Поисковый запрос: <.>K=соціологія<.> |
Общее количество найденных документов : 700
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| English History: Political, Economic, Social, Cultural: In the British Isles and Colonies Catalogue no. 166. - 1972
|
>2.
| Informationen fur Junge Leute. - 1996
|
>3.
| Sociology in Ukraine: Selected Works Rublished During 90-th/National Academy of Sciences of Ukraine Institute of Sociology. - 2000
|
>4.
| "Young Peple's Health & Development": Programme Evalution, 1997-2001/O. O. Yaremenko, O. T. Sakovych, O. R. Artyukh et al.. - 2002
|
>5.
| [Литература и рынок: тема номера] // Иностранная литература. -М.:Иностранная литература, 2009,N N7
|
>6.
| Євтух В. Б. Бакалаврські та магістерські програми із соціології (досвід Німеччини у контексті Болонського процесу)/В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N4.-С.184-196
|
>7.
| Євтух В. Б. Етносоціологія: об’єктно-предметне поле і перспективи досліджень/В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.5-15
|
>8.
| Євтух В. Етнічність у транснаціональному соціальному просторі: дизайн дослідницького проекту /В. Євтух // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 1.-С.3-26
|
>9.
| Євтушина В. Українці стають заможнішими. Однак не бідні, а багаті/В. Євтушина // Персонал. Журнал інтелектуальної еліти. -К.:Видавничий дім "Персонал", 2007,N N4.-С.88-90
|
>10.
| Єлейко М. Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.138-162
|
>11.
| Єлейко М. Просторово-часова модель дослідження соціального самопочуття/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013,N № 3.-С.94-109
|
>12.
| Єрмакова Т. Г. Кластеризація освіти як механізм формування зв’язків із соціальними партнерами/Т. Г. Єрмакова // Мультиверсум. Філософський альманах. -К.:Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2011,N N 2.-С.222-230
|
>13.
| Єрьомічева Г. Ставлення населення Росії, Білорусі та України до діяльності Євросоюзу в контексті соціальної нерівності/Галина Єрьомічева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 3.-С.114-138
|
>14.
| Єфременко Т. Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування)/Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2006,N N4.-С.174-194
|
>15.
| Єфременко Т. Економічна ментальність українського етносу/Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.103-127
|
>16.
| Єщенко П. С. Неошумпетеріанська парадигма інноваційного господарюванняя як імператив розвитку України/П. Єщенко, А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 1.-С.43-61
|
>17.
| Іваненко О. Село, селяни та аграрна реформа: український варіант/О. Іваненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.128-149
|
>18.
| Іванкова-Стецюк О. Перспективи модифікації дисциплінарного статусу соціології релігії/Оксана Іванкова-Стецюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ : Ін-т соціології НАН України:Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2012,N № 3.-С.139-149
|
>19.
| Івасюк Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури/Ю. Івасюк, О. Когут // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N4.-С.99-103
|
>20.
| Іващенко О. Про анатомію економічної нерівності в сучасній Україні: соціологічні досліди/О. Іващенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.29-55.
|
|
|