Поисковый запрос: <.>K=соціологія<.> |
Общее количество найденных документов : 700
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Демків О. Економічна моральність українського суспільства у загальноєвропейському та внутрішньорегіональному вимірі/О. Демків, Л. Кондратик // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.5-37
|
>2.
| Шовкошитна С. Суб’єкти соціального управління суспільства: структура та характеристика/С. Шовкошитна // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2007. т.Том10,N N3/4.-С.11-18
|
>3.
| Поляков А. Н. Цивилизация как социальная система: теория, типология и метод/А. Н. Поляков // Вопросы истории. -М.:ООО "Редакция журнала "Вопросы истории", 2007,N N11.-С.52-64
|
>4.
| Резнік О. Стилеві ознаки громадсько-політичних практик населення України та чинники їх формування/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.50-64
|
>5.
| Бабенко С. Порівняльний соціологічний аналіз посткомуністичних трансформаційних процесів (програма магістерського курсу)/С. Бабенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.180-201
|
>6.
| Чигрин В. Актуальні питання професійного та трудового самовизначення сільської молоді/В. Чигрин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.172-179
|
>7.
| Бевзенко Л. Життєвий успіх, цінності, стилі життя/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.132-151
|
>8.
| Іваненко О. Село, селяни та аграрна реформа: український варіант/О. Іваненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.128-149
|
>9.
| Єфременко Т. Економічна ментальність українського етносу/Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.103-127
|
>10.
| Резнік В. Стан соціальної легітимності приватної власності як предмет емпіричного соціологічного аналізу/В. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.70-102
|
>11.
| Осипчук А. Теорія морфогенезу Маргарет Арчер як спроба синтезу "структура-агентність"/А. Осипчук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.150-163
|
>12.
| Береговой В. Формування і місце пасіонарного класу в соціальній системі/В. Береговой // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N3.-С.63-72
|
>13.
| Городяненко В. Феномен зрадництва як предмет обговорення/В. Городяненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.176-182
|
>14.
| Хутка С. Соціальна адаптованість особистості: концептуалізація поняття/С. Хутка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.164-175
|
>15.
| Мацко І. Зразки мобільної та іммобільної поведінки мешканців малих міст/І. Мацко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.202-207
|
>16.
| Денджерфілд М. Європейський Союз і посткомуністична Європа: один підхід чи кілька?/М. Денджерфілд // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.119-139
|
>17.
| Вельцель Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств/Х. Вельцель, Р. Інглгарт // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.85-118
|
>18.
| Валерстайн І. Маркс і слаборозвиненість/І. Валерстайн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.50-66
|
>19.
| Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ICH) // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.166-188
|
>20.
| Рідей Н. Визначення соціальної екології й екологічної соціології як самостійних наук на основі евристичного підходу/Н. Рідей, В. Радчук // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2008. т.Том11,N N1.-С.106-115
|
|
|