Поисковый запрос: <.>K=художній текст<.> |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Хоменко І. Первинність і вторинність знань з точки зору медіа-етики доби постмодернізму (на прикладі взаємодії Національної радіокомпанії України та журналу "Сіверянський літопис")/І. Хоменко // Сіверянський літопис. -Чернігів, 2009,N N2/3.-С.175-182
|
>2.
| Бишук Г.В. Ритмічна модель англомовного художнього тексту (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі соціально-психологічних оповідань письменників ХХ ст.)/Г.В. Бишук . - 2003
|
>3.
| Морозова Н. В. Структура та семантика складного речення в ідіостилі Євгена Гуцала (на матеріалі художньої прози)/Н. В. Морозова. - 2006
|
>4.
| Вісник студентського наукового товариства/Відп. ред. О. В. Мельничук Вип. 6. Ч. І. - 2010
|
>5.
| Д'яконова І. Я. Навчання спонтанного монологічного мовлення учнів старшого ступеня на базі художнього тексту/І. Я. Д'яконова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 29.-С.7-8.
|
>6.
| Беценко Т. Філологічний аналіз художнього тексту/Т. Беценко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2012,N N 10.-С.42-46.
|
>7.
| Немировська О. Реальні антропономінації як засіб створення алюзії в художньому контексті/О. Немировська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2013,N N 1.-С.30-33.
|
>8.
| Антіпова А.В. Повторна номінація у сучасному французькому художньому тексті: структура, семантика, прагматика/А. В. Антіпова. - 2013
|
>9.
| Паламар С. Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі/С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки НАПН України, 2013,N № 11.-С.43-45
|
>10.
| Бондарева О. Леся Українка - міфологічний концепт і актуальний дискурс української драматургії кінця ХХ - початку ХХІ слоліття/О. Бондарева // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 2.-С.3-12
|
>11.
| Сподарик О.В. Британський полікодовий художній текст початку ХХІ століття: семантико-структурний та функційний виміри/О. В. Сподарик. - 2015
|
>12.
| Лук’янець Т.Г. Ефект крупного плану в художньому та кінематографічному текстах: когнітивно-семіотичний і наративний аспекти( на матеріалі англомовної психологічної прози та її екранізацій)/Т. Г. Лук’янець. - 2016
|
>13.
| Беценко Т. Філологічний аналіз поезії Василя Голобородька "З дитинства: дощ"/Т. Беценко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2016,N N 6.-С.47-52.
|
>14.
| Дегтярьова Є. О. Лінгвокогнітивні і наративні способи відтворення внутрішнього мовлення персонажів у французьких мінімалістичних художніх текстах/Є. О. Дегтярьова. - 2016
|
>15.
| Бондаренко Ю. Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення/Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 4.-С.15-20
|
>16.
| Бронзенко Т. А. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми/Т. А. Бронзенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.11-15
|
>17.
| Пісня К. С. Роль та відтворення просторової та анімалістичної символіки в художньому тексті/К. С. Пісня, О. Ф. Свиридов // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N Кн. 1.-С.187-190
|
>18.
| Чамата Н. Його праці активізують дослідницьку думку (До 100-річчя від дня народження Юрія Івакіна)/Н. Чамата // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2017,N N 5.-С.50-52.
|
>19.
| Кононенко В. І. Лінгвокогнітивна інтерпретація гіперболічних і квалігіперболічних утворень/В. І. Кононенко // Українська мова. -К.:Інститут української мови НАН України, 2017,N N 2 (62).-С.14-26.
|
>20.
| Токмань Г. Альбер Камю як літературний критик: діалог між художнім текстом і філософією/Г. Токмань // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2017,N N 8.-С.77-88.
|
|
|