Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (28)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=учіння<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.
158.9
В 43


   
    Вікова та педагогічна психологія [Текст] : навч. посібник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Просвіта, 2001. - 416 с. - ISBN 966-7115-43-7 (в пер.) : 17.00 грн.
    Содержание:
Поняття про учіння, учбова діяльність учнів як одна з форм учіння . - С .281-317
Вміння самостійно вчитися . - С .310-311
Неуспішність, її причини та запобігання . - С .312-317
Психологія навчання . - С .318-346
Класифікація навчання . - С .337-339
Моделі навчання . - С .340-341
Психологія виховання . - С .347-396
Поняття про моральність . - С .368-378
Психологія вчителя . - С .396-413
Стилі педагогічної діяльності . - С .408-413
ГРНТИ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9


Доп.точки доступа:
Скрипченко, О. В.; Долинська, Л. В.; Огороднійчук, З. В.; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 326
фб (1), ав (3), аб (292), Ч.З.№2 (30)
Свободны: фб (1), ав (3), аб (292), Ч.З.№2 (30)
Найти похожие

2.
378
В 53


   
    Вісник [Текст] : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2 / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; Уклад. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко, О. П. Симоненко. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. - 220 с. - Укр., рос., англ. мовами. - 3.50 грн.
    Содержание:
Дейнега, В. Г. Способи словотвору молодіжного сленгу / В. Г. Дейнега. - С .3-5
Денискіна, Г. О. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві / Г. О. Денискіна. - С .12-14
Деркачова, Н. О. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій / Н. О. Деркачова. - С .14-17
Дикуха, О. В. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів / О. В. Дикуха. - С .19-22
Долинська, Л. В. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки / Л. В. Долинська. - С .29-32
Дорофей, В. Т. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект) / В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. - С .32-34
Дорошенко, С. М. З історії дослідження української наукової термінології / С. М. Дорошенко. - С .34-36
Дригота, Т. М. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти / Т. М. Дригота. - С .38-42
Євтушок, М. В. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією / М. В. Євтушок. - С .50-52
Зелінська, Т. М. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні / Т. М. Зелінська. - С .68-69
Зубалій, Н. П. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння / Н. П. Зубалій. - С .75-76
Касперський, А. В. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів / А. В. Касперський, О. М. Кучменко. - С .86-91
Кичановська, Т. О. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації / Т. О. Кичановська. - С .98-100
Кічан, К. А. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом / К. А. Кічан. - С .100-101
Ковалишина, С. П. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів / С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. - С .110-112
Ковчина, І. М. Технології соціальної роботи у Німеччині / І. М. Ковчина, О. О. Шубка. - С .121-125
Кудря, О. В. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі / О. В. Кудря. - С .169-172
Куцим, І. І. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства" / І. І. Куцим. - С .181-183
Кушнірук, С. А. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон... / С. А. Кушнірук. - С .186-191
Лагута, Г. Л. Про доцільність курсу математичного моделювання / Г. Л. Лагута. - С .191-192
Лапінський, В. В. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики / В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. - С .193-195
Лисак, Ю. В. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії" / Ю. В. Лисак. - С .197-199
Магеря, О. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу / О. Магеря. - С .214-217
Макарова, С. Г. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті / С. Г. Макарова. - С .218-220
ГРНТИ
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Вчителі трудового навчання та технологій--підготовка в вищій школі
   Вчителі інформатики--підготовка майбутнього вчителя

   Сурдопедагоги--підготовка

   Дефектологія--дефектологи--підготовка

   Дистанційна освіта

   Музичне виховання

   Викладання географії

   Діти з особливими потребами--порушення слуху

   Викладання музики

   Вірування та повір’я--УКРАЇНА

фывфывфыв:
наступність при навчанні математики


Доп.точки доступа:
Дмитренко, П. В. \уклад.\; Макаренко, Л. Л. \уклад.\; Симоненко, О. П. \уклад.\; Грушевський, Михайло Сергійович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

3.


    Кириленко, В.
    Використання методик для діагностики мотивації учіння молодших школярів: Досвід використання діагностичних методів [Текстььь] / В. Кириленко, // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2007. - N11а. - С. 40-44 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: мотивація навчальна
   дослідження педагогічні

фывфывфыв:
опис методик

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
Шифр: ВШ-3/2018/1
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2018г. N 1
Содержание:
Загірняк, М. Уніфікація та детермінація вимог до підготовки PhD-дисертацій: недоцільне ускладнення чи необхідна умова? / М. Загірняк, А. Некрасов, В. Бахарєв. - С.7-18
Ткаленко, К. Проблемні питання колективного управління майновими правами суб’єктів ринку образотворчого мистецтва в Україні / К. Ткаленко. - С.19-27
Кращенко, Ю. Конкурс наукових проектів молодих учених Міністерства освіти і науки України: генеза та підсумки / Ю. Кращенко, Р. Жебчук, І. Дегтярьова. - С.28-43
Дєордіца, Т. -Л. До проблеми оцінювання результатів учіння / Т.-Л. Дєордіца. - С.44-54
Кугай, Н. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації" / Н. Кугай, М. Калініченко. - С.55-71
Корсак, К. Про засади правильного мислення у темі глобального потепління / К. Корсак. - С.72-81
Прадій, Т. Методичні засади викладання історії біохімії як фундаментальної основи медико-біологічної науки / Т. Прадій, І. Крамаренко. - С.82-88
Гавриленко, В. Роль ХДУ в об’єднанні зусиль і впровадженні європейських природоохоронних директив та ініціатив на Херсонщині (погляд зі сторони) / В. Гавриленко. - С.89-92
Возняк, О. Про доцільність впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" для вишів системи МВС України / О. Возняк. - С.93-105
Кириленко, В. Серія навчальних видань "Цінні папери. Фондовий ринок" / В. Кириленко. - С.106-109
Соколова, І. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / І. Соколова. - С.110-113
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: ВШ-3/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2012г. N 11
Содержание:
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
фывфыв: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл.
фывфыв: учіння, результати учіння, навчання
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл.
фывфыв: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Другие авторы: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
фывфыв: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво
Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
фывфыв: вища освіта, якість освіти, зміст освіти
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл.
фывфыв: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл.
фывфыв: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність
Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
фывфыв: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
фывфыв: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il.
фывфыв: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127
фывфыв: книги, підручники, гриф МОНМС України
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
Шифр: ДС1/2005/2
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2005г. N 2
Содержание:
Скуратівський, Л. Мотив як рушійна сила пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення мови / Л. Скуратівський. - С.2-4.
фывфыв: мотивація учіння
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2)
Свободны: Ч.З.№3 (2)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
Шифр: ДС1/2017/4
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текстььь] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2017г. N 4
Содержание:
Микитюк, Володимир. "Конечність реформи учіння української літератури...” / В. Микитюк. - С.2-11.
Пахаренко, Василь. "Щоб слово пламенем взялось...” : кілька міркувань про оновлення літературної освіти / В. Пахаренко. - С.12-14.
Бондаренко, Юрій. Предметоцентризм у викладанні літератури / Ю. Бондаренко. - С.15-18.
Цінько, Світлана. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови / С. Цінько. - С.19-22.
Микитюк, Володимир. Тестові завдання з української літератури / В. Микитюк. - С.23-28.
Стрельнікова, Ірина. Роль гумору в житті українців : ідейно-художній аналіз байок Леоніда Глібова “Муха і Бджола", “Жаба і Віл”, “Щука” / І. Стрельнікова. - С.33-37.
Крутько, Віталіна. Леонід Глібов. "Щука" : урок у 6 класі / В. Крутько. - С.38-39.
Городенська, Катерина. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти / К. Городенська. - С.40-45.
Задорожна, Олександра. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією / О. Задорожна. - С.46-48.
Кравець, Лариса. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу / Л. Кравець. - С.49-52.
Скорина, Людмила. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : на матеріалі оповідання Валер’яна Підмогільного / Л. Скорина. - С.53-63.
Гресь, Богдана. Про "тести з душею” : до виходу книжки з теорії тестування / Б. Гресь. - С.64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
371.26:378.14
Д 11


    Дєордіца, Т. -Л.
    До проблеми оцінювання результатів учіння [Текст] / Т. -Л. Дєордіца // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 1. - С. 44-54 . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--оцінювання
фывфывфыв:
результати учіння -- оцінювальні засоби -- критеріальні задачі
Аннотация: Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних закладів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
37.015.3 + 159.922.7
К66


    Кормило, Оксана Михайлівна.
    Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. М. Кормило ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2004. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.202 + 88.840
Рубрики: психологія молодшого школяра
   психологія навчання

   навчання

   дидактика

   мотивація

   автореферати дисертацій--психологія

фывфывфыв:
аксіогенез -- ціннісні орієнтації -- інтегральна суб’єктність -- образ Я


Доп.точки доступа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

10.
Шифр: Зав-1/2002/34 (грудень)
   Газета

Завуч [Текстььь] : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". За сприяння Міністерства освіти і науки України. Державної служби якості освіти України. Національної академії педагогічних наук України . - К. : Благодійний фонд "Перше вересня", 1998 - . - Выходит дважды в месяц
2002г. N 34 (грудень)
Содержание:
Розуміння невмотивованого учня / С. Щербина. - С.1-3
фывфыв: МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ, ОБДАРОВАНІ, СТРАХОМ
Дзятковська, О. Як долати навчальні труднощі учнів / О. Дзятковська. - С.3-12
фывфыв: начальні труднощі, алексія
Єгонська, Н. Криза підліткового періоду / Н. Єгонська. - С.13-16
фывфыв: життєві цикли, вікові кризи, стилі виховання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
378
З-41


   
    Збірник наукових праць викладачів університету [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 9.15 грн.
    Содержание:
Бойко, О. Д. "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу / О. Д. Бойко. - С .4-14
Никоненко, Юлія Петрівна. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку / Ю. П. Никоненко. - С .14-20
Баранова, Н. М. Естетичні засади традицій українського народу / Н. М. Баранова. - С .20-30
Кушерець, Т. В. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії / Т. В. Кушерець. - С .30-37
Сич, М. М. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту / М. М. Сич. - С .37-48
Бучин, Ал. П. Эвдемонизм и эвтаназия / Ал. П. Бучин. - С .48-58
Бучин, Ан. П. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации / Ан. П. Бучин. - С .58-75
Останіна, Н. С. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи / Н. С. Останіна. - С .75-80
Пахомова, Т. М. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення / Т. М. Пахомова. - С .80-82
Бойко, Н. І. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах / Н. І. Бойко. - С .83-88
Капленко, О. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант / О. Капленко. - С .88-100
Ролік, А. В. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу / А. В. Ролік. - С .100-106
Кожухівська, Н. І. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні / Н. І. Кожухівська. - С .106-112
Коткова, Л. І. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття / Л. І. Коткова. - С .112-117
Білець, О. О. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть / О. О. Білець. - С .118-125
Ростовська, І. О. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .125-133
Ростовська, Ю. О. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .133-138
Спіліоті, О. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера / О. Спіліоті. - С .138-143
Резан, Л. І. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти / Л. І. Резан. - С .143-148
Крицький, В. М. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів / В. М. Крицький. - С .148-152
Гусейнова, Л. В. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .152-157
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста / О. А. Кавунник. - С .157-169
ГРНТИ
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
фывфывфыв:
праці викладачів НДУ


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Найти похожие

12.
371.32:821.161.2
М 59


    Микитюк, Володимир.
    "Конечність реформи учіння української літератури...” [Текст] / В. Микитюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 4. - С. 2-11. . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--реформування викладання
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

фывфывфыв:
шкільна літературна освіта


Доп.точки доступа:
Франко, Іван Якович (письменник, перекладач, літературознавець ; 1856-1916) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

13.
371.01
А 48
б-ка Арвата Ф. С. / А 48-КСХ


    Алексюк, А. М.
    Методи навчання і методи учіння [Текст] / А. М. Алексюк. - К. : [б. и.], 1980. - 46 с. - 0.08 крб.
ББК 74.202
РУБ 371.01


Экземпляры всего: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Найти похожие

14.


    Идиатулин, В. С.
    Методология и технология диагностики обученности [Текстььь] / В.С. Идиатулин // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2006. - N1. - С. 6-23
Рубрики: діагностика навчання
фывфывфыв:
ВАЛІДНІСТЬ -- УЧІННЯ -- тест як метод контролю


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
53(075.3)
З-18


    Закалюжний, Віктор Миколайович.
    Мотивація учіння шкільного курсу фізики на основі використання техніко-технологічного матеріалу [Текст] / В. М. Закалюжний ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 30 с. - Бібліогр.: с. 29. - 1.50 грн.
ГРНТИ
ББК 22.3я73 + 22.3р10
РУБ 53(075.3)


Доп.точки доступа:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 40
фб (1), ав (1), фіз., Ч.З.№2 (18), аб (20)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (18), аб (20)
Найти похожие

16.
371.01
О-43
б-ка Самойленка Г. В. / О-43-фб


    Однолько, В.
    Навчання: Загальні уміння і навички учіння [Текст]. Кн. 2 / В. Однолько. - К. : Хрещатик, 1994. - 133 с. - Б. ц.
ББК 74.202
РУБ 371.01


Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

17.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Содержание:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

18.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 192 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 51.17 грн.
    Содержание:
Сбруєва, Аліна Анатоліївна. Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті / А. А. Сбруєва. - С .7
Аніщенко, Олена Валеріївна. Педагогічний потенціал наукової організації праці / О. В. Аніщенко. - С .11
Шеверун, Надія Володимирівна. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу / Н. В. Шеверун. - С .15
Ковальчук, Олена Сергіївна. Європейські моделі громадського управління школою / О. С. Ковальчук. - С .19
Оржеховська, Олена Станіславівна. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді / О. С. Оржеховська. - С .25
Локшина, Олена Ігорівна. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С .30
Чернякова, Жанна Юріївна. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст / Ж. Ю. Чернякова. - С .36
Радченко, Т. А. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві / Т. А. Радченко. - С .40
Чистякова, Ірина Анатоліївна. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень / І. А. Чистякова. - С .43
Огієнко, Олена Іванівна. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики / О. І. Огієнко. - С .47
Ростовська, Ірина Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів / І. О. Ростовська. - С .51
Щербак, Павло Іванович. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .55
Гриценок, Інна Антонівна. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу / І. А. Гриценок. - С .57
Блистів, Оксана Миколаївна. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців / О. М. Блистів. - С .62
Шевчук, Марина Олександрівна. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи / М. О. Шевчук. - С .65
Лукашова, Ніна Іванівна. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .72
Падун, Ніна Олексіївна. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. - С .79
Помігуєв, Олександр Юрійович. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій / О. Ю. Помігуєв. - С .83
Грицай, Антоніна Модестівна. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки" / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .87
Максименко, Оксана Олексіївна. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи / О. О. Максименко. - С .91
Падун, Ніна Олексіївна. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі / Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. - С .96
Комиссаренко, Елена Валентиновна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения / Е. В. Комиссаренко. - С .101
Філоненко, Олена Станіславівна. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів / О. С. Філоненко. - С .103
Гончарова, Оксана Николаевна. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения / О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. - С .107
Гуріненко, Інна Юріївна. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України / І. Ю. Гуріненко. - С .111
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні / Н. К. Удовиченко. - С .115
Коваленко, Євгенія Іванівна. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .119
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині) / Т. О. Шахрай. - С .123
Дубровська, Лариса Олександрівна. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст. / Л. О. Дубровська. - С .128
Тонконог, Леся Миколаївна. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці / Л. М. Тонконог. - С .131
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю / В. В. Безлюдна. - С .135
Шульга, Наталія Володимирівна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект / Н. В. Шульга. - С .139
Щербань, Ірина Юріївна. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми / І. Ю. Щербань. - С .143
Борисенко, Ірина Василівна. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі / І. В. Борисенко. - С .147
Бутова, Віра Олександрівна. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії / В. О. Бутова. - С .151
Зайцева, Наталія Григорівна. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США / Н. Г. Зайцева. - С .155
Солощенко, Вікторія Миколаївна. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу / В. М. Солощенко. - С .159
Коваль, Тетяна Василівна. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .163
Балтремус, Володимир Євгенійович. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США / В. Є. Балтремус. - С .168
Коваленко, Володимир Опанасович. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.) / В. О. Коваленко. - С .173
Литовченко, Ірина Миколаївна. Витоки становлення освіти дорослих США / І. М. Литовченко. - С .179
Михайленко, Олена Вікторівна. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США / О. В. Михайленко. - С .183
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

фывфывфыв:
порівняльно-педагогічна освіта -- порівняльно-педагогічні дослідження


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

19.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 158 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 20.00 грн.
    Содержание:
Кочерга, О. М. Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога / О. М. Кочерга. - С .5-11
Ростовська, І. О. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .12-15
Василюк, А. В. До питання про теорію освітніх реформ / А. В. Василюк. - С .16-21
Новгородська, Ю. Г. Сиріство як соціальне явище / Ю. Г. Новгородська. - С .22-25
Федорова, Н. Ф. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням / Н. Ф. Федорова. - С .26-29
Аніщук, А. М. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників / А. М. Аніщук. - С .30-34
Котирло, Т. В. Урок музики як основа формування духовної культури школяра / Т. В. Котирло. - С .35-37
Костенко, Л. В. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування") / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .38-41
Щербініна, О. М. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта / О. М. Щербініна. - С .42-44
Сливко, С. А. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .45-47
Кирилюк, В. М. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .48-49
Драчук, Л. І. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання) / Л. І. Драчук. - С .50-52
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .53-55
Забарний, О. В. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів / О. В. Забарний. - С .56-58
Юрченко, Н. М. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів / Н. М. Юрченко. - С .59-62
Коваленко, Н. В. Професійна преадаптація майбутніх учителів / Н. В. Коваленко. - С .63-66
Гусейнова, Л. В. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики / Л. В. Гусейнова. - С .67-71
Зель, І. О. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів / І. О. Зель. - С .72-75
Аніщенко, О. В. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .76-80
Кривець, С. В. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів / С. В. Кривець. - С .81-83
Зінченко, С. В. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності / С. В. Зінченко. - С .84-86
Гончарова, О. М. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .87-90
Коваленко, Є. І. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання / Є. І. Коваленко. - С .91-94
Боровик, В. В. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття / В. В. Боровик. - С .95-99
Лавріненко, О. А. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.) / О. А. Лавріненко. - С .100-102
Криловець, М. Г. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського / М. Г. Криловець. - С .103-105
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії / Н. О. Ярмак. - С .106-107
Огієнко, Д. П. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.) / Д. П. Огієнко. - С .108-113
Давидова, Т. М. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей / Т. М. Давидова. - С .114-117
Аніщенко, О. В. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел) / О. В. Аніщенко. - С .118-121
Абашкіна, Н. В. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів / Н. В. Абашкіна. - С .122-125
Коваленко, В. О. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття) / В. О. Коваленко. - С .126-131
Чувакова, Т. Г. Система управління освітою у США / Т. Г. Чувакова. - С .132-134
Кучер, Ю. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії / Ю. Кучер. - С .135-139
Новгородський, Р. Г. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера / Р. Г. Новгородський. - С .140-143
Ларіна, Т. В. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів / Т. В. Ларіна. - С .144-149
Новаковська-Сюта, Рената. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі / Рената Новаковська-Сюта. - С .150-158
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна \о ней\; Баранський, М. М. \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (етнограф і педагог) \о нем\; Гербарт, І. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Кершенштейнер, Георг \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

20.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 130 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.70 грн.
    Содержание:
Петренко, А. А. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації / А. А. Петренко. - С .5-10
Беднарек, Ю. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві / Ю. Беднарек. - С .10-14
Коваленко, Є. І. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід / Є. І. Коваленко. - С .14-19
Бєлкіна, Н. І. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем / Н. І. Бєлкіна. - С .19-22
Ростовська, І. О. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .22-25
Кирилюк, В. М. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .25-28
Благінін, В. М. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .28-32
Ковба, І. О. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя / І. О. Ковба. - С .32-36
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .36-40
Осаволюк, О. А. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві / О. А. Осаволюк. - С .40-43
Падун, Н. О. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір / Н. О. Падун. - С .43-46
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки / Ю. Г. Новгородська. - С .46-49
Шевченко, С. І. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою / С. І. Шевченко. - С .49-53
Овчинникова, Т. А. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів / Т. А. Овчинникова. - С .53-62
Андрущенко, Т. В. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь / Т. В. Андрущенко. - С .58-62
Коваленко, С. О. Начальні завдання як засіб контролю / С. О. Коваленко, В. М. Гавій. - С .62-65
Сливко, С. А. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .65-68
Дубровська, Л. О. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра / Л. О. Дубровська. - С .68-71
Пісоцька, Л. М. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем / Л. М. Пісоцька. - С .71-75
Ростовська, Ю. О. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .75-79
Носаченко, І. М. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників / І. М. Носаченко. - С .79-82
Гриценок, І. А. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю / І. А. Гриценок. - С .82-86
Павлюк, С. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку / С. Павлюк. - С .86-91
Василюк, А. В. Тенденції змін польської освіти / А. В. Василюк. - С .91-95
Баленко, Н. М. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Баленко. - С .95-99
Барило, О. А. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда) / О. А. Барило. - С .99-103
Олійник, Н. А. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст. / Н. А. Олійник. - С .103-107
Таран, О. М. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу / О. М. Таран. - С .107-110
Киричок, І. і. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?) / І. і. Киричок. - С .110-113
Нагач, М. В. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США / М. В. Нагач. - С .113-116
Чувакова, Т. Г. США: дослідження вимог до особистості вчителя / Т. Г. Чувакова. - С .116-119
Василенко, Т. А. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля / Т. А. Василенко. - С .119-123
Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст. / Н. О. Ярмак. - С .123-126
Кошова, С. П. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання / С. П. Кошова. - С .126-128
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 8
фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 65471
Число посетителей 1386
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя