Поисковый запрос: <.>K=творчий потенціал<.> |
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текстььь] / Н. Ваганова> // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
ББК 88.840 Рубрики: психологія дошкільника Дошкільники--творчий розвиток Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу фывфывфыв: творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.036.5(477) Б 11
Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості фывфывфыв: дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал Аннотация: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 15 Н 34
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні [Текст] / М. О. Шевчук> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 132-138
ББК 88я5 + 74я5 РУБ 15 Рубрики: Психологія молодшого школяра Молодші школярі--творчі здібності--діагностика Трудове навчання--початкова школа фывфывфыв: творчий потенціал
Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.036.5(477) К 56
Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інноваційні технології Початкова школа--розвиток творчої особистості фывфывфыв: творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.24(477) П 52
Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 4–10. - Зміст: Лідерство в освіті ; Як оціники ефективність закладу освіти? ; Творча самореалізація – основа професіоналізму ; Портрет сучасного вихователя ; Додаток : 8 критеріїв моніторингу професійного портрета вихователя-методиста.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- професіоналізм -- лідерство -- ефективність -- самореалізація -- творчий потенціал -- особистісні якості -- педагогічна імпровізація -- вихователь-методист -- професійний портрет
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Ц 11
Ці Сянбо Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Ці Сянбо ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 20 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: Музичне мистецтво автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: бакалавр музичного мистецтва -- творчий потенціал
Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.58 Б 48
Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.58 Рубрики: розвиток творчих здібностей фывфывфыв: творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи Аннотация: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.036.5(477) Ц 87
Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 57–58.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--творча особистість фывфывфыв: творча особистість -- розвиток творчої особистості -- модернізація освіти -- творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- молодші школярі Аннотация: Інтелектуальний і творчий потенціал України значною мірою залежить від того, наскільки психолого-педагогічна наука спільно зі шкільною практикою може розробляти науково обгрунтовану теорію й ефективну педагогічну технологію виявлення та подальшого розвитку творчих здібностей школярів різних вікових категорій, управління процесом виховання і самовиховання творчої особистості.
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58.2 К 61
Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента [Текст] / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 30-36.
ББК 74.58.2 Рубрики: Студенти--наукова організація праці фывфывфыв: творчий потенціал -- науково-дослідна діяльність студентів
Доп.точки доступа: Тікан, Я. Г. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шпачинський, Ігор. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти [Текст] / І. Шпачинський> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 2. - С. 46-42.
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність фывфывфыв: безпека освітнього середовища -- вища освіта -- інноватика вищої освіти -- інформаційна безпека -- творчий потенціал
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Волобуєва, Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом [Текст] / Л. М. Волобуєва> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 1/2/3. - С. 8-16
Рубрики: Викладання математики в школі--особливості викладання фывфывфыв: викладання математики -- творчий потенціал -- особливості викладання математики -- навчально-пізнавальна діяльність -- значення виразу -- спростити вираз
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савченко, Володимир. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти [Текст] / В. Савченко, О. Маклюк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 5. - С. 51-64.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--економічні дисципліни Кафедра математики, фізики та економіки фывфывфыв: економічні дисципліни -- інноваційний розвиток -- економіка знань -- технологічний уклад -- вища освіта -- творчий потенціал -- інформаційно-мережеві технології Аннотация: У статті проаналізовано переваги економіки знань як економічної формації розвитку суспільства. Вказані суперечності і впровадження такої системи в Україні та напрями структурної перебудови інноваційного харакетру:збільшення наукомістких виробництв; удосконалення пропорцій макроекномічного розвитку; впровадження кластерів і територій з особливим податковим статусом. Увага акцентована на тому, що теорія економіки знань перебуває на стадії становлення, як і практика її впровадежння, особливо в частині адаптації до умов та суперечностей сучасної України і в цій площині відкриваються широкі перспективи для студентської молоді, вчених і практиків-виробничників.
Доп.точки доступа: Маклюк, Олег Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5.042-056.45](477) К 68
Коротка, С. М. Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / С. М. Коротка> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 24–35. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--система роботи фывфывфыв: обдаровані учні -- система роботи -- творча особистість -- творчі здібності -- творчий потенціал -- самореалізація особистості -- творча діяльність -- природні задатки дитини Аннотация: У статті розповідається про створення ефективної системи виховання та розвиток обдарованих і здібних дітей.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.12:005.336.5](477) Г 30
Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Любов Гекало> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 1–3. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі--творчий потенціал фывфывфыв: творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання Аннотация: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.042.2-056.45(477) С 13
Савчук, М. Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / Марія Савчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 56.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Обдаровані діти--молодші школярі--педагогічні проекти Початкова школа--обдаровані діти--проекти фывфывфыв: обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- творчий процес -- творчий потенціал -- початкова школа Аннотация: Автор статті розповідає про роботу вчителя за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" в початковій школі, який створений для академічно обдарованих дітей, які здатні успішно засвоювати матеріал на уроках, відповідно до стандартів меритократичної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яремчук, Ірина. Онлайн-конкурс у ЗДО – просто і прозоро [Текст] / І. Яремчук> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 41-44.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--застосування ІКТ фывфывфыв: онлайн-конкурси -- заклади дошкільної освіти -- методична робота -- творчий потенціал Аннотация: У статті йдеться про методику організації тематичних онлайн-конкурсів для педагогів, дітей та батьків закладів дошкільної освіти з метою виявлення їхнього творчого потенціалу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.928](477) Д 33
Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 23–34. - Зміст: Які умови для розвитку дитячої творчості ; Як організувати та що застосувати ; Які особливості педагогічного впливу ; Додаток 1 : Перспективний план занять з образотворчої діяльності ; Додаток 3 : Ігри та вправи до занять з образотворчої діяльності.
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання фывфывфыв: творчий потенціал -- старший дошкільний вік -- дитяча творчість -- технологія розвитку творчої особистості -- образотворча діяльність -- ігри -- художньо-естетичний розвиток -- перспективне планування Аннотация: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 міста Умань Черкаської області щодо художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.55 К 59
Козлова, Інна. Незвичайний оркестр: і майстри, і музиканти / І. Козлова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 41-45 : фотогр.
ББК 74.100.55 Рубрики: Естетичне виховання--засоби музики--дошкільна освіта Музичне виховання--дошкільна освіта Дошкільне виховання--естетичне виховання фывфывфыв: музика -- музичне виховання -- нетрадиційні музичні інструменти -- оркестр музичних інструментів -- ансамбль ложкарів -- барабани -- ансамбль барабанщиць -- ансамблеве виконання -- творчий потенціал -- музичні здібності -- дошкільники Аннотация: Стаття присвячена проблемі музичного виховання дітей дошкільного віку. Висвітлено досвід функціонування оркестру музичних інструментів у навчально-виховному комплексі № 25 "Волошка", м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 Д 56
Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7.
ББК 74.1 Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники Обдаровані діти фывфывфыв: дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники Аннотация: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 63.3(0)р10 Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії Аннотация: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|
|