Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=якість освіти<.>
Общее количество найденных документов : 148
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
378
Т35


   
    TERTIA: Альманах [Текст] : научное издание / Міністерство освіти і науки України, Національний гірничий університет, Інститут гуманітарних проблем ; Відпов. за вип. В. Ю. Пушкін. - Дніпропетровськ : Національний гірничий університет, 2005. - 156 с. - Бібліогр. в кінці глав. - Б. ц.
ГРНТИ
ББК 74.58я43
РУБ 378
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Викладання історії у ВНЗ

   Самостійна робота студентів

   Студенти

фывфывфыв:
Якість освіти -- Стандарти вищої школи


Доп.точки доступа:
Пушкін, В. Ю. \відпов.\; Макаров, А. В. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний гірничий університетІнститут гуманітарних проблем
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

2.
74.58
К 71


    Косенко, Олександра Іванівна.
    Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 81-86 : табл. - Бібліогр.: 7 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--розвиток
фывфывфыв:
європейська освітня стратегія -- Лісабонський проект -- первинна освіта -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- інженерно-технологічна освіта -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології
Аннотация: Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань XXI століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.04
М 11


    Мінгазутдінов, Ігор.
    ІМВ : Європейські стандарти в навчанні [Текст] / І. Мінгазутдінов // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2013. - N 18 (10-17 квітня). - С. 4
ББК 74.04
Рубрики: вища освіта--внз
   Вища освіта в Україні--європейський освітній простір

фывфывфыв:
якість освітніх послуг -- якість освіти -- якість навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
378(4Укр)
І-54


   
    Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту [Текст] = "Что такое хорошо": учимся ценить и оценивать высшее образование = Quality matters: how to vaiue and evaluate higher education : навчальний посібник / Темпус-проект 516935-Тempus-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR, "Towards Frust in Quality Assurance Sustems" ; [за ред. Т. Добка та ін.]. - Львів : Манускрипт, 2014. - 570, [2] с. : рис., табл. - ISBN 978-966-2400-37-3 : 55.00 грн.
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні --Навчальні видання
   Вища освіта в Україні

   Вища освіта--підручники та посібники для ВНЗ

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
вища освіта -- культура якості -- якість освіти -- дослідження якості науки -- інтернаціоналізація -- інноваційні процеси -- концепція забезпечення -- ТЕМПУС
Аннотация: Проаналізовано досвід європейських країн та вітчизняну освітню практику щодо забезпечення якості освіти.


Доп.точки доступа:
Добко, Тарас \ред.\; Головянко, Марія \ред.\; Кайкова, Олена \ред.\; Терзіян, Ваган \ред.\; Тіхонен, Тімо \ред.\; Темпус-проект 516935-Тempus-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR; "Towards Trust in Quality Assurance Sustems"
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

5.
37.014
Д 25


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз [Текст] / М. Дебич // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 41-50 . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--Болонський процес
фывфывфыв:
імплементація -- інтернаціоналізація -- подвійні/спільні дипломи -- мобільність -- якість освіти -- Європейський Союз -- Європейський простір вищої освіти -- Болонський процес
Аннотация: Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Федоренко, Оксана
    Інклюзивна освіта в умовах карантину [Текст] / Оксана Федоренко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 8-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
якість освіти -- освіта онлайн -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: Відділ дошкільної та початкової освіти УІРО подає рекомендації щодо того, як організувати роботу з дітьми з особливими освітніми потребами в олайн режимі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

7.


    Мартинчук, Олена
    Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
якість освіти -- інклюзивна освіта -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів
Аннотация: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона... зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Крутій, Катерина
    Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеграцію [Текст] / Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
фывфывфыв:
диференціація -- якість освіти -- інтегроване заняття -- інтеграція -- дидактичний принцип -- принцип інтеграції
Аннотация: Катерина Крутій, д-р пед. наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського НПУ імені Володимира Гнатюка, висвітлює питання інтегрованого підходу як дидактичного освітнього принципу та стрижня освітнього процесу. "Побудова освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на засадах інтеграції, - зазначає фахівець, - забезпечує підвищення рівня ефективності діяльності як керівника, так і педагогів у створенні середовища особистісного розвитку дітей і забезпечення результативності освітнього процесу".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Чурса, Ірина Дмитрівна.
    Інтеркультурна діяльність закладу позашкільної освіти як засіб підвищення якості освіти [Текст] / І. Д. Чурса // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 44-48.
Рубрики: Позашкільні заклади--інтеркультурна діяльність
фывфывфыв:
позашкільна освіта -- якість освіти -- інтеркультурна діяльність -- міжкультурна комунікація -- культурна компетентність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
73.43(4УКР)
М 42


    Медведєв, І. А.
    Інформатизація освіти як шлях підвищення її якості та наступності (на прикладі Сумської області) [Текст] / І. А. Медведєв, Л. Г. Петрова, С. П. Ніколаєнко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 3-6.
ББК 73.43(4УКР) + 74.202.245
Рубрики: Інформатизація освіти
   Нові інформаційні технології навчання

   Сумська область--інформатизація освіти
фывфывфыв:
якість освіти -- доступність освіти -- новітні інформаційні технології -- наукова діяльність
Аннотация: У статті йдеться мова про інформатизацію освіти в Сумській області. Показано досвід, проблеми та здобутки в цій галузі.


Доп.точки доступа:
Петрова, Л. Г.; Ніколаєнко, С. П.; \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
22.183.4р10
М 86


    Моцик, Богдан Васильович.
    Інформаційне управління якістю освіти в багатопрофільному ліцеї [Текст] / Б. В. Моцик // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 45-48. - Библиогр. в конце ст.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Управління освітою--інформаційне управління
фывфывфыв:
якість освіти -- багатопрофільні ліцеї -- управління якістю освіти -- інформаційне управління якістю освіти -- комп’ютер в управлінській діяльності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
73
Л 24


    Лапшина, І. С.
    Адаптивні підходи до моделювання освітніх процесів у системі дистанційного навчання [Текст] / І. С. Лапшина // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 42-47.
ББК 73
Рубрики: Дистанційне навчання--інформаційні технології
   Інформаційно-комунікаційні технології

фывфывфыв:
моніторинг -- якість освіти -- адаптивне управління -- факторно-криторіальна модель -- ІКТ
Аннотация: У статті розглянуті особливості дистанційної форми навчання, обгрунтовані підходи та запропонований алгоритм створення факторно-критеріальної моделі основних етапів навчального процесу за дистанційною формою навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
37.014.6(477)
Г 81


    Гречаник, О. Є.
    Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 24–33. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Освіта--якість освіти--академічна доброчесність
фывфывфыв:
академічна доброчесність -- письмові роботи -- оцінювання результатів діяльності учнів -- якість освіти -- плагіат
Аннотация: У статті визначено сутність академічної доброчесності, розкрито загальні положення, принципи, умови дотримання; обґрунтовано принципи академічної доброчесності під час виконання письмових робіт, у процесі оцінювання результатів діяльності учасників освітнього процесу; подано примірне Положення про академічну доброчесність у закладі загальної середньої освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.58
А 64


   
    Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти [Текст] / Н. Рідей [и др.] // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 29-42.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти
фывфывфыв:
якість освіти -- управління якістю освіти -- інституційне регулювання якості -- світові організації -- забезпечення якості освіти


Доп.точки доступа:
Рідей, Наталія; Ільчик, Анастасія; Шофолов, Денис; Паламарчук, Світлана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Шевченко, Людмила.
    Брендинг - від ефективної діяльності педагога до позитивного іміджу закладу [Текст] / Л. Шевченко, І. Пахомова // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 51-52.
Рубрики: Позашкільна освіта в Україні--маркетинг
фывфывфыв:
маркетингова стратегія організації -- організаційний бренд -- особистий бренд -- якість освіти -- імідж закладу -- позашкільні заклади освіти


Доп.точки доступа:
Пахомова, Інна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
74.58
Б91


    Бурлакова, Ольга Олександрівна .
    Відтворення вищої освіти України у Європейському освітньому просторі [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. философ. наук : 09.00.10 - філософія освіти / О. О. Бурлакова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 16 с. -
ГРНТИ
УДК
РУБ 74.58
Рубрики: вища освіта
   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
Болонська конвенція -- євроінтенрація -- якість освіти -- соціально-економічна ефективність освіти


Доп.точки доступа:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

17.
74.58(4Укр)
Л 63


    Лисенко, Віталій Пилипович.
    Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--контроль знань студентів
   Вища освіта в Україні--якість освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
тестування -- валідність -- оцінювання залишкових знань -- студенти -- якість освіти -- контроль навчальних досягнень -- типи тестових завдань -- підготовка тестових завдань -- створення тестів -- тестовий контроль
Аннотация: У статті проаналізовано досвід використання тестування як форми вхідного, поточного, проміжного, підсумкового і відтермінованого контролю якості знань, а також надано пропозиції щодо підготовки базових наборів тестових завдань, апробації їх, формування тестів та проведення тестування.


Доп.точки доступа:
Зазимко, Оксана Володимирівна; Кліх, Лариса Володимирівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Гаращук, Олена.
    Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 102-108 : рис., табл. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--розвиток
   Вища освіта--якість вищої освіти

фывфывфыв:
інноваційна економіка -- вища освіта -- функції вищої освіти -- інновації -- парадигма -- інформатизація -- загальнотехнологічні знання студентів -- освітні послуги -- якість освіти -- бібліотеки ВНЗ -- цінність бібліотеки -- взаємодія ВНЗ з підприємствами -- інтеграція освіти і науки -- фінансування освіти -- управління -- мотивація -- гуманізація освіти -- суспільство знань
Аннотация: Розкривається значення вищої освіти у формуванні інноваційної економіки; аналізуються сучасний стан розвитку освіти, її можливості у наданні якісних освітніх послуг; обґрунтовуються напрями вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти, підвищення якості підготовки кадрів як важливої передумови розбудови економіки знань.


Доп.точки доступа:
Куценко, Віра; Содоль, Ірина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74.202.8
Б 79


    Болотов, В. А.
    Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 15-26. - Библиогр.: 1 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.8 + 74е(0)ж + 74.04(2Рос)к
Рубрики: освіта в Росії
   Росія--Освіта
фывфывфыв:
організація освіти -- керування та управління освітою -- економіка організації освіти -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- процедури оцінки -- міжнародні порівняльні дослідження -- моніторинги навчальних досягнень -- національні оцінки -- державні екзамени
Аннотация: У статті розглядаються основні види програм оцінки навчальних досягнень школярів (оцінювання в класі, державні іспити, великомасштабні дослідження), а також обговорюються актуальні наукові та практичні завдання, які необхідно враховувати при побудові ефективної системи оцінки якості освіти.
В статье рассматриваются основные виды программ оценки учебных достижений школьников (оценивание в классе, государственные экзамены, крупномасштабные исследования), а также обсуждаются актуальные научные и практические задачи, которые необходимо учитывать при построении эффективной системы оценки качества образования.


Доп.точки доступа:
Вальдман, И. А.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
74.04
Х 82


    Хоружий, Григорій Фокович.
    Вища освіта на шляху оптимізації : [стандартизація та прогнозування] / Г. Ф. Хоружий // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Вища освіта
фывфывфыв:
університетська освіта -- європейський простір -- академічні свободи -- автономія -- оптимізація -- стандартизація освіти -- якість освіти
Аннотация: У статті аналізується розвиток університетської освіти крізь призму формування європейського освітнього простору; ключовими складовими розвитку є академічні свободи, автономія, оптимізація.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 106814
Число посетителей 1045
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя