Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=філософія освіти<.>
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-74 
1.
87
П 32


    Пинчук, Є. А.
    Ідея університету в європейській думці [Текст] / Є. А. Пинчук // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 93-100.
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
фывфывфыв:
філософія освіти -- ідея університету -- ідеал ліберальної освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.58
К 79


    Кремень, Василь.
    Інновація - alter ego глобалізації / В. Кремень // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--інновації
   Інноваційна діяльність--вища школа

фывфывфыв:
інновації -- прогресивний розвиток суспільства -- освіта -- філософія освіти -- соціальна детермінованість -- інновації в освіті -- глобалізація -- вища освіта -- інноваційна система освіти -- національні інноваційні системи
Аннотация: У статті розглянуто особливість глобалізації, як свідома орієнтація на нове - в знаннях, досвіді, політичних, культурних досягненнях. Наголошується, що специфічна налаштованість на інновацію в сучасному світі є основною, сутнісною рисою прогресивного розвитку суспільства. Розкрито сутність феномену інновацій і викладено пов'язані з ними завдання науки та освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

3.
74
П 11


    Пінчук, Є. А.
    Античні традиції філософії освіти [Текст] / Є. А. Пінчук // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 187-194.
ББК 74 + 87.3(0)
Рубрики: Освіта--філософія освіти --античні традиції
   Філософія--історія--антична філософія--освітні ідеї

   Кафедра педагогіки

   Греція--філософія--історія
фывфывфыв:
філософія освіти -- антична філософія -- природа людини -- виховання особистості -- давньогрецька філософія
Аннотация: Метою даної статті є розгляд основних ідей щодо освіти та виховання людськтї особистості в філософських традиціях античної доби, в уявленнях класичного періоду давньогрецької філософії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.202
К 56


    Ковалёва, Т. М.
    Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202 + 88.40 + 74в1
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--дидактика

   Психологія--педагогічна психологія

фывфывфыв:
філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації
Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74.03(4Укр),218
Б 48


    Березівська, Л. Д.
    Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--персоналії педагогів

фывфывфыв:
педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти
Аннотация: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).


Доп.точки доступа:
Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
37:001.32(477)]Кремень В. Г.
К 79


    Кремень, Василь.
    Василь Кремень: "Утвердження особистості людини, суспільне єднання й патріотизм – ціннісні орієнтири сучасного глобалізованого світу" : [інтерв’ю з д-ром філософ. наук, академіком НАН і НГАПН України, президентом НАПН України В. Кременем / спілкувалася Анжеліна Пугач] // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 3–6. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
дитиноцентризм -- суспільне життя -- філософія освіти -- педагогізація суспільства


Доп.точки доступа:
Кремень, Василь Григорович (вчений-філософ, педагог, державний і громадський діяч ; 1947 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 23-28. - Бібліогр.: 13 назв.
УДК
Рубрики: Вища освіта--недержавні організації--міжнародні організації
   Вища освіта в Україні--Болонський процес

фывфывфыв:
вища школа -- Болонська декларація -- філософія освіти -- неурядова організація -- організація науковців -- екологічні проблеми -- глобальне мислення -- прогнозування майбутнього
Аннотация: Розглянуто причини організації Римського клубу як незалежного зібрання кращих науковців і політиків світу. Указано на помилковість оцінки Римського клубу з радянських позицій. Клуб не можна однобоко вважати рупором атлантизму. Досліджено кращі доповіді Римського клубу та вказано шляхи їх використання для підвищення якості вищої освіти України і виконання вимог Болонської декларації.


Доп.точки доступа:
Римський клуб (міжнародна неурядова організація вчених, громадських діячів і ділових людей) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Сенько, Ю. В.
    Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Філософія--герменевтика
   Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду

   Герменевтика

   Психологія--педагогічна психологія

   Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
фывфывфыв:
філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду
Аннотация: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя.
В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.


Доп.точки доступа:
Шкунов, В. Г.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.


    Крилова, Світлана.
    Дійсне соціальне партнерство як передумова та різновид краси відносин в освітньому процесі / Світлана Крилова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--соціальне партнерство
фывфывфыв:
соціальне партнерство -- краса відносин -- філософія освіти -- відносини вчителя і учня
Аннотация: Аналізується феномен соціального партнерства в широкому сенсі. Розглядаються дійсне та формальне соціальне партнерство, які корелюють з красою та егоїзмом у стосунках. Соціальне партнерство усвідомлюється як передумова та різновид краси відносин учителя та учня.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Белозерцев, Е. П.
    "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 87
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов
Аннотация: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
87
П 11


    Пінчук, Є. А.
    Елітаризація як тенденція розвитку сучасного університету: особливості та суперечності [Текст] / Є. А. Пінчук // Практична філософія : Науковий журнал. - 2014. - N 4. - С. 191-197
ББК 87
Рубрики: Філософія--філософія освіти
фывфывфыв:
філософія освіти -- вища освіта -- тенденції розвитку університету -- елітарність освіти -- меритократія -- проектно-творча діяльність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71
Рубрики: Філософія--синергетика
   Фізика--теоретична фізика

   Освіта--філософія освіти

   Суспільні науки--соціологія

   Культура--культурологія

фывфывфыв:
філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки
Аннотация: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.


Доп.точки доступа:
Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

фывфывфыв:
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Аннотация: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
74
З-73


   
    Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Знання--психологія

   Знання--взаємозв’язок знання та освіти

фывфывфыв:
взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Пугач, М. П.
    Значение педагогічної творчості О. М. Бандурки в роботі закладів освіти [Текст] / М. П. Пугач, І. В. Батрун // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/30. - С. 73-79.
Рец. на кн. : Бандурка О. М. Тисячоліття злочинності в Україні : монографія / О. М. Бандурка. - Харків : Золота миля, 2015. - 640 с.

Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
педагогічна спадщина -- злочинність -- кіберзлочинність -- філософія освіти


Доп.точки доступа:
Батрун, І. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
74в052
Т 36


    Тестов, В. А.
    Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти
Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
1ФС(075.3)
И 90


   
    История русской философии [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений / Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - Екатеринбург : Деловая книга : Академический Проект, 2005. - 736 с. - (Gaudeamus). - ISBN 5-8291-0475-Х. - ISBN 5-88687-167-8 : 60.80 грн.
ГРНТИ
ББК 87.3(4Рос)я73
РУБ 1ФС(075.3)
Рубрики: Філософія--історія--підручники та посібники для ВНЗ
   Росія--філософія--історія
фывфывфыв:
радянська філософія -- російська філософія -- філософська антропологія -- філософія права -- філософія освіти -- філософія марксизму


Доп.точки доступа:
Емельянов, Борис Владимирович; Любутин, Константин Николаевич; Русаков, Василий Матвеевич; Саранчин, Юрий Константинович; Розанов, Василь Васильович (російський письменник, філософ ; 1856-1919) \о нем\; Плеханов, Георгий \о нем\; Богданов, А. \о нем\; Луначарский, Анатолий Васильевич \о нем\; Горький, Алексей Максимович \о нем\; Ленін (Ульянов), Володимир Ілліч (рос. революціонер, політичний діяч ; 1870-1924) \о нем\; Бухарин, Николай Иванович \о нем\; Сталін, Йосип Віссаріонович (рад. диктатор ; 1879-1953) \о нем\
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

19.
74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
фывфывфыв:
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Аннотация: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
87
Б 48


    Берегова, Г. Д.
    Концептуально-методичний підхід до формування світогляду молоді [Текст] / Г. Д. Берегова // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 61-66.
ББК 87
Рубрики: Філософія і освіта
фывфывфыв:
освітньо-педагогічний дискурс -- філософія освіти -- ціннісна орієнтація особистості -- синергетична парадигма освіти -- гуманістичне спрямування освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-74 
 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 43754
Число посетителей 888
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя