Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=фізичний розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 53
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-53 
1.
Шифр: ОДнв/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 2
Содержание:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв.
фывфыв: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл.
фывфыв: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв.
фывфыв: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: ДзОП-1/2019/7
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 7
Содержание:
Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору : [охарактеризовано шляхи формування соціальної компетентності школярів з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного центру. Розкрито сутність, зміст, структуру та особливості "соціальної компетентності"] / Т. С. Паньковець. - С.2–4. - Бібліогр.: 8 назв.
фывфыв: соціальні компетентності, діти з особливими освітніми потребами, освітньо-реабілітаційні центри
Скалій, І. І. Мультимедійна презентація як засіб формування мовленнєвої компетентності в молодших школярів із порушенням мовлення : [розглянуто особливості використання мультимедійних презентацій у програмі Power Point для корекції та розвитку мовлення дітей з порушеннями мовлення ] / І. І. Скалій. - С.5–7. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
фывфыв: мультимедійні технології, мовленнєва компетентність, молодші школярі
Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда. - С.8–13. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
фывфыв: соціальна адаптація, мовленнєвий розвиток, діти з ураженою слуховою функцією
Ковальова, Л. А. Усією родиною — на старт! : [виховний захід для учнів 5–7-х класів з різними нозологіями] / Л. А. Ковальова, А. Бабакіна Л. - С.14–16. - Бібліогр.: 5 назв. : фото.
фывфыв: виховна робота, виховні заходи, фізичний розвиток
Лемець, С. Й. Нитки. Види ниток. Довжина і товщина нитки. Застосування ниток у житті людини : [відкритий урок з трудового навчання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / С. Й. Лемець. - С.17–21. - Бібліогр.: 4 назв. : фото., табл.
фывфыв: трудове виховання, трудове навчання, відкриті уроки
Смот, А. П. Малювання прямих ліній на папері у різних напрямках : [конспект уроку з української мови для учнів 1-го класу з легкою розумовою відсталістю] / А. П. Смот. - С.22–23. - Бібліогр.: 1 назв.
фывфыв: українська мова, правопис, діти з легкою розумовою відсталістю
Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : [презентовано добірку корекційно-розвивальних вправ для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. : іл.
фывфыв: просторове орієнтування, корекційно-розвивальна робота, діти із затриманням психічного розвитку
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Дмитрук, Інна
    Розмальовані доріжки кличуть нас пограти трішки : рухливі ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Інна Дмитрук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--рухливі ігри
фывфывфыв:
ігрові майданчики -- фізичний розвиток -- розвиток мислення -- рухливі ігри -- ігрове поле -- гра на асфальті
Аннотация: "Сірі асфальтовані доріжки на території дисадка можуть заграти різними барвами і стати додатковим стимулом для дитячих ігор. Варто лише намалювати цікаві ігрові поля та розробити за ними різні варіанти рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням". В статті подано фото розмальованих під ігрові поля доріжок дитсадка та варіантами рухливих ігор на кожному з них.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.


    Сотник, Інеса.
    Скандинавська ходьба [Текст] / І. Сотник, Л. Левченко, Ю. Левченко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2018. - N 12. - С. 28-31. - Зміст: Подорож до зимового лісу: сюжетне заняття з фізкультури для дітей старшої групи з використанням скандинавської ходьби. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
фывфывфыв:
дошкільники -- фізичний розвиток -- заняття з фізкультури


Доп.точки доступа:
Левченко, Лідія; Левченко, Юлія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Єфименко, Микола
    Порушення постави: головне - вчасно виявити : моніторинг фізичного розвитку дошкільнят (продовження) [Текст] / Микола Єфименко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
   Дошкільне виховання--валеологічне виховання

фывфывфыв:
фізичний розвиток -- моніторинг фізичного розвитку -- порушення постави
Аннотация: "З обстеження фізичного розвитку дітей слід розпочинати кожен навчальний рік. Для цього бажано відвести приблизно один місяць (вересень). У попередніх статтях циклу було розглянуто питанння моніторингу фізичного розвитку дошкільнят, а саме стану голови та м'язів шиї ("ДВ", 2017, № 4), плечового пояса і верхніх кінцівок ("ДВ", 2017, № 7; 2018, № 4, № 5). З цієї публікації ви дізнаєтеся, як обстежувати стан тулуба дітей, аби своєчасно діагностувати порушення постави".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Мазепа, Олена
    Відважні альпіністи : заняття з фізкультури для дітей старшої групи [Текст] / Олена Мазепа // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 31-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
фывфывфыв:
валеологічне виховання -- навчання взаємодії -- фізичний розвиток
Аннотация: Подано розробу заняття з фізкультури для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати вміння дітей ходити по гімнастичній лаві приставним кроком з переступанням через бар'єри, пролізати під дугами на колінах з опорою на руки, ходити по похилій дошці, тримаючи рівновагу, перелізати через колоду; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці приставним способом з переходом на сусідній прогін; учити пересуватися на скеледромі; розвивати уважність, спритність, уміння орієнтуватися в просторі; виховувати сміливість, витримку, готовність надавати і приймати допомогу друзів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
373.29(477)
Б 83


    Боровська, О.
    Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 37–41. - Зміст: Фізичний розвиток дитини як запорука її успішного навчання ; Психологічна готовність ; Завдання батьків ; Додаток 1 : Формуємо психологічну готовність дитини до школи. Психолого-педагогічний практикум для батьків дітей старшої групи ; Додаток 2 : Тест "Чи готова дитина до школи?".
УДК
Рубрики: Діти дошкільного віку--готовність до школи--Україна
   Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками

фывфывфыв:
діти дошкільного віку -- дошкільники -- нова українська школа -- початкова школа -- готовність -- фізичний розвиток -- психологічна готовність -- завдання батьків -- психолого-педагогічні практикуми -- тести -- поради -- робота з батьками -- взаємодія з батьками
Аннотация: У статті подано поради батькам щодо підготовки дитини дошкільного віку до навчання в школі. Вміщено розробки заходів для батьків, мета яких – підвищення педагогічної культури батьків з проблеми готовності дошкільників до шкільного навчання.


Доп.точки доступа:
Стаценко, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Сидоренко, Марина
    Сніговик малят чекає в крижанім північнім краї : фізкультурна розвага для дітей старшої групи [Текст] / Марина Сидоренко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
фывфывфыв:
фізкультурна розвага -- валеологічне виховання -- природознавче виховання -- фізичний розвиток
Аннотация: Подано розробку фізкультурного заняття-розваги для дітей старшої групи на зимому тематику з природознавчим змістом.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
373.3.015.31:796](477)
С 11


    Сєрой, О.
    Літо у житті дитини / Олена Сєрой // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 64. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--виховання--фізичне виховання
Дескрипторы: здоровий спосіб життя -- фізичне виховання -- творчий проект -- стан здоров’я -- зміцнення здоров’я -- фізичний розвиток -- навколишнє середовище -- оздоровча робота -- початкова школа
Аннотация: У статті представлено інформаційно-практико-орієнтований проект для учнів початкової школи. Під час проекту вихованці поглиблять свої знання в галузі навколишнього середовища, зміцнять своє фізичне здоров’я в літній період, розширять свою екологічну культуру.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.


    Єфименко, Микола
    Педагогічна пальмістрія, або Про що говорять дитячі кістки [Текст] / Микола Єфименко, Віталій Марчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 16-19. - Продовження. Початок в № 4. - 2018. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з валеології
фывфывфыв:
фізичний розвиток -- пальмістрія -- обстеження дитячих кистей -- пальмістричне обстеження -- психо-педагогічне обстеження
Аннотация: Автори запропонували параметри дослідження дитячих кистей, що можуть доповнити класичне псхолого-педагогічне обстеження дошкільнят. У цій статті вони аналізують ознаки дитячих рук, які заслуговують на увагу дорослих.


Доп.точки доступа:
Марчук, Віталій

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Казановська, Ганна
    Який вид спорту обрати для дитини? Консультація для батьків [Текст] / Ганна Казановська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
фывфывфыв:
робота з родиною -- фізичний розвиток
Аннотация: Подано консультацію для батьків вихованців, мета якої - дати батькам знання про важливі аспекти фізичного розвитку дитини; ознайомити їх зі спортивними секціями міста; активізувати інтерес батьків до вибору спортивної секції для своїх малюків і дати поради щодо його здійснення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Єфименко, Юлія
    Прокидаємось і з осінню вітаємось : гімнастика пробудження після денного сну для дітей середньої групи [Текст] / Юлія Єфименко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--ігрові вправи
фывфывфыв:
фізичний розвиток -- фізичні вправи -- гімнастика пробудження
Аннотация: Пропонується комплекс гімнастичних вправ для пробудження після денного сну у формі фізкультурної казки. Комплекс розроблений за технологією Миколи Єфименка.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Слєба, Надія
    Вогнегривий коник : заняття з фізкультури для дітей середньої групи за мотивами однойменного твору В. Сухомлинського [Текст] / Надія Слєба // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
фывфывфыв:
фізичний розвиток -- валеологічне виховання
Аннотация: Подано розробку заняття з фізкультури для дітей середньої групи за мотивами однойменного твору В. Сухомлинського. Мета заняття - активізувати рухову активність дітей; продовжувати ознайомлювати малят з правильною посадкою на фітболах (сідниці на м'ячі, ноги зігнуті в колінах, стопи на підлозі, гомілки не торкаються м'яча, спина пряма, плечі опущені й розвернуті, живіт підтягнутий, руки внизу або за поручки фітбола); навчати дітей виконувати образні рухи з фітболами в комплексі; удосконалювати навички самострахування під час виконання вправ на фітболах; сприяти виразній, пластичній передачі сюжету казки через образні рухи з фітболами та ін.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Садовенко, Світлана
    Музична логоритміка : практикум для вихователів і музичних керівників [Текст] / Світлана Садовенко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 14-18 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
фывфывфыв:
розвиток мовлення -- музичне виховання -- фізичний розвиток -- музичні логоритмічні вправи
Аннотация: "Інтеграція музики, слова й руху лежить в основі такої сучасної освітньої технології як музична логоритміка. Мета цієї публікації - надати необхідні методичні рекомендації та зразки дидактичного музичного матеріалу, застосування яких допоможе дошкільнятам успішно розвиватися естетично, навчитися правильно говорити, легко засвоювати так звані "важкі" звуки, співати рідні пісні, зграбно рухатись, а головне - бути здоровими, успішними і щасливими!"


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Єфименко, Микола
    Перевіряємо стан м’язів тазового пояса та нижніх кінцівок : моніторинг фізичного розвитку дошкільнят (продовження) [Текст] / Микола Єфименко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 23-25 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
фывфывфыв:
фізичний розвиток -- тазово-стегнові суглоби -- гомілковостопні суглоби -- діагностика -- моніторингове дослідження
Аннотация: "Для отримання комплексної інформації про стан фізичного розвитку дошкільнят на початку та наприкінці навчального року (у вересні й травні) варто проводити моніторингові дослідження. У попередніх статтях цього авторського циклу йшлося про діагностування стану голови та шиї ("ДВ", 2017, № 4), плечового пояса та рук ("ДВ", 2017, № 7; 2018, № 4, № 5), постави ("ДВ", 2018, № 9). У цій статті розглянемо особливості додаткового обстеження стану тазового пояса та нижніх кінцівок дітей".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Єфименко, Микола
    Акватеатр : парціальна програма адаптації дітей раннього та дошкільного віку до водного середовища і навчання плавання [Текст] / Микола Єфименко, Михайло Литв'яков // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання
   Дошкільне виховання--фізичне виховання

фывфывфыв:
фізичний розвиток -- корекційно-оздоровчі заняття у воді
Аннотация: "У системі фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільнятами вагоме місце належить плаванню та рухово-ігровій діяльності у воді. До вашої уваги - презентація нової парціальної програми з адаптації до водного середовища і навчання плавання дітей раннього віку. Ця інноваційна програма, яка отримала гриф МОН України, має п'ять принципових відмінностей від традиційних програм з плавання, з якими й ознайомлять її автори."


Доп.точки доступа:
Литв'яков, Михайло

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


    Боровська, Ольга
    Козацькі клейноди знайдемо і їх на віки збережемо : фізкультурний квест для дітей середньої групи [Текст] / Ольга Боровська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
фывфывфыв:
фізичний розвиток -- українознавство -- квест
Аннотация: Подано розробку фізкультурного квесту для дітей середньої групи. Мета його - закріплювати вміння дітей самостійно шикуватися невеликими групами в колону, рухатися змійкою, оббігаючи предмети, розташовані на одній лінії; грати за правилами; розвивати спритність, швидкість, витривалість, уважність; виховувати почуття товариськості; викликати інтерес до історичного минулого.


Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

18.
376-056.2(477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку [Текст] / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 76–83 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--фізичний стан--діагностика
фывфывфыв:
фізичний стан -- діагностика -- порушення розвитку -- діти з порушеннями розвитку -- психофізичні порушення -- морфофізіологічний розвиток -- життєвий індекс -- фізичний розвиток -- молодші школярі -- оздоровча робота -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Досліджено та представлено результати оцінювання фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку. Доведено, що система оперативного оцінювання фізичного розвитку і результатів фізкультурно-оздоровчої роботи є невід’ємною частиною планування та оцінювання ефективності розробленого плану корекційно-оздоровчої роботи з дітьми, які мають складні порушення розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
376.015.31:796](477)
М 74


    Мога, М.
    Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом [Текст] / М. Мога // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 65–74. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--фізичне виховання
фывфывфыв:
бондінг -- спастичний синдром -- фізичний розвиток -- діти раннього віку -- корекційна робота -- рухові порушення -- оздоровлення -- плавання -- бебі-йога -- динамічна гімнастика -- боді-тренінг -- фізичне виховання -- спастичні парези -- реабілітація -- фізичні вправи
Аннотация: Охарактеризовано технології парної корекційної тілесної взаємодії дорослого (батька, педагога) і дитини з метою поліпшення фізичного розвитку та корекції наявних у неї рухових порушень. Проаналізовано методичні основи даних технологій оздоровлення дітей на основі батьківського бондінгу: раннє плавання, бебі-йога, динамічна гімнастика, його в гамаках, корекційний боді-тренінг дорослого і дитини, бебі-пластик-шоу. Розкрито методичні прийоми та можливості застосування даних технологій у корекційному фізичному вихованні дошкільнят із спастичними парезами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.


    Черемісінова, Аліна.
    Професії на всі смаки опанують малюки [Текст] / А. Черемісінова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 2. - С. 27-30. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--фізичний розвиток
фывфывфыв:
фізичний розвиток -- рухова активність -- ранкова гімнастика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-53 
 
Статистика
за 28.08.2024
Число запросов 44568
Число посетителей 962
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя