Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (29)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=учіння<.>
Общее количество найденных документов : 59
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 158.9/В 43
Автор(ы) : Скрипченко О. В., Долинська Л. В., Огороднійчук З. В.
Заглавие : Вікова та педагогічна психологія : навч. посібник
Выходные данные : К.: Просвіта, 2001
Колич.характеристики :416 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN (в пер.), Цена 966-7115-43-7: 17.00 грн.
ГРНТИ : 15.31
ББК : 88.8я73
Содержание : Поняття про учіння, учбова діяльність учнів як одна з форм учіння ; Вміння самостійно вчитися ; Неуспішність, її причини та запобігання ; Психологія навчання ; Класифікація навчання ; Моделі навчання ; Психологія виховання ; Поняття про моральність ; Психологія вчителя ; Стилі педагогічної діяльності
Экземпляры : всего 328: фб(1), ав(3), аб(292), Ч.З.№2(30)
Свободны : фб(1), ав(3), аб(292), Ч.З.№2(30)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 378/В 53
Заглавие : Вісник : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2
Выходные данные : К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002
Колич.характеристики :220 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примечания : Укр., рос., англ. мовами
Цена : 3.50 грн.
ГРНТИ : 14.37
ББК : 74.58я43
Предметные рубрики: Вчителі трудового навчання та технологій-- підготовка в вищій школі
Вчителі інформатики-- підготовка майбутнього вчителя
Сурдопедагоги-- підготовка
Дефектологія-- дефектологи-- підготовка
Дистанційна освіта
Музичне виховання
Викладання географії
Діти з особливими потребами-- порушення слуху
Викладання музики
Вірування та повір’я --УКРАЇНА
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наступність при навчанні математики
Содержание : Способи словотвору молодіжного сленгу/ В. Г. Дейнега. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві/ Г. О. Денискіна. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій/ Н. О. Деркачова. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів/ О. В. Дикуха. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки/ Л. В. Долинська. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект)/ В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. З історії дослідження української наукової термінології/ С. М. Дорошенко. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти/ Т. М. Дригота. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією/ М. В. Євтушок. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні/ Т. М. Зелінська. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння/ Н. П. Зубалій. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів/ А. В. Касперський, О. М. Кучменко. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації/ Т. О. Кичановська. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом/ К. А. Кічан. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів/ С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. Технології соціальної роботи у Німеччині/ І. М. Ковчина, О. О. Шубка. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі/ О. В. Кудря. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства"/ І. І. Куцим. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон.../ С. А. Кушнірук. Про доцільність курсу математичного моделювання/ Г. Л. Лагута. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики/ В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії"/ Ю. В. Лисак. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу/ О. Магеря. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті/ С. Г. Макарова.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кириленко В.,
Заглавие : Використання методик для діагностики мотивації учіння молодших школярів: Досвід використання діагностичних методів
Место публикации : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2007. - N11а. - С. 40-44. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2007/11а). - ISSN 0131-5358
Предметные рубрики: мотивація навчальна
дослідження педагогічні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): опис методик
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Вища школа -2018г.,N 1
Интересные статьи :
Загірняк М. Уніфікація та детермінація вимог до підготовки PhD-дисертацій: недоцільне ускладнення чи необхідна умова?/ М. Загірняк, А. Некрасов, В. Бахарєв (стр.7-18)
Ткаленко К. Проблемні питання колективного управління майновими правами суб’єктів ринку образотворчого мистецтва в Україні/ К. Ткаленко (стр.19-27)
Кращенко Ю. Конкурс наукових проектів молодих учених Міністерства освіти і науки України: генеза та підсумки/ Ю. Кращенко, Р. Жебчук, І. Дегтярьова (стр.28-43)
Дєордіца Т.-Л. До проблеми оцінювання результатів учіння/ Т.-Л. Дєордіца (стр.44-54)
Кугай Н. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації"/ Н. Кугай, М. Калініченко (стр.55-71)
Корсак К. Про засади правильного мислення у темі глобального потепління/ К. Корсак (стр.72-81)
Прадій Т. Методичні засади викладання історії біохімії як фундаментальної основи медико-біологічної науки/ Т. Прадій, І. Крамаренко (стр.82-88)
Гавриленко В. Роль ХДУ в об’єднанні зусиль і впровадженні європейських природоохоронних директив та ініціатив на Херсонщині (погляд зі сторони)/ В. Гавриленко (стр.89-92)
Возняк О. Про доцільність впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" для вишів системи МВС України/ О. Возняк (стр.93-105)
Кириленко В. Серія навчальних видань "Цінні папери. Фондовий ринок"/ В. Кириленко (стр.106-109)
Соколова І. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ І. Соколова (стр.110-113)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Вища школа -2012г.,N 11
Интересные статьи :
Прес-служба МОНМС України інформує (стр.3-6) фывфыв: Кримський інженерно-педагогічний університет,конференція,співпраця систем вищої освіти
Сухарніков Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України/ Ю. Сухарніков (стр.7-24) фывфыв: учіння,результати учіння,навчання
Пендзей І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання/ І. Пендзей (стр.25-35) фывфыв: Болонський процес,кредитно-модульна схема організації навчального процесу,100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки/ Ф. Якубов [и др.] (стр.36-43) фывфыв: вища технічна освіта,технічна творчість,винахідництво
Артюх С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України/ С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло (стр.44-48) фывфыв: вища освіта,якість освіти,зміст освіти
Башнянин Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ/ Г. Башнянин, П. Мисловський (стр.49-63) фывфыв: інформаційний поступ,інтелектуальна еліта,інтенсивні методи
Чернігівська Н. . Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів/ Н. Чернігівська (стр.64-70) фывфыв: критеріальна база готовності,показник,самоосвітня діяльність
Галиця О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ/ О. Галиця (стр.71-76) фывфыв: контроль знань студентів,безмашинний програмований метод,тестові системи
Іванова О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання/ О. Іванова (стр.77-82) фывфыв: пізнавальна діяльність,активне навчання,безперервна освіта
Шрайберг Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду?/ Я. Шрайберг (стр.83-119) фывфыв: інформаційне суспільство,публічні бібліотеки,вузівські бібліотеки
Удод О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України/ О. А. Удод (стр.120-127) фывфыв: книги,підручники,гриф МОНМС України
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2005г.,N 2
Интересные статьи :
Скуратівський Л. Мотив як рушійна сила пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення мови / Л. Скуратівський (стр.2-4.) фывфыв: мотивація учіння
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2017г.,N 4
Интересные статьи :
Микитюк В. "Конечність реформи учіння української літератури...”/ В. Микитюк (стр.2-11.)
Пахаренко В. "Щоб слово пламенем взялось...”/ В. Пахаренко (стр.12-14.)
Бондаренко Ю. Предметоцентризм у викладанні літератури/ Ю. Бондаренко (стр.15-18.)
Цінько С. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови/ С. Цінько (стр.19-22.)
Микитюк В. Тестові завдання з української літератури/ В. Микитюк (стр.23-28.)
Стрельнікова І. Роль гумору в житті українців/ І. Стрельнікова (стр.33-37.)
Крутько В. Леонід Глібов. "Щука"/ В. Крутько (стр.38-39.)
Городенська К. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти/ К. Городенська (стр.40-45.)
Задорожна О. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією/ О. Задорожна (стр.46-48.)
Кравець Л. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу/ Л. Кравець (стр.49-52.)
Скорина Л. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика/ Л. Скорина (стр.53-63.)
Гресь Б. Про "тести з душею”/ Б. Гресь (стр.64.)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 371.26:378.14/Д 11
Автор(ы) : Дєордіца Т.-Л.
Заглавие : До проблеми оцінювання результатів учіння
Место публикации : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2018. - N 1. - С. 44-54. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2018/1). - ISSN 1682-2366
УДК : 371.26:378.14
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- оцінювання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): результати учіння--оцінювальні засоби--критеріальні задачі
Аннотация: Висвітлено ключові положення психологічної теорії навчальних закладів.
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3 + 159./К66-715700
Автор(ы) : Кормило, Оксана Михайлівна
Заглавие : Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія
Выходные данные : Івано-Франківськ: ПНУ ім.В.Стефаника, 2004
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
ГРНТИ : 14
УДК : 37.015.3 + 159.922.7
ББК : 74.202 + 88.840
Предметные рубрики: психологія молодшого школяра
психологія навчання
навчання
дидактика
мотивація
автореферати дисертацій-- психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіогенез--ціннісні орієнтації--інтегральна суб’єктність--образ я
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

10.

Заглавие газеты: Завуч -2002г.,N 34 (грудень)
Интересные статьи :
Щербина С. Розуміння невмотивованого учня/ С. Щербина (стр.1-3) фывфыв: МОТИВАЦІЯ УЧІННЯ,ОБДАРОВАНІ,СТРАХОМ
Дзятковська О. Як долати навчальні труднощі учнів/ О. Дзятковська (стр.3-12) фывфыв: начальні труднощі,алексія
Єгонська Н. Криза підліткового періоду/ Н. Єгонська (стр.13-16) фывфыв: життєві цикли,вікові кризи,стилі виховання
Интересные статьи :
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/З-41
Заглавие : Збірник наукових праць викладачів університету
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 9.15 грн.
ГРНТИ : 14.35
ББК : 74.58я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): праці викладачів нду
Содержание : "Спонтанність" підписання угоди в "Біловезькій Пущі" 1991 р.: анатомія міфу/ О. Д. Бойко. Психолого-педагогічні чинники та умови моральнісного розвитку дітей дошкільного віку/ Ю. П. Никоненко. Естетичні засади традицій українського народу/ Н. М. Баранова. Реконструкція поняття "суспільство" та новий образ суб’єкта історії/ Т. В. Кушерець. Гоголь і Ніжинська гімназія: філософія як чинник розвитку творчого таланту/ М. М. Сич. Эвдемонизм и эвтаназия/ Ал. П. Бучин. Три понимания практики как отражение классовой структуры социально-товарной формации/ Ан. П. Бучин. Клуби як центри соціалізації студентської молоді вищої школи/ Н. С. Останіна. Управління стратегічним розвитком підприємства та його інформаційне забезпечення/ Т. М. Пахомова. Експресивна лексика як засіб організації контрастів у художніх текстах/ Н. І. Бойко. Український літературний авангард: пошук інтерпретаційних домінант/ О. Капленко. Міжмовна комунікація і проблеми перекладу/ А. В. Ролік. Інтонація як основний фонетичний засіб вираження емоцій у сучасному німецькому мовленні/ Н. І. Кожухівська. Структурно-морфологічні особливості власних прикметників у художній літературі кінця XIX -початку XX століття/ Л. І. Коткова. Функціонування сленгової лексики в українській художній літературі кінця XX - початку XIX століть/ О. О. Білець. Теоретичні основи формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів/ І. О. Ростовська. Єдність доведення і віри як принцип методичної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін/ Ю. О. Ростовська. Характерні риси педагогічного портрету Р. М. Гліера/ О. Спіліоті. Педагогічні проблеми формування діагностичних музично-виконавських умінь у студентів мистецьких факультетів закладів вищої освіти/ Л. І. Резан. Художньо-смисловий аналіз як метод досягнення художньо-змістовної сутності музичних творів/ В. М. Крицький. Розвиток мотивації та вольових якостей майбутніх учителів музики як умова формування їх готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Музичний родовід Ніжина: риси мистецького життя етнічних меншин міста/ О. А. Кавунник.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), ІБв(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 371.32:821.161.2/М 59
Автор(ы) : Микитюк, Володимир
Заглавие : "Конечність реформи учіння української літератури...”
Место публикации : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2017. - N 4. - С. 2-11. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2017/4). - ISSN 0130-5263
УДК : 371.32:821.161.2
Предметные рубрики: Викладання української літератури в школі-- реформування викладання
Кафедра методики викладання української мови та літератури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шкільна літературна освіта
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.01/А 48
Автор(ы) : Алексюк А. М.
Заглавие : Методи навчання і методи учіння
Выходные данные : К., 1980
Колич.характеристики :46 с
Цена : 0.08 крб.
ББК : 74.202
Экземпляры :КСХ(1)
Свободны : КСХ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Идиатулин В.С.
Заглавие : Методология и технология диагностики обученности
Место публикации : Педагогическая диагностика: Научно-практический журнал. - М.: Народное образование, 2006. - N1. - С. 6-23 (Шифр ПД1/2006/1)
Предметные рубрики: діагностика навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): валідність--учіння--тест як метод контролю
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 53(075.3)/З-18
Автор(ы) : Закалюжний, Віктор Миколайович
Заглавие : Мотивація учіння шкільного курсу фізики на основі використання техніко-технологічного матеріалу
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Колич.характеристики :30 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Бібліогр.: с. 29
Цена : 1.50 грн.
ГРНТИ : 29
ББК : 22.3я73 + 22.3р10
Экземпляры : всего 41: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(20)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(20)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.01/О-43
Автор(ы) : Однолько В.
Заглавие : Навчання: Загальні уміння і навички учіння . Кн. 2
Выходные данные : К.: Хрещатик, 1994
Колич.характеристики :133 с
Цена : Б.ц.
ББК : 74.202
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :198 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 24.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті/ К. Л. Крутій. Природа й типологічні особливості дитячої творчості/ В. Л. Захарова. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників/ Ю. О. Демидова. До питання формування культури мовної особитстості педагога/ Н. М. Шацька. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога/ Т. Андрущенко. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми/ С. В. Дяченко. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку/ Н. Нападій. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості/ Т. В. Котирло. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки/ Л. Лохвицька. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи/ С. Дем’яненко. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів/ Н. Є. Химич. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю/ Л. О. Калмикова. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою"/ І. О. Мордоус. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови/ О. Бойко. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів/ І. В. Грушевська. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання"/ Г. В. Бєлєнька. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів/ К. М. Поліщук. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти/ В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку/ К. С. Лупінович. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови/ К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи)/ К. Й. Борисова. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку/ Л. В. Білоусько. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я/ Т. К. Андрющенко. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти/ Л. Пісоцька. Формування екологічної культури у закладах освіти/ Т. В. Зінченко. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания/ В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку/ Н. С. Останіна. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці/ Ю. Г. Новгородська. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників/ Н. М. Кот. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ Н. П. Пихтіна. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ О. Л. Богініч. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят/ І. І. Заплішний. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР/ Н. Терещенко. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів/ С. В. Зінченко. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання/ О. І. Крюкова. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей/ О. Бурова. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху/ О. Г. Брежнєва. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності"/ О. О. Долманова. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів/ М. Г. Криловець. / О. Н. Байер. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін/ З. О. Суддя. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти/ О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа"/ Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а./ Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти/ Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Кочерга; Н. Карпенко. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції/ Н. Карпенко; А. В. Василюк. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші/ А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії/ О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема/ Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця/ Р. Г. Новгородський.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), ав(1), пед.(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :192 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 51.17 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка-- порівняльна педагогіка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Содержание : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :158 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 20.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Компетентний склад соціальної відповідальності майбутнього педагога/ О. М. Кочерга. Формування мотивації учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. До питання про теорію освітніх реформ/ А. В. Василюк. Сиріство як соціальне явище/ Ю. Г. Новгородська. Розвиток професійно-технічної освіти як передумова здобуття освіти дорослим населенням/ Н. Ф. Федорова. Статеві особливості мовленнєвого самовираження старших дошкільників/ А. М. Аніщук. Урок музики як основа формування духовної культури школяра/ Т. В. Котирло. Організація навчальної діяльності майбутніх учителів музики за вимогами кредитно-модульної системи (на прикладі вивчення курсу "хорознавство та хорове аранжування")/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Інтеграція художніх знань як чинник творчого розвитку музиканта/ О. М. Щербініна. Формування музично-слухової активності виконавця в теорії та практиці музично-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Визначення музичних, танцювальних і ритмічних здібностей при прийманні дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Леонід Глібов "Журба" (до проблеми виразного читання)/ Л. І. Драчук. Соціально-педагогічна робота клубів для учнівськоїз молоді у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Роль педагогічної практики у формуванні професійних навичок студентів-філологів/ О. В. Забарний. Інтерактивне навчання як шлях удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів/ Н. М. Юрченко. Професійна преадаптація майбутніх учителів/ Н. В. Коваленко. Проблеми формування готовності до інструментально-виконавської діяльності у майбутніх учителів музики/ Л. В. Гусейнова. Професійна комунікативна компетентність спиеціалістів гуманітарного профілю та її значення у підготовці майбутніх андрагогів/ І. О. Зель. Проблема наукової організації праці у довідковій літературі з педагогіки (1995-2006 рр.)/ О. В. Аніщенко. Сучасні підходи до формування професійних пошукових умінь майбутніх учителів/ С. В. Кривець. Розвиток мистецько-педагогічного мислення майбутніх дизайнерів у процесі художньо-творчої діяльності/ С. В. Зінченко. Особистісно орієнтований підхід до інформатичної підготовки майбутніх економістів в умовах нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Софія Русова - фундатор вітчизняного дошкільного виховання/ Є. І. Коваленко. Зміст фізичного виховання школярів України в кінці ХІХ - початку ХХ століття/ В. В. Боровик. Творчі пошуки педагогів Ніжинського історико-філологічного інституту в професійній підготовці майбутнього вчителя (1875-1882 рр.)/ О. А. Лавріненко. Проблеми підготовки вчителів географії в педагогічній спадщині М. М. Баранського/ М. Г. Криловець. Музиченко О. Ф. Маловідомі сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. З історії трудового виховання учнів у Чернігівському будинку для сиріт (друга половина ХІХ ст.)/ Д. П. Огієнко. Історико-педагогічний аспект розвитку валеологічних ідей/ Т. М. Давидова. Наукові засади організації навчального процесу у ПТНЗ художнього профілю (на прикладі підготовки майстрів народних ремесел)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні погляди Й. Ф. Гербарта крізь призму сучасної професійної діяльності вчителів/ Н. В. Абашкіна. Розвиток педагогічних ідей Дж. Дьюї у школах США (на початку ХХ століття)/ В. О. Коваленко. Система управління освітою у США/ Т. Г. Чувакова. Зростання суспільно-економічної ролі системи освіти: приклад Ірландії/ Ю. Кучер. Проблема соціалізації шкільної молоді в педагогічній спадщині Г. Кершенштейнера/ Р. Г. Новгородський. Історична ретроспектива діяльності вчительських спілок у США з проблеми досконалості підготовки фахівців-педагогів/ Т. В. Ларіна. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу і Польщі/ Рената Новаковська-Сюта.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(1), ав(1), аб(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Колич.характеристики :130 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 10.70 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації/ А. А. Петренко. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві/ Ю. Беднарек. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід/ Є. І. Коваленко. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем/ Н. І. Бєлкіна. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема/ І. О. Ростовська. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи/ В. М. Кирилюк. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки/ В. М. Благінін, М. В. Потапенко. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя/ І. О. Ковба. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти/ О. І. Огієнко. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві/ О. А. Осаволюк. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір/ Н. О. Падун. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки/ Ю. Г. Новгородська. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою/ С. І. Шевченко. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів/ Т. А. Овчинникова. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь/ Т. В. Андрущенко. Начальні завдання як засіб контролю/ С. О. Коваленко, В. М. Гавій. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки/ С. А. Сливко. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра/ Л. О. Дубровська. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем/ Л. М. Пісоцька. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії/ Ю. О. Ростовська. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників/ І. М. Носаченко. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю/ І. А. Гриценок. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку/ С. Павлюк. Тенденції змін польської освіти/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Баленко. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда)/ О. А. Барило. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст./ Н. А. Олійник. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу/ О. М. Таран. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?)/ І. і. Киричок. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США/ М. В. Нагач. США: дослідження вимог до особистості вчителя/ Т. Г. Чувакова. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля/ Т. А. Василенко. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст./ Н. О. Ярмак. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання/ С. П. Кошова.
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(5), аб(2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-59 
 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 1375
Число посетителей 268
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя