Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціологія<.>
Общее количество найденных документов : 700
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

English History: Political, Economic, Social, Cultural: In the British Isles and Colonies Catalogue no. 166. - 1972
2.

Informationen fur Junge Leute. - 1996
3.

Sociology in Ukraine: Selected Works Rublished During 90-th/National Academy of Sciences of Ukraine Institute of Sociology. - 2000
4.

"Young Peple's Health & Development": Programme Evalution, 1997-2001/O. O. Yaremenko, O. T. Sakovych, O. R. Artyukh et al.. - 2002
5.

[Литература и рынок: тема номера] // Иностранная литература. -М.:Иностранная литература, 2009,N N7
6.

Євтух В. Б. Бакалаврські та магістерські програми із соціології (досвід Німеччини у контексті Болонського процесу)/В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N4.-С.184-196
7.

Євтух В. Б. Етносоціологія: об’єктно-предметне поле і перспективи досліджень/В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.5-15
8.

Євтух В. Етнічність у транснаціональному соціальному просторі: дизайн дослідницького проекту /В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 1.-С.3-26
9.

Євтушина В. Українці стають заможнішими. Однак не бідні, а багаті/В. Євтушина // Персонал. Журнал інтелектуальної еліти. -К.:Видавничий дім "Персонал", 2007,N N4.-С.88-90
10.

Єлейко М. Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.138-162
11.

Єлейко М. Просторово-часова модель дослідження соціального самопочуття/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 3.-С.94-109
12.

Єрмакова Т. Г. Кластеризація освіти як механізм формування зв’язків із соціальними партнерами/Т. Г. Єрмакова // Мультиверсум. Філософський альманах. -К.:Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2011,N N 2.-С.222-230
13.

Єрьомічева Г. Ставлення населення Росії, Білорусі та України до діяльності Євросоюзу в контексті соціальної нерівності/Галина Єрьомічева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 3.-С.114-138
14.

Єфременко Т. Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування)/Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2006,N N4.-С.174-194
15.

Єфременко Т. Економічна ментальність українського етносу/Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.103-127
16.

Єщенко П. С. Неошумпетеріанська парадигма інноваційного господарюванняя як імператив розвитку України/П. Єщенко, А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 1.-С.43-61
17.

Іваненко О. Село, селяни та аграрна реформа: український варіант/О. Іваненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.128-149
18.

Іванкова-Стецюк О. Перспективи модифікації дисциплінарного статусу соціології релігії/Оксана Іванкова-Стецюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 3.-С.139-149
19.

Івасюк Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури/Ю. Івасюк, О. Когут // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N4.-С.99-103
20.

Іващенко О. Про анатомію економічної нерівності в сучасній Україні: соціологічні досліди/О. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.29-55.
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 61604
Число посетителей 1379
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя