Поисковый запрос: <.>K=соціологія<.> |
Общее количество найденных документов : 700
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Богданова О. Якою є, може та має бути публічна соціологія в Україні?/Олена Богданова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 3.-С.205-209.
|
>2.
| Петрушина Т. Якість життя - головний критерій стану суспільства/Т. Петрушина, Ю. Саєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 2.-С.117-141
|
>3.
| Роуз Р. Як розуміти посткомуністичні перетворення. Підхід "із глибини"/Р. Роуз ; [пер. з англ. В. В. Вишневого ; ред. Ю. Буряк ; худож. оформ. С. Ковики-Алієва]. - 2012
|
>4.
| Як можливе релігієзнавство сьогодні? // Філософська думка. -К.:Редакція часопису "Філософська думка", 2013,N N 3.-С.5-132.
|
>5.
| Андрієнко О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа/О. Андрієнко // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2020,N N 3.-С.57-82.
|
>6.
| Докторов Б. Юрій Левада. Портрет для нащадків : З нагоди виходу друком книги про Ю.О. Леваду/Б. Докторов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2010,N N 3.-С.201-209
|
>7.
| Свешникова О. Юбилей Геродота: шестидесятническое прошлое в зеркале современной социологии/О. Свешникова // Новое литературное обозрение. -М.:"НЛО", 2009,N N4.-С.97-110
|
>8.
| Кузяков А. "Экономический человек" на русской почве/А. Кузяков // Родина. -М.:ФГУ "Редакция журнала "Родина", 2007,N N3.-С.11-14
|
>9.
| Инглиш Дж. Экономика престижа: глава из книги/Дж. Инглиш // Иностранная литература. -М.:Иностранная литература, 2009,N N7.-С.198-203
|
>10.
| Арсеєнко А. Що таке ноолібералізм у контексті сучасної "економікс" та економіки/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.78-106
|
>11.
| Бурлачук В. Ще раз стосовно питання : " Що таке суспільство?"/В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2006,N N1.-С.5-20
|
>12.
| Рахманов О. Ще раз про проблему легітимізації приватної власності у правослов’ї/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 1.-С.148-155
|
>13.
| Попова І. Ще один універсальний закон бюрократії? (Хабарництво як побічний продукт взаємодії влади і громадян)/І. Попова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.36-52
|
>14.
| Шляхи підвищення ефективності функціонування соціальних комунікацій в умовах посилення глобальних інформаційних впливів/НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - 2018
|
>15.
| Шульга О. Чому "феноменологічна соціологія" неможлива/О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 1.-С.46-57
|
>16.
| Резнік О. Чинники залученості в роботу добровільних чи благодійних організацій у європейських країнах/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 1.-С.139-153
|
>17.
| Гоч Р. Чинники довіри: концептуалізації та гіпотези/Р. Гоч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 3.-С.45-72
|
>18.
| Гоч Р. Чинники довіри до державних регуляторів економічних відносин у сучасному українському суспільстві/Р. Гоч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.16-56.
|
>19.
| Резнік В. Чинники автономії працівника за умов глобальної інформатизації/В. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 2.-С.9-34
|
>20.
| Савельєв Ю. Чинники і взаємозв’язок політичної, громадянської та соціальної участі в європейських суспільствах/Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.56-73.
|
|
|