Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=школа майбутнього (модель)<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/К 43
Автор(ы) : Кириленко, Світлана
Заглавие : Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 6. - С. 3-9: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/6). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 4 назви.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади-- школи майбутнього-- модель розвитку
Аннотация: У статті охарактеризовано основні пріоритети розбудови освітнього процесу в межах реалізації моделі "Школа майбутнього". На основі досвіду діяльності гімназії № 1 "Надія" м. Бердянська обгрунтовано доцільність використання різнопланових проектів для виконання завдань програми розвитку навчального закладу. Доведено, що застосування проектного підходу забезпечує позитивні перетворення у модулях педагогічної системи та об'єктивні умови виведення освітнього процесу гімназії на якісно новий рівень.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.204.2/М 69
Автор(ы) : Михайлов, Олександр
Заглавие : Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 6. - С. 20-27: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/6). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74.204.2
Предметные рубрики: Педагогічна майстерність -- вчителі
Аннотация: У статті розкрито основні шляхи планування й організації науково-методичної роботи, спрямованої на самоосвіту, саморозвиток та самореалізацію вчителя-професіонала. Обгрунтовано основні характеристики педагогічної діяльності в процесі становлення вчителя-майстра. Технології, алгоритми та механізми оцінювання становлення творчої особистості педагога узагальнено факторно-критеріальною моделлю сформованості основних параметрів його самоосвіти.
Найти похожие

 
Статистика
за 29.07.2024
Число запросов 124826
Число посетителей 1276
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя