Поисковый запрос: <.>K=філософія освіти<.> |
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584(4УКР) Z99
Іванов, С. Філософія і фундаменталізація університетської освіти [Текст] / С. Іванов, М. Кітов> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 20-26
. - ISSN 1682-2366ББК 74.584(4УКР) Рубрики: Вища освіта в Україні--університетська освіта Освіта університетська фывфывфыв: філософія освіти -- фундаментальні науки -- криза в науці -- наукова парадигма -- фундаменталізація науки -- університетська освіта Аннотация: Проаналізовано взаємозв'язок філософії та фундаменталізації вищої освіти. Обгрунтовано думку, що цей процес має три рівні. Перший - поглиблене вивчення базових дисциплін для кожної спеціальності, другий - математизація освіти, третій - філософсько-методологічний, пов'язаний із критичним переосмисленням наукою історично застарілої методологічної парадигми.
Доп.точки доступа: Кітов, М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37(4Укр) А 66
Андрущенко, Виктор Петрович. Образовательная политика: (обзор повестки дня) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельев ; Министерство образования и науки Украины, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 404 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. пер.) : 37.00 грн.ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр) РУБ 37(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--державна політика Педагогіка--методологія Вища освіта в Україні Освіта--соціологія фывфывфыв: освітня політика -- врядування -- філософія освіти
Доп.точки доступа: Савельев, Владимир Леонидович; Министерство образования и науки УкраиныНациональный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58(4Укр) Б 20
Балагура, О. Суспільство і вища національна освіта у процесі трансформації [Текст] / О. Балагура> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 27-34. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Філософія освіти--Україна фывфывфыв: суспільство -- соціальні трансформації -- людина -- якість освіти -- процеси глобалізації -- філософія освіти Аннотация: Здійснюється системно-філософський аналіз суспільства, що трансформується, й розкриваються відповідні зміни в системі освіти, порушується проблема трансформації суспільства у ХХІ столітті. Досліджується стратегія філософії освіти у перспективі формування головних характеристик людини майбутнього.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.59 Б 29
Бауэр, Е. А. Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов / Е. А. Бауэр> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 115-117
. - ISSN 0869-561XББК 88.59 + 74.в55 + 74.6 Рубрики: Кафедра психології Соціальна психологія Адаптація мігрантів Росія фывфывфыв: соціальна психологія -- адаптація підлітків-мігрантів -- філософія освіти -- синергетична наукова парадигма -- соціальна педагогіка -- підлітки-мігранти -- соціальна компетентність -- толерантність Аннотация: Про супровід психолого-соціальної адаптації підлітків-мігрантів. О сопровождении психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Белозерцев, Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 87 Рубрики: Освіта--філософія освіти Росія--освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов Аннотация: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 Б 48
Берегова, Г. Д. Концептуально-методичний підхід до формування світогляду молоді [Текст] / Г. Д. Берегова> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 61-66.
ББК 87 Рубрики: Філософія і освіта фывфывфыв: освітньо-педагогічний дискурс -- філософія освіти -- ціннісна орієнтація особистості -- синергетична парадигма освіти -- гуманістичне спрямування освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(4Укр),218 Б 48
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2304-0629ББК 74.03(4Укр),218 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--персоналії педагогів фывфывфыв: педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).
Доп.точки доступа: Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.5 Б 55
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5 Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості фывфывфыв: \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Аннотация: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Доп.точки доступа: \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04 В 31
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів Аннотация: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202 Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект Навчання--зміст навчання фывфывфыв: плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти Аннотация: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 Г 65
Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Аннотация: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87 Г 70
Горшкова, В. В. Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 74.в55 Рубрики: Філософія освіти Педагогіка--методологія Росія--Освіта фывфывфыв: методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів Аннотация: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога. В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горшкова, В. В.. Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Освіта--філософія освіти Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація Педагогічні технології--діалог фывфывфыв: філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура Аннотация: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія. Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 Д 13
Давидов, П. Г. Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен Кафедра педагогіки фывфывфыв: освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта” Аннотация: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 87.7 Д 43
Дзуцев, Э. С. О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87.7 + 74в55 Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці фывфывфыв: філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості Аннотация: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки. В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.в55 Е 69
Ерёмин, В. С. Концепции постнеклассической педагогики / В. С. Ерёмин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.в55 Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду Росія--освіта фывфывфыв: філософія освіти -- освітні парадигми -- конценції педагогічного світогляду -- постнекласична педагогіка -- антропологічна педагогіка -- живе знання -- синергетика Аннотация: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 З-73
Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Знання--психологія Знання--взаємозв’язок знання та освіти фывфывфыв: взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 1ФС(075.3) И 90
История русской философии [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений / Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - Екатеринбург : Деловая книга : Академический Проект, 2005. - 736 с. - (Gaudeamus). - ISBN 5-8291-0475-Х. - ISBN 5-88687-167-8 : 60.80 грн.ББК 87.3(4Рос)я73 РУБ 1ФС(075.3) Рубрики: Філософія--історія--підручники та посібники для ВНЗ Росія--філософія--історія фывфывфыв: радянська філософія -- російська філософія -- філософська антропологія -- філософія права -- філософія освіти -- філософія марксизму
Доп.точки доступа: Емельянов, Борис Владимирович; Любутин, Константин Николаевич; Русаков, Василий Матвеевич; Саранчин, Юрий Константинович; Розанов, Василь Васильович (російський письменник, філософ ; 1856-1919) \о нем\; Плеханов, Георгий \о нем\; Богданов, А. \о нем\; Луначарский, Анатолий Васильевич \о нем\; Горький, Алексей Максимович \о нем\; Ленін (Ульянов), Володимир Ілліч (рос. революціонер, політичний діяч ; 1870-1924) \о нем\; Бухарин, Николай Иванович \о нем\; Сталін, Йосип Віссаріонович (рад. диктатор ; 1879-1953) \о нем\
Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04в2 К 11
Кірик, Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 74.04в2 Рубрики: Філософія освіти фывфывфыв: криза людства -- філософія освіти -- гуманізм -- неогуманізм Гумбольдта Аннотация: Відзначено необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт "неогуманізм".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 140.8+37.01 К 11
Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 32-38.
Рубрики: Освіта--філософія освіти фывфывфыв: філософія освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|