Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=філософія освіти<.>
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-74 
1.
74.58
Д 13


    Давидов, П. Г.
    Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта”
Аннотация: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74
М 33


    Матвієнко, П. В.
    Філософські основи трансформації освітніх концепцій від Середньовіччя до модерну (у контексті сучасних проблем вітчизняної освіти) [Текст] / П. В. Матвієнко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 115-123.
ББК 74
Рубрики: Освіта--концепції
   Освіта--філософія освіти

   Освіта--історія освіти, Середньовіччя та Відродження

   Освіта--історія освіти, Новий Час

   Освіта--історія освіти, 20 ст.

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- філософська рефлексія -- концепції освіти -- вища освіта -- університетська освіта -- просвітництво


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.04в2
К 11


    Кірик, Т.
    Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 74.04в2
Рубрики: Філософія освіти
фывфывфыв:
криза людства -- філософія освіти -- гуманізм -- неогуманізм Гумбольдта
Аннотация: Відзначено необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт "неогуманізм".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74
Ф 11


   
    Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей] // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Содержание: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--культурні традиції освіти

   Освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра біології

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина

фывфывфыв:
гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74
М 30


    Марченко, О. В.
    Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр.

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір
Аннотация: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.04в2
К 90


    Кулик, О.
    Становлення новітньої вітчизняної філософії освіти: євроінтеграційний контекст [Текст] / О. Кулик // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 48-56. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

фывфывфыв:
філософія освіти -- философия образования -- освітня євроінтеграція -- образовательная евроинтеграция
Аннотация: З'ясовано основне коло проблем сучасної філософії освіти у контексті євроінтеграційних процесів. Визначено провідні світоглядні принципи та пріоритети сучасної вітчизняної філософії освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74
С 48


    Слотердайк, Петер.
    Ти мусиш змінити своє життя [Текст] : уривки з твору / П. Слотердайк // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2015. - N 2. - С. 95-106.
ББК 74 + 87.6
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
філософія освіти -- освітні практики -- людина в освітніх практиках -- буття вчителем
Аннотация: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74
П 11


    Пінчук, Є. А.
    Античні традиції філософії освіти [Текст] / Є. А. Пінчук // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 187-194.
ББК 74 + 87.3(0)
Рубрики: Освіта--філософія освіти --античні традиції
   Філософія--історія--антична філософія--освітні ідеї

   Кафедра педагогіки

   Греція--філософія--історія
фывфывфыв:
філософія освіти -- антична філософія -- природа людини -- виховання особистості -- давньогрецька філософія
Аннотация: Метою даної статті є розгляд основних ідей щодо освіти та виховання людськтї особистості в філософських традиціях античної доби, в уявленнях класичного періоду давньогрецької філософії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
37(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Виктор Петрович.
    Образовательная политика: (обзор повестки дня) [Текст] / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельев ; Министерство образования и науки Украины, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. - К. : МП Леся, 2010. - 404 с. ; 20 см. - ISBN 966-8126-60-3 (в тв. пер.) : 37.00 грн.
ББК 74.04(4Укр) + 74.584(4Укр)
РУБ 37(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--державна політика
   Педагогіка--методологія

   Вища освіта в Україні

   Освіта--соціологія

фывфывфыв:
освітня політика -- врядування -- філософія освіти


Доп.точки доступа:
Савельев, Владимир Леонидович; Министерство образования и науки УкраиныНациональный педагогический университет имени М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

10.
74
З-73


   
    Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Знання--психологія

   Знання--взаємозв’язок знання та освіти

фывфывфыв:
взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74
О-23


   
    Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Содержание: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--інновації--рефлетехнології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Попков, В. А.
    Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561X
ББК 87.4 + 74в051 + 74в55
Рубрики: Філософія--логіка
   Освіта--філософія освіти

   Педагогіка--науково-дослідний процес

   Росія--освіта
фывфывфыв:
логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків
Аннотация: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.


Доп.точки доступа:
Коржуев, А. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71
Рубрики: Філософія--синергетика
   Фізика--теоретична фізика

   Освіта--філософія освіти

   Суспільні науки--соціологія

   Культура--культурологія

фывфывфыв:
філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки
Аннотация: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.


Доп.точки доступа:
Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.


    Крилова, Світлана.
    Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / Світлана Крилова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--соціальне партнерство
фывфывфыв:
соціальне партнерство -- краса відносин -- філософія освіти -- відносини вчителя і учня
Аннотация: Аналізується феномен соціального партнерства в широкому сенсі. Розглядаються дійсне та формальне соціальне партнерство, які корелюють з красою та егоїзмом у стосунках. Соціальне партнерство усвідомлюється як передумова та різновид краси відносин учителя та учня.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
1М7
С 38


   
    Синергетика і творчість [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 314 с. - Бібліогр.: с. 309-311. - ISBN 978-966-2633-31-3 : 59.26 грн
ГРНТИ
ББК 87.251 + 74в + 88.37
РУБ 1М7
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

   Синергетика

   Філософія освіти

   Психологія особистості

   Творчість

фывфывфыв:
синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Найти похожие

16.
74.04в2
О-60


    Опанасюк, Юлия.
    Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв.
ББК 74.04в2
Рубрики: Філософія освіти
фывфывфыв:
філософія освіти -- освіта -- Римський клуб
Аннотация: Нині потрібно вміти швидко орієнтуватися в просторі знань, навчитися без жалю відмовлятися від застарілих стереотипів і форм поведінки та мислення. Сучасний етап розвитку людства характеризується посиленням процесу глобалізації та поглибленням проблем у системі відносин "людина-суспільство".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
74
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 23-28. - Бібліогр.: 13 назв.
УДК
Рубрики: Вища освіта--недержавні організації--міжнародні організації
   Вища освіта в Україні--Болонський процес

фывфывфыв:
вища школа -- Болонська декларація -- філософія освіти -- неурядова організація -- організація науковців -- екологічні проблеми -- глобальне мислення -- прогнозування майбутнього
Аннотация: Розглянуто причини організації Римського клубу як незалежного зібрання кращих науковців і політиків світу. Указано на помилковість оцінки Римського клубу з радянських позицій. Клуб не можна однобоко вважати рупором атлантизму. Досліджено кращі доповіді Римського клубу та вказано шляхи їх використання для підвищення якості вищої освіти України і виконання вимог Болонської декларації.


Доп.точки доступа:
Римський клуб (міжнародна неурядова організація вчених, громадських діячів і ділових людей) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
1М7
С 38


   
    Синергетика і освіта [Текст] : [монографія] / В. Г. Кремень [та ін.] ; за ред. В. Г. Кременя ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 348 с. - Бібліогр.: с. 343-345. - ISBN 978-966-2633-33-7 : 59.26 грн
ГРНТИ
ББК 87.251 + 74в
РУБ 1М7
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Синергетика

   Філософія освіти

фывфывфыв:
синергетична концепція освіти -- філософія освіти -- соціальне буття -- креативи синергетики -- освітня творчість -- дивергенція освіти -- андрагогіка -- концептуалізація освіти -- гуманізація освіти -- освітній процес -- синергетична парадигма -- обдарованість -- самоорганізація освіти


Доп.точки доступа:
Кремень, В. Г.; Ільїн, В. В.; Власенко, Ф. П.; Войнаровська, Л. І.; Ілляхова, М. В.; Ільїна, А. А.; Ільїна, Г. В.; Ліпін, М. В.; Пролеєв, С. В.; Твердовська, О. В.; Ткаченко, Л. І.; Шамрай, В. В.; Шморгун, О. О.; Кремень, В. Г. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Экземпляры всего: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Найти похожие

19.
87
К 26


    Карпець, Л. А.
    Ціннісна рефлексія у сфері педагогічної діяльності [Текст] / Л. А. Карпець // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 113-119
ББК 87
Рубрики: Філософія--філософія освіти
фывфывфыв:
філософія освіти -- освітня система -- сфера освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
140.8+37.01
К 11


    Кірик, Тамара.
    Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 32-38.
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
філософія освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-74 
 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 39646
Число посетителей 885
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя