв: глобалізована соціальність -- соціокультурний простір -- кроскультурний пастиш -- глокалізація -- глобальні альянси -- системна економічна криза -- інформаційно-технологічний контроль -- соціальні мережі -- інформаційна культура Аннотация: У статті аналізується сутність та атрибути глобалізованої соціальності, окреслюються підходи до визначення її субстанціональної основи. Обґрунтовується, що саме кроскультурний пастиш характеризує специфіку сучасного соціального простору.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Компанцева, Л. Ф. Соціальні мережі в когнітивно-прагматичному вимірі [Текст] / Л. Ф. Компанцева> // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 62-75.
. - ISSN 0027-2833 Рубрики: Інтернет--мова мережі фывфывфыв: соціальні мережі -- інтернет-комунікації -- мережевий публічний простір -- принцип релевантності -- прагматика мобілізаційності -- мова мережі
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Костин, А. Н. Круглый стол "Юзабилити как новое направление исследований в инженерной психологии" / А. Н. Костин> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 4. - С. 113-124
. - ISSN 0205-9592ББК 88.4 Рубрики: психологія інженерна фывфывфыв: ергономічна психологія -- круглі столи -- юзабіліті -- сфери застосування -- соціальні мережі -- фундаментальні проблеми -- інтерфейси
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коцур, Надія. Психосоматичне здоров’я учнів в умовах упровадження інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Н. Коцур, С. Горденко, К. Варивода> // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 27-35.
Рубрики: здоров’я учнів--психосоматичне--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: підлітки -- психосоматичне здоров’я учнів -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальні мережі -- інформаційна безпека
Доп.точки доступа: Горденко, Світлана; Варивода, Катерина Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.245 Л 64
Литвинова, С. Г. Модель хмарно орієнтованого навчального середовища вчителя загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / С. Г. Литвинова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.245 Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології--впровадження Навчання--інформаційні технології Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: хмарно орієнтоване навчання -- нвчальне середовище -- модель ХОНС -- електронна пошта -- соціальні мережі -- банк навчальних матеріалів Аннотация: У статті проаналізовано сучасні вимоги до навчального середовища, розкрито проблеми педагогічного моделювання та використання хмарно орієнтованого навчального середовища вчителя в системі загальноосвітніх навчальних закладів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|