Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=уроки української мови в 2 класі<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.202.242/К 95
Автор(ы) : Кучерява О. В.
Заглавие : Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей : урок української мови в 2-му класі
Место публикации : Початкове навчання та виховання: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 4/5. - С. 12-15. (Шифр ПНВ/2017/4/5)
ББК : 74.202.242
Предметные рубрики: Початкова школа-- уроки української мови в 2 класі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уроки української мови в 2 класі
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сібільова А., Зданевич Н.
Заглавие : Диференційовані завдання з української мови для 2 класу
Место публикации : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/1). - ISSN 0131-5358
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31 + 371.31.04(470+571)
Предметные рубрики: Початкова школа-- уроки української мови в 2 класі
Початкова школа-- навчання-- диференційоване навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уроки української мови в 2 класі--методика викладання--диференційоване навчання--диференційовані завдання--диференційований підхід--диференціація навчання--індивідуальні відмінності--індивідуалізація навчання--початкова школа--пізнавальна діяльність--2 клас
Аннотация: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чудакова О.
Заглавие : Узагальнення знань з теми "Іменник"
Место публикации : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 1. - С. 22–24. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/1). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31
Предметные рубрики: Початкова школа-- уроки української мови-- інтегровані уроки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уроки української мови в 2 класі--методика викладання--інтегровані уроки--частини мови--іменник--початкова школа--2 клас
Аннотация: У статті подано розробку інтегрованого уроку з української мови на тему: "Іменник" для учнів 2 класу.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуцалюк Т.
Заглавие : Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу"
Место публикации : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 15–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/2). - ISSN 0131-5358
Примечания : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.016:811.161.2]:371.31
Предметные рубрики: Початкова школа-- уроки української мови в 2 класі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уроки української мови в 2 класі--розвиток зв’язного мовлення--створення історії--технології навчання--початкова школа
Аннотация: У статті подано розробку уроку з української мови з використанням технології "Сторітелінгу" (технології створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сферу учня) на тему: " Створення історії "Як Сонечко з Хмаринкою стали друзями" для учнів початкової школи.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 20611
Число посетителей 686
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя