Поисковый запрос: <.>K=творчий потенціал<.> |
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Пелих М. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді/М. Пелих // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.57-60
|
>2.
| Шпачинський І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти/І. Шпачинський // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2020,N N 2.-С.46-42.
|
>3.
| Богдановська Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії/Л. Богдановська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 3.-С.62-65
|
>4.
| Шевчук М. О. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні/М. О. Шевчук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 2.-С.132-138
|
>5.
| Кисільова-Біла В. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки/В. Кисільова-Біла // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.55-58
|
>6.
| Савченко В. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти/В. Савченко, О. Маклюк // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2021,N N 5.-С.51-64.
|
>7.
| Пастухова Н. Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку/Н. Пастухова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 10.-С.74-79
|
>8.
| Математика в школах України - 2020г.,N 1/2/3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Гузиніна В. Мистецтво бісерографії/В. Гузиніна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.37-42
|
>10.
| Недашківська Н. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку/Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.20-23.
|
>11.
| Балашук І. Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів/І. Балашук, Л. Корікова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.72-77
|
>12.
| Коломієць С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента/С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 2.-С.30-36.
|
>13.
| Козлова І. Незвичайний оркестр: і майстри, і музиканти/І. Козлова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 8.-С.41-45
|
>14.
| Полякова Л. Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості/Л. Полякова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.43-50.
|
>15.
| Яремчук І. Онлайн-конкурс у ЗДО – просто і прозоро/І. Яремчук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2019,N N 10.-С.41-44.
|
>16.
| Волобуєва Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом/Л. М. Волобуєва // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 1/2/3.-С.8-16
|
>17.
| Крикун А. Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми/А. Крикун // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 8.-С.8-11.
|
>18.
| Половіна О. Педагог для дошкільника: хто він?/Олена Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 1.-С.4–10.
|
>19.
| Шеремет М. Педагогічний потенціал історичної дисципліни в творчому розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів: інтегральний підхід/М. Шеремет // Історія в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 11.-С.40-45.
|
>20.
| Щедрина Е. В. Пресс-конференция, посвященная Второму Московскому фестивалю "Нить Ариадны"/Е. В. Щедрина // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 1.-С.161-164.
|
|
|