Поисковый запрос: <.>K=сюжетно-рольові ігри<.> |
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Патрабой І. Батькам про цінність сюжетної гри/І. Патрабой // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 1.-С.15-17
|
>2.
| Піроженко Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир/Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.7–11.
|
>3.
| Спічко В. Використання рольової гри при навчанні діалогічного мовлення на уроках англійської і німецької мов у середніх класах загальноосвітньої школи/В. Спічко // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 6.-С.9-20
|
>4.
| Аннаева М. М. Гендерный подход к воспитанию дошкольников с ОВЗ/М. М. Аннаева, И. В. Александрова, Н. А. Бойко // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 7.-С.28-38.
|
>5.
| Гра – дитина – дорослий // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.[19–21].
|
>6.
| Піроженко Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників/Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.4–6.
|
>7.
| Кондратець І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри/Інна Кондратець // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.12–18.
|
>8.
| Стягунова О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників/Ольга Стягунова, Ганна Степанченко, Марина Летенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 11.-С.30–38.
|
>9.
| Стягунова О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих/Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 11.-С.39–48.
|
>10.
| Захарченко В.Г. Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі/В.Г. Захарченко. - 2001
|
>11.
| Баластрік Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком/Ганна Баластрік // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 3.-С.45–50.
|
>12.
| Друзин В. Н. Педагогическая профилактика игровой компьютерной адаптации детей и подростков/В. Н. Друзин // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.14-23
|
>13.
| Мазниченко М. А. Педагогические средства комплексной профилактики социальных зависимостей подростков/М. А. Мазниченко // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 1.-С.60-69.
|
>14.
| Кудикіна Н. Психологія та педагогіка гри/Н. Кудикіна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2006,N N5/6.-С.32-50.
|
>15.
| Смирнова Е. О. Психологические особенности игровой деятельности современных дошкольников/Е. О. Смирнова, И. А. Рябкова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 2.-С.15-23
|
>16.
| Створюємо домашній театр // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.68-69
|
>17.
| Соловйова Л. Сюжетно-рольова гра - школа довільної поведінки/Л. Соловйова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020,N N 11.-С.38-43.
|
>18.
| Агіляр Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності/Вікторія Агіляр Туклер // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 2.-С.17–22.
|
>19.
| Зайцева Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників/Лариса Зайцева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 3.-С.17–24.
|
>20.
| Олексюк В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії/В. Р. Олексюк // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 5.-С.30-40.
|
|
|