Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=технологізація<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 36(4Укр)/Т 38
Заглавие : Технологізація волонтерської роботи в сучасних умовах : производственно-практическое издание
Выходные данные : К., 2001
Колич.характеристики :140 с
Коллективы : Державний центр соціальних служб для молоді, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примечания : Бібліогр.: с. 138-139
Цена : 3.20 грн.
ГРНТИ : 06.01
ББК : 65.9(4Укр)27
Предметные рубрики: Волонтерська робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): волонтерський рух
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(075.35)/П 69
Заглавие : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : навчально-методичний посібник. Ч. 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :197 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Разночтения заглавия :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Цена : 10.70 грн.
ГРНТИ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметные рубрики: Педагогічні технології
Технології навчання
Особистісно зорієнтоване навчання
Вальдорфська педагогіка
Школа Монтессорі
Інноваційні технології навчання
Содержание : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ; Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи ; Педагогічна технологія як наука ; Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти ; Педагогічна технологія: антропологічний підхід/ К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Технології в освіті/ О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. Педагогическая технология: Эволюция понятия/ О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. Педагогические технологии: новый этап эволюции?/ Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. Що ж таке технологія навчання?/ Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах/ Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. Про трактування поняття "педагогічна технологія"/ Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти/ С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Сучасні технології навчання/ С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ ; Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення ; Особистісно орієнтоване навчання ; Особистісно орієнтовані технології ; Індивідуальність учителя й освітні технології ; Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи/ Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки/ Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності/ І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. Психологія особистісно зорієнтованого навчання/ Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Технологія особистісно зорієнтованого уроку/ Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі/ Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма/ С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. Особистісно зорієнтоване навчання/ Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку)/ Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку/ Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів/ Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі/ З. Роговська; О. Іоновва. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти/ О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Групова форма роботи на уроках математики/ Л. Бондарчук; О. Темченко. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями/ В. Красновський; А. А. Гин. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності/ О. Литвяк; Т. Мостова. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів/ В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів/ І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности/ Л. Глазунова; Т. В. Потапова. Проектный подход и требования к учителю/ О. Іоновва; Я. Костін. Проектні технології в процесі становлення школи/ О. Іоновва. УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ ; Метод проектів у освітніх закладах Канади/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху/ О. Темченко. До знань - через радість пізнання/ А. А. Гин. Ідея колективної творчої діяльності/ Т. Мостова. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання/ Ш. О. Амонашвили. Школа сідає за комп’ютер/ Ш. О. Амонашвілі. ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ ; Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті/ Т. В. Потапова. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня/ Я. Костін. Евритмія і малювання у вальдорфській школі/ О. Іоновва. ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ; Характеристика сучасного традиційного навчання ; Характеристика інноваційних систем навчання ; Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення ; Шляхом інноваційного навчання/ К. Баханов. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі/ Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. Інновації: Від терміна до суті ; Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти ; Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю ; Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів/ О. Темченко. Конструктор урока/ А. А. Гин. Світ на ім'я Амонашвілі/ Т. Мостова. Антология вечно восходящей Истины/ Ш. О. Амонашвили. До школи - у шість років/ Ш. О. Амонашвілі. Упровадження освітніх інновацій/ Н. Васильченко. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання/ Т. В. Потапова. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система/ Я. Костін.
Экземпляры : всего 95: Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Свободны : Ч.З.№2(15), фб(1), ав(2), пед.(25), аб(57)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/П 78
Автор(ы) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Шелест І. А., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Шинкарук, Василь Дмитрович, Жалдак М. І., Зязюн І. А., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Бровдій, Василь Михайлович, Адрусишин Б. І.
Заглавие : Проблеми освіти : Науково-методичний збірник. Вип. 42
Выходные данные : К.: НМЦ ВО, 2005
Колич.характеристики :233 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Цена 966-597-072-0: 2.00 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58я43 + 74.584(4Укр)я43
Предметные рубрики: Вищі навчальні заклади
Содержание : Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції/ Н. М. Дем’яненко. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України/ В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання/ Н. Л. Акініна. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу/ Н. м. Іщук. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі/ О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні/ Г. Ю. Кузнєцова. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі/ З. Ф. Донець. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті/ К. В. Корсак. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес/ А. К. Похресник. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ/ З. Є. Тарутіна. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів/ І. В. Петренко. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання/ І. В. Яворська-Вєтрова. Можливості та шляхи відродження української термінології/ Н. М. Дюканова. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю/ В. М. Нагаєв. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи/ І. О. Хорєв. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти/ М. П. Шик. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії/ О. П. Мітрясова. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів/ О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді/ О. З. Леонов. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників/ В. Шупик. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події/ І. Л. Гудінова. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні/ Б. К. Левківський. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів/ Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків/ Т. В. Нагорська. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст./ Л. Л. Білан.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Исламгулова С. К.
Заглавие : Технологизация учебного процесса общеобразовательной школы
Место публикации : Педагогика: Научно-теоретический журнал. - М.: Педагогика, 2007. - N7. - С. 38-42. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2007/7). - ISSN 0869-561Х
Предметные рубрики: Навчальний процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технологізація навчального процесу
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Рідна школа -2008г.,N 1/2
Интересные статьи :
Липова Л. Профільне навчання: теорія і практика/ Л. Липова (стр.3-6)
Гринченко Н. Теоретичний аналіз формування соціально гарсмонійної особистості учня/ Н. Гринченко (стр.6-8)
Цимбалару А. До поняття "проектно-технологічна діяльність учителя"/ А. Цимбалару (стр.8-10)
Бех І. Виховний процес: глибинні психологічні чинники оптимізації/ І. Бех (стр.11-16)
Бойко А. Методологія, теорія, практика виховання - єдина система/ А. Бойко (стр.16-21)
Кравченко Т. Національна свідомість як складова соціалізації підлітків/ Т. Кравченко (стр.21-23)
Вербицький В. Фандрайзинг - альтернативне рішення для здійснення діяльності позашкільних навчальних закладів (лекційний матеріал для курсів підвищення кваліфікації керівників позашкільних навчальних закладів)/ В. Вербицький (стр.28-36)
Міронець Л. Створення та використання комп’ютерних презентацій під час навчання біолгії / Л. Міронець (стр.40-42)
Пучков І. Впровадження електронного підручника в навчальний процес вищого навчального закладу/ І. Пучков (стр.42-44)
Перехейда О. Управління інноваційним процесом у гімназії/ О. Перехейда (стр.51-54)
Старовойт С. Технологізація освітнього процесу в Україні/ С. Старовойт (стр.54-56)
Караманов О. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами музейної педагогіки/ О. Караманов (стр.57-58)
Гусак Т. навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі/ Т. Гусак (стр.63-64)
Мостова Т. Унепокорений Шаталов/ Т. Мостова (стр.67-69)
Бутенко О. Ідеї сімейного виховання в творчій спадщині просвітителів ХVІІІ ст./ О. Бутенко (стр.74-75)
Ремезовська Н. Національний навчальний план як чинник стандартизації шкільної освіти в Англії та Уельсі/ Н. Ремезовська (стр.76-78)
Ципко В. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти в країнах Європейського союзу/ В. Ципко (стр.78-80)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Старовойт С.
Заглавие : Технологізація освітнього процесу в Україні
Место публикации : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N1/2. - С. 54-56. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/1/2). - ISSN 0131-6788
Предметные рубрики: навчання-- інформаційні технології
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :218 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 53.33 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Содержание : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування професійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Україною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Болонського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Рідна школа -2010г.,N 10
Интересные статьи :
Вербицький В. Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості/ В. Вербицький (стр.12-19)
Пустовіт Г. Концептуальні засади модернізації змісту сучасної позашкільної освіти і виховання учнів/ Г. Пустовіт (стр.19-24)
Науменко Р. Державне регулювання позашкільної освіти в умовах модернізації освітньої системи в Україні/ Р. Науменко
Ковбасенко Л. Роль позашкільної освіти в оптимізації процесу формування у старшокласників потреби в навчанні впродовж усього життя/ Л. Ковбасенко (стр.28-33)
Тихенко Л. Методика формування творчих здібностей старшокласників у процесі пошуково-дослідноцької діяльності в МАН України/ Л. Тихенко (стр.33-37)
Зотова О. Профорієнтаційні ігри для учнів старшого шкільного віку/ О. Зотова (стр.47-51)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/В 31
Автор(ы) : Вербицький В.
Заглавие : Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості
Место публикации : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2010. - N 10. - С. 12-19 (Шифр РШ/2010/10)
ББК : 74.2
Предметные рубрики: Виховання особистості
Позашкільна освіта
навчально-виховний процес
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 83.3(4УКР)р10/С 41
Автор(ы) : Ситченко, Анатолій
Заглавие : Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури
Место публикации : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2011. - N 9. - С. 2-4 (Шифр УЛЗО/2011/9)
ББК : 83.3(4УКР)р10
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі
виховання естетичне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): технологізація навчального процесу
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74в3/С 13
Автор(ы) : Савотина, Н. А.
Заглавие : Стратегия развития технологий воспитания
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 5. - С. 12-23. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/5). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 9 назв.
ББК : 74в3 + 74.000
Предметные рубрики: Педагогіка-- методологія-- наукова термінологія
Технології виховання
Аннотация: У статті простежується трансформація поняття "технологія" у педагогічних дослідженнях, розглядаються теоретико-методологічні основи сучасних технологій виховання.
Найти похожие

12.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :532 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 371.32:821.161.2/Б 81
Автор(ы) : Бондаренко, Юрій
Заглавие : Предметоцентризм у викладанні літератури
Место публикации : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2017. - N 4. - С. 15-18. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2017/4). - ISSN 0130-5263
УДК : 371.32:821.161.2
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- аналіз художнього твору
Кафедра методики викладання української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): текстоцентризм--технологізація--феноменальність--індивідуалізація--контекстність--ідеаційність--світогляд
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 119954
Число посетителей 1523
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя