Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сюжетно-рольові ігри<.>
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-25 
1.


    Кудикіна, Н.
    Психологія та педагогіка гри [Текстььь] / Н. Кудикіна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5/6. - С. 32-50.
Рубрики: Початкова школа--ігрова діяльність
фывфывфыв:
структура ігор -- класифікація ігор -- молодші школярі -- сюжетно-рольові ігри -- конструктивно-будівельні ігри -- ігри-фантазування -- дидактичні ігри -- ігрова діяльність


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

2.
74.100.58
Г 75


   
    Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. [19–21].
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри
фывфывфыв:
дошкільні навчальні заклади -- гра -- педагогічні дослідження -- рефлексивна анкета -- сюжетно-рольові ігри -- ігрова діяльність
Аннотация: У статті представлено анкету, що була використана в проведенні дослідження інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо визначення обізнаності педагогів дошкільних навчальних закладів з питаннями організації ігрової діяльності дошкільників, проблем, пов’язаних з цим напрямком роботи, та способів їх подолання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
373.2.035:33](477)
Б 20


    Баластрік, Г.
    Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 45–50. - Зміст: Слухання й обговорення пізнавальних казок ; Сюжетно-рольова гра ; Екскурсії ; Дод. 1 : Пізнавальні казки ; Дод. 2 : Реєстраційна картка проекту "Сюжетно-рольова гра "Банк"" ; Дод. 3 : Розвивальні вправи на закріплення економічних знань.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
фывфывфыв:
економічне виховання -- економічні знання -- фінансова грамотність -- форми роботи -- сюжетно-рольові ігри -- пізнавальні казки -- екскурсії -- розвивальні вправи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
373.213.15.025/.026:793.7](477)
А 23


    Агіляр Туклер, В.
    Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність
Аннотация: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.100.58
П 11


    Піроженко, Т.
    Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 4–6. - Зміст: Становлення сюжетно-рольової гри ; Класифікація ігор.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
фывфывфыв:
дитяча психологія -- сюжетно-рольові ігри -- ігри
Аннотация: Для дошкільників гра – це і навчання, і праця, і спосіб пізнання навколишнього світу та суспільних взаємин, і ще багато іншого. Максимально розкритися, проявити творчість, самостійність, здатність до самоорганізації й організації рольових взаємин з однолітками дитині дає змогу лише самодіяльна сюжетно-рольові ігри. Тож дорослий має навчитися правильно, непомітно для дітей і ненав’язливо регулювати таку гру.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.100.58
П 11


    Піроженко, Т.
    Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 7–11. - Зміст: Спільна гра: складно, але перспективно ; Налагодження взаємодії під час сюжетно-рольових ігор ; Формування комунікативної поведінки ; Педагогічний супровід ігрової діяльності.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
фывфывфыв:
дошкільна освіта і виховання -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- спільна гра -- ігрова діяльність -- педагогічний супровід -- спілкування
Аннотация: У статті йдеться про відповідальність дорослих за організацію ігрової діяльності дошкільників.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.100.58
К 64


    Кондратець, І.
    Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 12–18. - Зміст: Що таке гра ; Проблеми сюжетно-рольової гри та способи їх подолання ; Ігрові смаки педагогів та дітей ; Роль вихователя в ігровій діяльності ; Чого бракує для ігрової діяльності ; Додаток 1 : Як організувати дитячу гру та брати в ній участь : ключові настанови від Тамари Піроженко ; Додаток 2 : Принцип успішної організації ігрової діяльності дошкільників : пам’ятка для педагогів.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
фывфывфыв:
дошкільні навчальні заклади -- ігри -- сюжетно-рольові ігри -- проблеми виховання -- ігрові смаки -- ігрова діяльність -- настанови -- анкетування -- педагогічні дослідження
Аннотация: У статті представлено досвід інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області щодо проведення анкетування педагогів дошкільних навчальних закладів, з метою виявлення проблем, пов’язаних з організацією ігрової діяльності дошкільників та способів їх подолання.


Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара (завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук) \про неї\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Стеценко, Ірина
    У світі казок. Освітні подорожі для дітей старшої групи (за публікаціями журналу "Джміль", 2019, № 11 "Мандруємо казками") [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Дошкільна освіта--ігри

фывфывфыв:
розвиток мислення -- ігрові методи -- гра-дослідження -- гра в парах -- виховання засобами казки -- сюжетно-рольові ігри -- командна гра


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Соловйова, Людмила.
    Сюжетно-рольова гра - школа довільної поведінки [Текст] / Л. Соловйова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 11. - С. 38-43.
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
фывфывфыв:
сюжетно-рольові ігри -- ігрова діяльність дітей -- довільна поведінка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


   
    Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри [Текст] / М. Омельченко [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 7-14. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інтелектуальні порушення
фывфывфыв:
інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- дошкільники -- мовленнєвий розвиток -- сюжетно-рольові ігри -- комунікативна компетентність -- діти з особливими потребами


Доп.точки доступа:
Омельченко, Марина; Мамічева, Олена; Сильченко, Вікторія; Кордонець, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
373.2.035:33](477)
С 88


    Стягунова, О.
    "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Ганна Степанченко, Марина Летенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 30–38. - Зміст: У чому суть ; Як створити економічно-освітній осередок ; Чим наповнити осередок сюжетно-рольових ігор ; Для чого потрібні економічні подорожі містом ; Як працювати з педагогами ; Як залучати батьків : Додаток : Економічне поняття "Гроші".
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
фывфывфыв:
економічне виховання дошкільників -- економічний ігроленд -- ігорові технології -- економічна грамотність дошкільників -- економічні подорожі -- сюжетно-рольові ігри -- робота з батьками -- робота з педагогами
Аннотация: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 91 "Лісова казка" міста Краматорська Донецької області щодо використання ігрової освітньої технології "Економічний ігроленд" під час економічного виховання дошкільнів. Вміщено технологічну карту до теми "Економічне поняття "Гроші!"".


Доп.точки доступа:
Степанченко, Г.; Летенко, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
373.2.035:33](477)
С 88


    Стягунова, О.
    Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 39–48. - Зміст: Як ускладнювати тематику проектів ; Що слід враховувати під час реалізації проектів ; Як активізувати творчу роботу вихователів ; Додаток 1 : Проект "Професії поруч мене" ; Додаток 2 : Проект "Мультиплікатор" ; Додаток 3 : Щоденник спостережень рівня розвитку сюжетно-рольової гри.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
фывфывфыв:
дошкільне виховання -- економічне виховання дошкільників -- професії -- метод проектів -- сюжетно-рольові ігри -- щоденник спостережень
Аннотация: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо використання методу проектів під час ознайомлення дошкільників з професіями.


Доп.точки доступа:
Корнєєва, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
373.2.016:51](477)
З-17


    Зайцева, Л.
    Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 17–24. - Зміст: Які творчі здібності розвивати ; Що використовувати.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
фывфывфыв:
методика навчання в ДНЗ -- математика -- експериметнування -- творчі здібності -- творчі задатки -- уява -- кмітливість -- фантазія -- допитливість -- винахідливість -- сюжетно-рольові ігри -- дидактичні ігри -- прислів’я -- приказки -- лабіринти -- оцінювання -- малювання
Аннотация: У статті вміщено поради вихователям закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчості під час навчання дошкільників математики.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Свердлова, Ірина.
    Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри / І. Свердлова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 54-64.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
фывфывфыв:
економічні знання -- ігри економічної спрямованності -- сюжетно-рольові ігри -- дидактичні ігри -- ситуативні ігри -- ігри-стратегії -- формування економічної компетентності -- старші дошкільники
Аннотация: У статті подаються ігри економічної спрямованності на тему "Гроші" для дітей дошкільного віку.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.


    Мазниченко, Марина Александровна.
    Педагогические средства комплексной профилактики социальных зависимостей подростков / М. А. Мазниченко // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 1. - С. 60-69. : табл. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Підлітки--соціальні залежності
   виховання соціальне--підлітки

фывфывфыв:
соціальна залежність -- профілактика -- клубна робота -- інтернет-форум -- телефон довіри -- сюжетно-рольові ігри -- ділові ігри
Аннотация: У статті представлено інноваційні форми та методи комплексної профілактики соціальних залежностей.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.


    Смирнова, Е. О.
    Психологические особенности игровой деятельности современных дошкольников / Е. О. Смирнова, И. А. Рябкова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 15-23. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільники--ігрова діяльність
   Ігрова діяльність дошкільників--психологічні особливості

фывфывфыв:
дошкільники -- сюжетно-рольові ігри -- ігрові ролі -- ігрові дії -- ігровий простір -- психологічні особливості
Аннотация: В статье изложено исследования игровой деятельности современных дошкольников. Предложена оригинальная схема наблюдения за свободной игрой старших дошкольников (5-6 лет).
У статті викладено дослідження ігрової діяльності сучасних дошкільнят. Запропоновано оригінальну схема спостереження за вільною грою старших дошкільників (5-6 років).


Доп.точки доступа:
Рябкова, И. А.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
88
О-53


    Олексюк, В. Р.
    Тренінг педагогічної рефлексії [Текст] / В. Р. Олексюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 30-40. - Библиогр.: с.12.
ББК 88
Рубрики: Тренінг психологічний
   Саморефлексія

   Самосвідомість особистості

фывфывфыв:
тренінг педагогічної рефлексії -- педагогічна рефлексія -- тренінги для спеціалістів -- групова дискусія -- сюжетно-рольові ігри


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
67.0р
Г 65


    Гончарук, О. С.
    Фізичні особи. Правоздатність і дієздатність. Правознавство. 11 клас [Текст] / О. С. Гончарук // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 16/17/18. - С. 13-14
ББК 67.0р
Рубрики: Уроки правознавства в 11 кл.
фывфывфыв:
круглий стіл -- сюжетно-рольові ігри -- робота в парах


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
88.836.12
Д 76


    Друзин, В. Н.
    Педагогическая профилактика игровой компьютерной адаптации детей и подростков / В. Н. Друзин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 14-23. - Библиогр.: 42 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.836.12 + 74.66
Рубрики: Дитяча психологія
   Соціологія--педагогічна соціологія--профілактика Інтернет-аддикції

фывфывфыв:
психологія -- психологія гри дітей -- комп’ютерні ігри -- сюжетно-рольові ігри -- Інтернет-аддикція (залежність) -- профілактика Інтернет-аддикції -- профілактика адиктивної поведінки -- вплив комп’ютера на особистисть -- особистісний розвиток дітей
Аннотация: У статті розглядається проблема формування компьютерной адикції (залежності) у дітей та специфіка організації її педагогічної профілактики.
В статье рассматривается проблема формирования компьютерной аддикции (зависимости) у детей и специфика организации её педагогической профилактики.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
373.5.016:811.111]:371.321.1:001.895
С 71


    Спічко, Вікторія.
    Використання рольової гри при навчанні діалогічного мовлення на уроках англійської і німецької мов у середніх класах загальноосвітньої школи / В. Спічко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 9-20. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--середня школа
   Німецька мова--методика викладання--середня школа

фывфывфыв:
діалогічне мовлення -- рольові ігри -- комунікативний підхід -- уроки -- сюжетно-рольові ігри -- іншомовне спілкування
Аннотация: Автор статті зазначає, що рольова гра – це одна із складових частин комунікативних прийомів. Вона розвиває здатність школяра вільно володіти мовою, сприяє взаєморозумінню тощо.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-25 
 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 33406
Число посетителей 805
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя