Поисковый запрос: <.>K=фахова підготовка<.> |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15 |
>1.
| Сергієнко В. П. Теоретичні і методичні засади навчання загальної фізики в системі фахової підготовки вчителя/В. П. Сергієнко . - 2005
|
>2.
| Левченко О. О. Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології/О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.66-76
|
>3.
| Варенко В. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх документознавців на прикладі дисципліни "Інформаційно-аналітична діяльність"/В. Варенко // Вісник Книжкової палати. -Київ:Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012,N № 10.-С.28-30
|
>4.
| Набока О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів/Ольга Набока // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.48-53
|
>5.
| Професійна підготовка соціального педагога // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2013,N N 3.-С.57-81.
|
>6.
| Швидка Л. Восьмирічний інститут із майже столітньою історією/Л. Швидка // Вища школа. -К.:Т-во "Знання", 2016,N № 4.-С.53-58
|
>7.
| Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут: від фундаментальних освітніх традицій до інновацій у фаховій підготовці // Вища школа. -Київ:Вид-во "Знання", 2017,N N 12.-С.51-55
|
>8.
| Шумська Л. Ю. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/Л. Ю. Шумська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.156-162
|
>9.
| Носаченко Т. Мистецька діяльність у контексті профорієнтаційної роботи педагогічного факультету/Т. Носаченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2018,N N 3/4.-С.23-26.
|
>10.
| Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці прозізорів-інтернів/Л. Нікогосян [и др.] // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2018,N N 4.-С.50-55.
|
>11.
| Янченко П. Педагогічні умови формування правової культури майбутніх юристів (експериментальна перевірка)/П. Янченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2019,N № 1.-С.45-52
|
>12.
| Качуринець Л. В. До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента/Л. В. Качуринець // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 1:ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір".-С.92-99
|
>13.
| Павленко О. М. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/О. М. Павленко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 1:ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір".-С.109-115
|
>14.
| Ситченко А. Компетентнісна парадигма фахової літературної освіти у ЗВО: методологічний аспект/А. Ситченко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2020,N N 6.-С.21-24.
|
>15.
| Максименко В. І. Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва»/В. І. Максименко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2021,N № 2.-С.89-97
|
|