Поисковый запрос: <.>K=співчуття<.> |
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Піддубна Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік/Н. Піддубна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N44(листопад).-С.15-16.
|
>2.
| Минюрова С.А. Диалогический подход к анализу смыслового переживания материнства/С.А. Минюрова, Е.А. Тетерлева // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2003,N N4.-С.63-75
|
>3.
| Хотинська Л.В. Чи є ж це кохання? Урок-співчуття за романом Віктора Гюго "Собор Паризької Богоматері". 9 клас/Л.В. Хотинська // Зарубіжна література в школах України. -К.:"Антросвіт", 2007,N N1.-С.47-48
|
>4.
| Маценко Ж. Найлюдяніше в людині : Психологія гуманістичної складової духовності /Ж. Маценко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N5(лютий).-С.5-8.
|
>5.
| Колмановский А.Э. Не ругайте лоботряса/А.Э. Колмановский // Наука и жизнь. -М.:Наука и жизнь, 2003,N N7.-С.22-26
|
>6.
| Абраменкова В.В. Социальная психология детства в контексте развития отношений ребенка в мире/В.В. Абраменкова // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N9.-С.5-6
|
>7.
| Аkin A. Self-compassion as a preditor of defeat in Turkish university students/A. Akin, U. Akin // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.79-86
|
>8.
| Прозорова Людмила Казкові пригоди, що вчать співчуття до людей і природи/Людмила Прозорова // Дошкільне виховання, 2018,N № 3.-С.34-36
|
>9.
| Калинець І. Співчуття для осени/І. Калинець // Сучасність:Український інститут національної пам'яті, 1990,N N 11 (355).-С.6-12
|
>10.
| Хавіна С. Я. Уроки Голокосту: мужність і співчуття. Вірш П. Г. Тичини "Єврейському народу"/С. Я. Хавіна // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2012,N N 25.-С.22-28.
|
>11.
| Человеко-центрированный подход в психологии, психотерапии и в жизни : К 110-летию Карла Роджерса // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2012,N N 4.-С.2-227.
|
>12.
| Дятленко Н. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей/Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 8.-С.24-28.
|
>13.
| Бех І. Грані духовного зростання особистості/І. Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 2.-С.1-6.
|
>14.
| Ніколаєнко Л. І. Оцінка в мовній концептуалізації емоцій групи "Співчуття"/Л. І. Ніколаєнко // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2016,N N 3.-С.32-41.
|
>15.
| Сірець І. Пізнаємо світ чутливості/І. Сірець // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 15/16.-С.10-14.
|
>16.
| Баранова Н. М. Етика/Н. М. Баранова. - 2015
|
>17.
| Михайленко О. Співчуття і доброта здатні творити дива/Оксана Михайленко, Анастасія Василенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 1.-С.61–64.
|
>18.
| Астахова Л. С. Религиоведческая экспертиза: между наукой и практикой/Л. С. Астахова // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2014,N N 3.-С.4-10.
|
>19.
| Терещенко Ірина Як допомогти дитині пережити горе/Ірина Терещенко // Дошкільне виховання, 2019,N № 3.-С.14-15
|
>20.
| Туркова Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога/Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 8.-С.69-77
|
|
|