Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (20)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=фрустрація<.>
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/Л 72
Автор(ы) : Лозниця, Віктор Стефанович
Заглавие : Основи психології та педагогіки : Навчальний посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики :288 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет
Примечания : Библиогр. в конце глав
ISBN, Цена 966-574-207-8: 20.00 грн.
ГРНТИ : 15.21 + 14.07
ББК : 88я73 + 74я73
Предметные рубрики: Мозок-- будова
Свідомість-- характеристика
Підсвідомість
Інтелект штучний-- вивчення
Психічні стани-- класифікація
Емоції
Афект
Настрій
Стрес
Фрустрація
Увага
Відчуття
Сприйняття
Пам’ять
Мислення
Воля
Особистість
Темперамент
Психіка-- вікові особливості
Дитинство раннє-- психологія
Дошкільний вік-- психологія
Підлітковий вік-- психологія
Зрілий вік-- психологія
Старіння-- психологія
освіта в Україні
Вища освіта в Україні
Наукові ступені --Україна
Вчені звання --Україна
Виховання-- методи-- форми
Виховання-- індивідуалізація
Перевиховання-- школярі
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Університети-- структура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукові ступені--вчені звання--університетська освіта--структура освіти--розвиток освіти
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузьмишина Т. Л.
Заглавие : Поведение дошкольников в ситуации родительского запрета
Место публикации : Психологическая наука и образование. - М.: Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2006. - N4. - С. 23-35 (Шифр П260963/2006/4)
Предметные рубрики: батьки і діти
дошкільне виховання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільник--фрустрація--маніпуляція
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.35/О76
Автор(ы) : Остополець, Ірина Юріївна
Заглавие : Діагностика і психокорекція професійних фрустрацій вчителя : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія
Выходные данные : К.: ЦІППО АПН України, 2003
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (Київ)
ГРНТИ : 15
УДК : 159.923.35
ББК : 88.840
Предметные рубрики: професійна фрустрація
психокорекція
автореферати дисертацій-- психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісні властивості вчителя--психологічний захист--соціально-психологічне навчання
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923/В61
Автор(ы) : Вовк, Анна Олександрівна
Заглавие : Психологічні чинники екзистенціальної фрустрації особистості : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.01 - загальна психологія, історія психології
Выходные данные : Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2006
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
ГРНТИ : 15
УДК : 159.923
ББК : 88.37
Предметные рубрики: психологія особистості
автореферати дисертацій-- психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сенс життя--сутнісні риси особистості--гармонійна екстравагантність особистості--екзистенціальна фрустрація
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/Л 72
Автор(ы) : Лозниця, Віктор Стефанович
Заглавие : Психологія і педагогіка: основні положення : Навчальний посібник
Выходные данные : К.: "ЕксОб", 1999
Колич.характеристики :304 с
Примечания : Библиогр. в конце глав
ISBN, Цена 966-7111-04-0: 7.00 грн.
ГРНТИ : 15.21 + 14.07
ББК : 88я73 + 74я73
Предметные рубрики: Мозок-- будова
Свідомість-- характеристика
Підсвідомість
Інтелект штучний-- вивчення
Психічні стани-- класифікація
Емоції
Афект
Настрій
Стрес
Фрустрація
Увага
Відчуття
Сприйняття
Пам’ять
Мислення
Воля
Особистість
Темперамент
Психіка-- вікові особливості
Дитинство раннє-- психологія
Дошкільний вік-- психологія
Підлітковий вік-- психологія
Зрілий вік-- психологія
Старіння-- психологія
Вища освіта в Україні
Наукові ступені --Україна
Вчені звання --Україна
Виховання-- методи-- форми
Виховання-- індивідуалізація
Перевиховання-- школярі
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Університети-- структура
Практична психологія-- методи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукові ступені--вчені звання--університетська освіта--акредитація вузів
Экземпляры : всего : ав(2), Ч.З.№2(5), фб(1), аб(2)
Свободны : ав(2), Ч.З.№2(5), фб(1), аб(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 156/В 19
Автор(ы) : Василюк, Федор Ефимович
Заглавие : Психология переживания (анализ преодоления критических ситуаций) : монография
Выходные данные : М.: Московский университет, 1984
Колич.характеристики :200 с.: табл.
Коллективы : Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова, Межведомственный научный совет по проблеме "Сознание"
Примечания : Л-ра: с. 187-199
Цена : 0.65 руб.
ГРНТИ : 15.21.61
ББК : 88.36
Предметные рубрики: Переживання (психол.)
Стрес
Фрустрація
Конфлікт (психологія)
Кризис (психол.)
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 156/Р69
Автор(ы) : Романин, Андрей Николаевич
Заглавие : Основы психотерапии : Учеб. пособ. для студ. пед. вузов
Выходные данные : М.: Академия, 1999
Колич.характеристики :208 с
Серия: Высшее образование
ISBN (в пер.), Цена 5-7695-0418-8: 13.68 грн.
ГРНТИ : 15.81.61
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Психотерапія-- основи
Невроз (психол.)
Фрустрація (психол.)
Психотерапія-- тілесна
Гештальттерапія
Трансакціонний аналіз
Психотерапія-- гуманістична
Нейролінгвістичне програмування
Психотерапія-- медитативна
Психотерапія-- групова
Екзистенціональна терапія
Психодрама
Психотерапія-- позитивна
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(7), ав(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(7), ав(2), фб(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151(075.33)/П 86
Заглавие : Психология состояний : Хрестоматия:[Учеб. пособие для вузов по направлению и специальностям психологии]
Выходные данные : М.: ПЕР СЭ; СПб.: Речь, 2004
Колич.характеристики :605,[1] с. ; 21 см.
ISBN, Цена 5-9292-0123-4: 50.00 грн.
ГРНТИ : 15.21.41
ББК : 88.35я73-3
Предметные рубрики: Психічні стани
Кафедра психології
стрес професійний
Стрес
стрес посттравматичний
Фрустрація
Паніка
емоційний стан
нерівноважені стани
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стреси на роботі
Содержание : ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРОБЛЕМЫ ПСИХИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЙ ; Понятие о состоянии и его функции ; Классификация состояний ; Методы изучения психических состояний ; ПСИХИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИК КАК КАТЕГОРИЯ ПСИХИЧЕСКИХ ЯВЛЕНИЙ ; Место и роль психических состояний в системе психических явлений ; Функциональные структуры психических состояний ; Семантические пространства состояний и личностыне смыслы ; КАТЕГОРИИ ПСИХИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЙ ; Функциональные состояния ; Неравновесные состояния ; Измененные состояния сознания ; Трудные состояния ; СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ПСИХИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЙ ; Посттравматические состояния ; Состояние фрустрации ; Состояние паники ; Проявление психических состояний в деятельности ; Синдром "эмоционального сгорания" как показатель профессиональной дезаптации учителя/ Т. В. Форманюк. Вегетативные проявления экзаменационного стресса/ Ю. В. Щербатых. Стрессы на работе и опустошение/ Э. Голизек. Регуляция психических состояний
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88/К 60
Автор(ы) : Колісник, Олексій
Заглавие : Духовний саморозвиток і духовне здоров’я особистості
Место публикации : Соціальна психологія. Український науковий журнал. - київ: Центр соціальних комунікацій, 2011. - N 4. - С. 52-68. (Шифр С596840/2011/4)
ББК : 88
Предметные рубрики: здоров’я в психології
Самовизначення особистості
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра загальної та практичної психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ієрархія смислів--смислове поле--особистість--фрустрація--внутрішній конфлікт--криза особистості--духовний саморозвиток особистості
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88/М 82
Автор(ы) : Москалець, Віктор
Заглавие : Персонологічні акценти фройдизму
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2011. - N 4. - С. 148-169. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2011/4). - ISSN 1810-2131
ББК : 88
Предметные рубрики: Історія психології в зарубжних країнах
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фройдизм--катарсис--потяг--принцип вдоволення--агресія--фрустрація--цинізм
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ребзуев Б. Г.
Заглавие : Импульсивное покупательское поведение в условиях ограниченности когнитивных ресурсов
Место публикации : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 2. - С. 88-100. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/2). - ISSN 0205-9592
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Психологія-- психологія особистості
Кафедра психології
Аннотация: Перевіряється модель, згідно якої імпульсивна покупка є результатом афективних реакцій, що спонтанно виникають, коли когнітивні ресурси, необхідні для обробки інформації про товар, виявляються обмеженими. В трьох експериментах вивчались фактори, що обмежують когнітивні ресурси суб'єкта і призводять до імпульсивних реакцій при купівлі незапланованих товарів. Встановлено, що учасниками експеримента частіше здійснювались імпульсивні покупки у тих випадках, коли в магазині не знаходились продукти з потрібними характеристиками або бренду (екперимент 1, n = 52); коли наявні багато альтернатив необхідного продукту або ці варіанти виявлялись у об'єктів дослідження порівняно невідомими (експеримент 2, n = 52); коли було важливо обрати кращий продукт й існувала впевненість у власній здатності зробити правильний вибір (експеримент 3, n = 52).
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 88/Л 86
Автор(ы) : Луценко, Марина Юріївна
Заглавие : Фрустрація потреби у власності як чинник деформування ціннісно-смислової сфери молоді : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психологічних наук. Спец.19.00.05 - соціальна психологія; психологія соціальної роботи
Выходные данные : Б.м., 2013
Колич.характеристики :18 с.
Коллективы : Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
УДК : 159.942.5:316.752
ББК : 88
Предметные рубрики: Цінності-- особистість-- формування
Молодь-- ціннісні орієнтації
Соціологія молоді
Кафедра психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): потреба у власності--ціннісно-смислові орієнтації
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.8/П 27
Автор(ы) : Персиянцев, Светлана Владимировна
Заглавие : Индивидуально-психологические особенности развития ребенка в условиях семейной депривации
Место публикации : Соц. педагогика: науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - Москва: НИИ школьных технологий, 2013. - № 3. - С. 91-98: табл. - ISSN 2220-6051 (Шифр С136973/2013/3). - ISSN 2220-6051
Примечания : Библиогр. в подстроч. сносках.
ББК : 88.8
Предметные рубрики: Молодші школярі-- фрустраційні реакції
Аннотация: У статті представлено результати досліджень психічного розвитку молодших школярів, які проживають з батьками і в школах-інтернатах. Описано можливі особистісні зміни розвитку дитини, що знаходиться в умовах батьківської (сімейної) депривації. Проведено порівняльний аналіз отриманих результатів (на аналогічній вибірці) з результатами досліджень 70-80-х років ХХ століття.
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(075.3)/Л 72
Автор(ы) : Лозниця, Віктор Стефанович
Заглавие : Психологія і педагогіка: основні положення : навчальний посібник для самост. вивчення дисципліни
Выходные данные : К.: "ЕксОб", 2003
Колич.характеристики :304 с
ISBN, Цена 966-7111-04-0: 18.00 грн.
ГРНТИ : 15.21 + 14.07
ББК : 88я73 + 74я73
Предметные рубрики: Мозок-- будова
Свідомість-- характеристика
Підсвідомість
Інтелект штучний-- вивчення
Психічні стани-- класифікація
Емоції
Афект
Настрій
Стрес
Фрустрація
Увага
Відчуття
Сприйняття
Пам’ять
Мислення
Воля
Особистість
Темперамент
Психіка-- вікові особливості
Дитинство раннє-- психологія
Дошкільний вік-- психологія
Підлітковий вік-- психологія
Зрілий вік-- психологія
Старіння-- психологія
Вища освіта в Україні
Наукові ступені --Україна
Вчені звання --Україна
Виховання-- методи-- форми
Виховання-- індивідуалізація
Перевиховання-- школярі
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Університети-- структура
Практична психологія-- методи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукові ступені--вчені звання--університетська освіта--акредитація вузів
Экземпляры :аб(1)
Свободны : аб(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15/В 53
Заглавие : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2
Выходные данные : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Колич.характеристики :221 с. ; 29 см
Коллективы : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серия: Психологічні науки
Примечания : Фахове видання з психологічних наук
Цена : 35.00 грн.
ГРНТИ : 15
ББК : 88я5
Предметные рубрики: Психологія-- збірники наукових праць
Конфліктологія
Психологія студента
психологія молодшого школяра
"Я-концепція"
Аутизм дитячий
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ризиконебезпечні професії--насильство--лідерство--чуйність--копінг-поведінка--психічне здоров’я
Содержание : Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій/ С. М. Миронець. Типологія політичних конфліктів/ О. О. Мисюра. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій/ А. С. Москальова. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей/ М. І. Мушкевич. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій/ О. О. Нагірна. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес/ О. О. Нежинська. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових/ Н. О. Никончук. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці/ В. П. Олефір. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості/ В. В. Омельяненко. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич. Тілесність як цілісна характеристика людини/ Ю. Г. Павлік. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця/ О. М. Паламарчук. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності/ О. К. Папакиця. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення/ Г. О. Печерська. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри)/ А. Подорван. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю/ С. В. Поклад. Особистість політичного лідера/ В. М. Половець. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності/ Ю. В. Примак. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості/ І. В. Прокопчук. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження/ В. М. Радчук. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі/ Х. Г. Рахубовська. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи/ Г. В. Руда. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці/ О. М. Савиченко. Вчинкова сутність людської чуйності/ Г. М. Свідерська. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом/ Г. А. Семешко. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки/ А. А. Сімак. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання/ А. Г. Скок. Принятие решений в управленческой деятельности/ Н. А. Скок. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки/ М. М. Скорик. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я/ В. О. Скребець. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність"/ І. М. Тичина. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції/ Н. М. Фалько. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості/ Н. В. Федорченко. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища/ П. Д. Фролов. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками/ К. Ф. Халепа. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації/ Н. В. Цумарєва. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках/ К. О. Черемних. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці/ Н. М. Чижиченко. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації/ А. О. Чхаідзе. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості/ Т. В. Шелег. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами/ К. І. Шкарлатюк. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі/ О. А. Шолох. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя/ О. С. Штепа. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення/ І. М. Щербакова. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства/ З. В. Юрченко. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін/ І. М. Ющенко. Психологічні особливості сприйняття часу людиною/ Л. Б. Яковенко. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках/ Н. П. Ярощук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4/В 53
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 6. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Колич.характеристики :264 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 35.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії України в школі
Викладання історії в школі-- дидактичні матеріали-- ігри
Викладання іноземної мови
Викладання української мови-- орфографія
Викладання англійської мови-- аудіювання
Соціальна педагогіка
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Насильство в сім’ї-- соціальна робота
Конфлікти-- сімейні
Девіантна поведінка дітей
студентська молодь
молодіжні організації і рухи України
Обдаровані діти
Тренінг соціально-психологічний
моральний розвиток-- особистість
професійна діяльність вчителя
Кафедра педагогіки
Географич. рубрики: Сумщина-- топоніміка
Чернігівщина-- географія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): неформальні об’єднання--страх смерті
Содержание : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 159.98/К 55
Автор(ы) : Кобильченко В.
Заглавие : Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 33–47. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примечания : Бібліогр.: 23 назв.
УДК : 159.98
Предметные рубрики: Спеціальна психологія-- пояснювальні принципи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спеціальна психологія--психологічні принципи--принципи пояснення--пояснювальні принципи--депривація--дизонтогенез--віктимізація--редукція--фрустрація--невротизація--психологічна інвалідизація
Аннотация: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук.
Найти похожие

 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 83981
Число посетителей 1118
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя