Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (33)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творчий потенціал<.>
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-35 
1.


    Ваганова, Н.
    Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текстььь] / Н. Ваганова // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія дошкільника
   Дошкільники--творчий розвиток

   Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу

фывфывфыв:
творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

2.
373.2.036.5(477)
Б 11


    Біла, І.
    Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості
фывфывфыв:
дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал
Аннотация: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
15
Н 34


    Шевчук, Марина Олександрівна.
    Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні [Текст] / М. О. Шевчук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 132-138
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія молодшого школяра
   Молодші школярі--творчі здібності--діагностика

   Трудове навчання--початкова школа

фывфывфыв:
творчий потенціал


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

4.
373.3.036.5(477)
К 56


    Ковальова, В.
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інноваційні технології
   Початкова школа--розвиток творчої особистості

фывфывфыв:
творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
373.211.24(477)
П 52


    Половіна, О.
    Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 4–10. - Зміст: Лідерство в освіті ; Як оціники ефективність закладу освіти? ; Творча самореалізація – основа професіоналізму ; Портрет сучасного вихователя ; Додаток : 8 критеріїв моніторингу професійного портрета вихователя-методиста.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
фывфывфыв:
дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- професіоналізм -- лідерство -- ефективність -- самореалізація -- творчий потенціал -- особистісні якості -- педагогічна імпровізація -- вихователь-методист -- професійний портрет


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74
Ц 11


    Ці Сянбо
    Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Ці Сянбо ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Музичне мистецтво
   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

фывфывфыв:
бакалавр музичного мистецтва -- творчий потенціал


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

7.
74.200.58
Б 48


    Березнюк, Людмила.
    Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.58
Рубрики: розвиток творчих здібностей
фывфывфыв:
творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи
Аннотация: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
373.3.036.5(477)
Ц 87


    Цуркан, Н.
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 57–58. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--творча особистість
фывфывфыв:
творча особистість -- розвиток творчої особистості -- модернізація освіти -- творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- молодші школярі
Аннотация: Інтелектуальний і творчий потенціал України значною мірою залежить від того, наскільки психолого-педагогічна наука спільно зі шкільною практикою може розробляти науково обгрунтовану теорію й ефективну педагогічну технологію виявлення та подальшого розвитку творчих здібностей школярів різних вікових категорій, управління процесом виховання і самовиховання творчої особистості.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.
74.58.2
К 61


    Коломієць, С. С.
    Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента [Текст] / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 30-36.
ББК 74.58.2
Рубрики: Студенти--наукова організація праці
фывфывфыв:
творчий потенціал -- науково-дослідна діяльність студентів


Доп.точки доступа:
Тікан, Я. Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Шпачинський, Ігор.
    Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти [Текст] / І. Шпачинський // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 2. - С. 46-42.
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
безпека освітнього середовища -- вища освіта -- інноватика вищої освіти -- інформаційна безпека -- творчий потенціал


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Волобуєва, Л. М.
    Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом [Текст] / Л. М. Волобуєва // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 1/2/3. - С. 8-16
Рубрики: Викладання математики в школі--особливості викладання
фывфывфыв:
викладання математики -- творчий потенціал -- особливості викладання математики -- навчально-пізнавальна діяльність -- значення виразу -- спростити вираз


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Савченко, Володимир.
    Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти [Текст] / В. Савченко, О. Маклюк // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 5. - С. 51-64. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--економічні дисципліни
   Кафедра математики, фізики та економіки

фывфывфыв:
економічні дисципліни -- інноваційний розвиток -- економіка знань -- технологічний уклад -- вища освіта -- творчий потенціал -- інформаційно-мережеві технології
Аннотация: У статті проаналізовано переваги економіки знань як економічної формації розвитку суспільства. Вказані суперечності і впровадження такої системи в Україні та напрями структурної перебудови інноваційного харакетру:збільшення наукомістких виробництв; удосконалення пропорцій макроекномічного розвитку; впровадження кластерів і територій з особливим податковим статусом. Увага акцентована на тому, що теорія економіки знань перебуває на стадії становлення, як і практика її впровадежння, особливо в частині адаптації до умов та суперечностей сучасної України і в цій площині відкриваються широкі перспективи для студентської молоді, вчених і практиків-виробничників.


Доп.точки доступа:
Маклюк, Олег

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
373.5.042-056.45](477)
К 68


    Коротка, С. М.
    Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / С. М. Коротка // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 24–35. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--система роботи
фывфывфыв:
обдаровані учні -- система роботи -- творча особистість -- творчі здібності -- творчий потенціал -- самореалізація особистості -- творча діяльність -- природні задатки дитини
Аннотация: У статті розповідається про створення ефективної системи виховання та розвиток обдарованих і здібних дітей.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
37.091.12:005.336.5](477)
Г 30


    Гекало, Л.
    Розвиток творчого потенціалу педагога / Любов Гекало // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 1–3. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Вчителі--творчий потенціал
фывфывфыв:
творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання
Аннотация: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
373.3.042.2-056.45(477)
С 13


    Савчук, М.
    Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / Марія Савчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 56. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--молодші школярі--педагогічні проекти
   Початкова школа--обдаровані діти--проекти

фывфывфыв:
обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- творчий процес -- творчий потенціал -- початкова школа
Аннотация: Автор статті розповідає про роботу вчителя за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" в початковій школі, який створений для академічно обдарованих дітей, які здатні успішно засвоювати матеріал на уроках, відповідно до стандартів меритократичної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Яремчук, Ірина.
    Онлайн-конкурс у ЗДО – просто і прозоро [Текст] / І. Яремчук // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 41-44.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--застосування ІКТ
фывфывфыв:
онлайн-конкурси -- заклади дошкільної освіти -- методична робота -- творчий потенціал
Аннотация: У статті йдеться про методику організації тематичних онлайн-конкурсів для педагогів, дітей та батьків закладів дошкільної освіти з метою виявлення їхнього творчого потенціалу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
373.2.015.3:159.928](477)
Д 33


    Денисенко, Т.
    Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 23–34. - Зміст: Які умови для розвитку дитячої творчості ; Як організувати та що застосувати ; Які особливості педагогічного впливу ; Додаток 1 : Перспективний план занять з образотворчої діяльності ; Додаток 3 : Ігри та вправи до занять з образотворчої діяльності.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання
фывфывфыв:
творчий потенціал -- старший дошкільний вік -- дитяча творчість -- технологія розвитку творчої особистості -- образотворча діяльність -- ігри -- художньо-естетичний розвиток -- перспективне планування
Аннотация: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 міста Умань Черкаської області щодо художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
74.100.55
К 59


    Козлова, Інна.
    Незвичайний оркестр: і майстри, і музиканти / І. Козлова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 41-45 : фотогр.
ББК 74.100.55
Рубрики: Естетичне виховання--засоби музики--дошкільна освіта
   Музичне виховання--дошкільна освіта

   Дошкільне виховання--естетичне виховання

фывфывфыв:
музика -- музичне виховання -- нетрадиційні музичні інструменти -- оркестр музичних інструментів -- ансамбль ложкарів -- барабани -- ансамбль барабанщиць -- ансамблеве виконання -- творчий потенціал -- музичні здібності -- дошкільники
Аннотация: Стаття присвячена проблемі музичного виховання дітей дошкільного віку. Висвітлено досвід функціонування оркестру музичних інструментів у навчально-виховному комплексі № 25 "Волошка", м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74.1
Д 56


    Добровольська, Оксана.
    Творчість родом з дитинства / О. Добровольська // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7.
ББК 74.1
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники
   Обдаровані діти

фывфывфыв:
дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники
Аннотация: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.


    Богдановська, Людмила.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії
Аннотация: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-35 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 104116
Число посетителей 1164
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя