Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (10)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціологія<.>
Общее количество найденных документов : 700
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Демків О. Економічна моральність українського суспільства у загальноєвропейському та внутрішньорегіональному вимірі/О. Демків, Л. Кондратик // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.5-37
2.

Шовкошитна С. Суб’єкти соціального управління суспільства: структура та характеристика/С. Шовкошитна // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2007. т.Том10,N N3/4.-С.11-18
3.

Поляков А. Н. Цивилизация как социальная система: теория, типология и метод/А. Н. Поляков // Вопросы истории. -М.:ООО "Редакция журнала "Вопросы истории", 2007,N N11.-С.52-64
4.

Резнік О. Стилеві ознаки громадсько-політичних практик населення України та чинники їх формування/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.50-64
5.

Бабенко С. Порівняльний соціологічний аналіз посткомуністичних трансформаційних процесів (програма магістерського курсу)/С. Бабенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.180-201
6.

Чигрин В. Актуальні питання професійного та трудового самовизначення сільської молоді/В. Чигрин // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.172-179
7.

Бевзенко Л. Життєвий успіх, цінності, стилі життя/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.132-151
8.

Іваненко О. Село, селяни та аграрна реформа: український варіант/О. Іваненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.128-149
9.

Єфременко Т. Економічна ментальність українського етносу/Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.103-127
10.

Резнік В. Стан соціальної легітимності приватної власності як предмет емпіричного соціологічного аналізу/В. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.70-102
11.

Осипчук А. Теорія морфогенезу Маргарет Арчер як спроба синтезу "структура-агентність"/А. Осипчук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.150-163
12.

Береговой В. Формування і місце пасіонарного класу в соціальній системі/В. Береговой // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N3.-С.63-72
13.

Городяненко В. Феномен зрадництва як предмет обговорення/В. Городяненко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.176-182
14.

Хутка С. Соціальна адаптованість особистості: концептуалізація поняття/С. Хутка // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N2.-С.164-175
15.

Мацко І. Зразки мобільної та іммобільної поведінки мешканців малих міст/І. Мацко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.202-207
16.

Денджерфілд М. Європейський Союз і посткомуністична Європа: один підхід чи кілька?/М. Денджерфілд // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.119-139
17.

Вельцель Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств/Х. Вельцель, Р. Інглгарт // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.85-118
18.

Валерстайн І. Маркс і слаборозвиненість/І. Валерстайн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.50-66
19.

Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ICH) // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2008,N N1.-С.166-188
20.

Рідей Н. Визначення соціальної екології й екологічної соціології як самостійних наук на основі евристичного підходу/Н. Рідей, В. Радчук // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2008. т.Том11,N N1.-С.106-115
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 53692
Число посетителей 1330
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя