Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=імплементація<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

Заглавие журнала :Вища школа -2010г.,N 10
Интересные статьи :
Пономаренко В. Підвищення якості підготовки фахівців в університеті/ В. Пономаренко (стр.7-31)
Сєдова Л. Формування й розвиток основних моральних орієнтирів ХНЕУ/ Л. Сєдова (стр.25-31)
Єрмаченко В. Міжнародне співробітництво університету/ В. Єрмаченко (стр.31-42)
Золотарьова І. Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України/ І. Золотарьова, Ж. -Ю. Шоша (стр.42-49)
Афанасьєв М. Інформаційні технології в навчальному процесі/ М. Афанасьєв, Я. Ромашова (стр.49-63)
Лепейко Т. Концепція педагогічного дизайну навчальних систем/ Т. Лепейко, О. Пушкар (стр.63-78)
Полякова Г. Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівця/ Г. Полякова (стр.78-88)
Афанасьєв М. Неперервна професійна освіта: нові горизонти підготовки кадрів для постіндустріальної економіки/ М. Афанасьєв (стр.88-99)
Дороніна М. Когнітивна компетентність, діагностика, розвиток/ М. Дороніна, І. Литовченко (стр.99-114)
Ястремська О. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікафії/ О. Ястремська (стр.114-127)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/З-80
Автор(ы) : Золотарьова І., Шоша Ж.-Ю.
Заглавие : Імплементація європейських підходів до університетських магістерських програм у системі вищої освіти України
Место публикации : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2010. - N 10. - С. 42-49. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2010/10). - ISSN 1682-2366
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Вища освіта-- міжнародне співробітництво
Європейський Союз
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжнародні програми--магістерські програми
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 60.56/У 80
Автор(ы) : Устич, Сергій
Заглавие : Інструменти оптимізації системи транскордонного співробітництва
Место публикации : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: наук.-теорет. часоп. - Київ : Ін-т соціології НАН України: Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013. - № 2. - С. 158-173. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2013/2). - ISSN 1563-3713
Примечания : Бібліогр. у кінці ст.
ББК : 60.56
Предметные рубрики: Транскордонне співробітництво-- інноваційний розвиток-- моніторинг
Аннотация: У статті аналізуються чинники, що зумовлюють інноваційний розвиток транскордонного співробітництва в Європі.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 67/П 64
Автор(ы) : Потапенко Є. Г.
Заглавие : Методи і способи міждержавної правової інтеграції
Место публикации : Право України/ Міністерство юстиції України, Конституційний Суд України, Верховний Суд України, Генеральна прокуратура України, Інститут держави і права НАН України, Національна юридична академія України, Академія правових наук України. - К.: Міністерство юстиції України, 2014. - N 6. - С. 120-131. - ISSN 0132-1331 (Шифр ПУ-1/2014/6). - ISSN 0132-1331
ББК : 67
Предметные рубрики: Інтеграція-- міжнародна правова інтеграція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): правова інтеграція--гармонізація--уніфікація--рецепція--імплементація
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 65.9(4УКР)/Г 27
Автор(ы) : Геєць В. М.
Заглавие : Інституційна обумовленість інноваційних процесів у промисловому розвитку України
Место публикации : Економіка України: Науковий журнал/ Міністерство економіки України; Міністерство фінансів України; НАН України. - Київ: Преса України, 2014. - N 12. - С. 4-20. - ISSN 0131-775X (Шифр ЕУ-1/2014/12). - ISSN 0131-775X
ББК : 65.9(4УКР)
Предметные рубрики: Економіка України-- промисловість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): промислова революція--технологічне відставання--реіндустріалізація--індустріальна модернізація--комерціалізація соціуму--імплементація інновацій--політика розвитку--інноваційні процеси--інститути розвитку
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2015г.,N 3
Интересные статьи :
Андрущенко В. Ціннісна невизначеність особистості таїї подолання засобами освіти/ В. Андрущенко (стр.5-14.)
Астахова В. Приватна вища освіта України напередодні свого чвертьвікового ювілею/ В. Астахова (стр.14-19.)
Терепищий С. Проблема універсальної картини світу в структурі розуміння сучасної людини/ С. Терепищий (стр.19-26.)
Шовш К. Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя/ К. Шовш (стр.26-35.)
Нестерова М. Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст/ М. Нестерова (стр.35-40.)
Сацик В. У пошуку ефективної стратегії розвитку вищої освіти в Україні (аналіз можливостей та обмежувальних факторів)/ В. Сацик (стр.40-53.)
Корінець З. Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності/ З. Корінець (стр.53-59.)
Кульбашна Я. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти: проблеми і перспективи/ Я. Кульбашна (стр.59-65.)
Богданова Н. Естетичний чинник у структурі студентського самоврядування/ Н. Богданова (стр.65-71.)
Завальнюк О. Значення фізичної культури і спорту у вихованні патріотичних почуттів особистості/ О. Завальнюк (стр.71-77.)
Дебич М. Імплементація програм спільних / подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії/ М. Дебич (стр.77-84.)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(3)/Д 25
Автор(ы) : Дебич, Марія
Заглавие : Імплементація програм спільних / подвійних ступенів: досвід вищої школи Ірландії
Место публикации : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2015. - N 3. - С. 77-84. (Шифр ВОУ1/2015/3)
ББК : 74.04(3)
Предметные рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах-- університети
Географич. рубрики: Ірландія-- вища освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): європейський простір вищої освіти--університетська освіта
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371/В 53
Заглавие : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Выходные данные : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Колич.характеристики :408 с. ; 29 см
Коллективы : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серия: Педагогічні науки
Примечания : Фахове видання з педагогічних наук
Цена : 65.00 грн.
ГРНТИ : 14
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-технології
Содержание : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти/ В. Андрущенко (стр.5)
Бакіров В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів/ В. Бакіров, Л. Бєлова (стр.10)
Рубанець О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі/ О. Рубанець (стр.17)
Терепищий С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту/ С. Терепищий (стр.22)
Коваленко В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти/ В. Коваленко (стр.30)
Нестерова М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід/ М. Нестерова (стр.37)
Цвєткова Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін/ Г. Цвєткова (стр.42)
Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти/ Ю. Опанасюк (стр.49)
Силадій І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу/ І. Силадій (стр.54)
Яременко Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти/ Л. Яременко (стр.59)
Курбатов С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів/ С. Курбатов (стр.65)
Щербакова О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки/ О. Щербакова (стр.74)
Курбатов С. "ПОБАЧИТИ СЛОНА..." Рецензія на книгу: "Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд "Міжнародний фонд досліджень освітньої політики"/ С. Курбатов (стр.83)
Астахова В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи/ В. Астахова (стр.85)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/Н 56
Автор(ы) : Нестерова, Марія
Заглавие : Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис. - К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України": М-во освіти і науки УКраїни, 2016. - № 1. - С. 37-41 (Шифр ВОУ1/2016/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст. 4 назв
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Освітні технології-- вища школа
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): когнітивні технології--соціальна згуртованість--трансверсальні компетенції
Аннотация: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.
Найти похожие

11.

Заглавие журнала :Вища школа -2017г.,N 3
Интересные статьи :
Крижанівський Є. Івано-Франківському національному технічному університету нафти і газу - визнаному центру вищої нафтогазової освіти і науки - 50 років/ Є. Крижанівський (стр.7-11)
Дзвінчук Д. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства/ Д. Дзвінчук, В. Петренко (стр.12-21)
Будугай А. Григорій Верба - філософ-сковородознавець і педагог/ А. Будугай (стр.22-40)
Дебич М. Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз/ М. Дебич (стр.41-50)
Тарасенко Р. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі/ Р. Тарасенко (стр.51-57)
Кірик Т. Філософія про нове явище ХХІ ст. - поширення ноогуманістичних уявлень/ Т. Кірик (стр.58-67)
Кондратенко Т. Педагогічні умови для формування готовності майбутніх учителів технологій до навчання старшокласників економічним предметам/ Т. Кондратенко (стр.68-81)
Якимець Н. Медична педагогіка як потреба сучасного суспільства/ Н. Якимець (стр.82-88)
Ткаченко Н. Визначення поняття "професійний імідж": погляд на проблему/ Н. Ткаченко (стр.89-95)
Проект положення про національну Раду України з питань розвитку науки і техніки (стр.96-106)
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 37.014/Д 25
Автор(ы) : Дебич М.
Заглавие : Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз
Место публикации : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2017. - № 3. - С. 41-50. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2017/3). - ISSN 1682-2366
УДК : 37.014
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- Болонський процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): імплементація--інтернаціоналізація--подвійні/спільні дипломи--мобільність--якість освіти--європейський союз--європейський простір вищої освіти--болонський процес
Аннотация: Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 371.32:911/П 27
Автор(ы) : Перегончук, Тетяна
Заглавие : Україна та європейська інтеграція : матеріали до уроку. 9 клас
Место публикации : Краєзнавство. Географія. Туризм. - К.: Шкільний світ, 2017. - N 19. - С. 15-17. (Шифр К010886/2017/19)
УДК : 371.32:911
Предметные рубрики: Викладання географії в школі-- уроки в 9 класі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): імплементація--європейська інтеграція--україна і євросоюз
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 378:37.014.5/П 43
Автор(ы) : Погребняк В., Дашковська О., Солоденко А.
Заглавие : Закон України "Про вищу освіту": практика імплементації
Место публикации : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2018. - N 3. - С. 7-17. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2018/3). - ISSN 1682-2366
УДК : 378:37.014.5
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- законодавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): імплементація--закон україни "про вищу освіту"--предметна спеціальність--стандарт вищої освіти
Аннотация: Аналізуються результати спільної діяльності центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки, Науково-методичної ради МОН, науково-методичних комісій, інших зацікавлених сторін, спрямованої на реалізацію основних положень Закону України "Про вищу освіту" у частині модернізації системи і змісту вищої освіти.
Найти похожие

15.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2019г.,N 1
Интересные статьи :
Андрущенко В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Хамітов Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості Іншому: актуальність для академічної освіти і науки/ Н. Хамітов, С. Крилова (стр.12-21)
Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/ Т. Глушко (стр.22-28)
Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд (стр.29-38)
Коваленко В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів/ В. Коваленко (стр.39-43)
Nesterova M. Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу)/ M. Nesterova (стр.44-52)
Цвєткова Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники/ Г. Цвєткова, Е. Панасенко (стр.53-61)
Якимчук О. Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті"/ О. Якимчук (стр.62-67)
Магера С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів/ С. Магера (стр.68-74)
Пирогова Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів/ Т. Пирогова (стр.75-81)
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 005.963.1:327(4)/N45
Автор(ы) : Nesterova M.
Заглавие : Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу)
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис/ М-во освіти і науки України ; Ін-т вищої освіти АПН України ; ДІВП Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - N 1. - С. 44-52. - ISSN 2078-1016 (Шифр ВОУ1/2019/1). - ISSN 2078-1016
УДК : 005.963.1:327(4)
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- європейські цінності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): європейські цінності--європейській освітній простір--міжкультурний діалог--освітній простір--соціальна згуртованість
Аннотация: У статті розглянуто процес імплементації європейстких цінностей в освіній простір України. Показано зв'язок розвитку соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу на фундаменті спільних цінностей. Упровадження цінносно-орієнтованого підходу повинно здійснюватися в різних напрямках освітнього простору - від викладання та навчання до врядування вищих освітніх закладів.
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Дошкільне виховання -2023г.,N 3
Интересные статьи :
Бєлєнька Г. Як виховати креативну особистість/ Г. Бєлєнька (стр.3-6.)
Косенчук О. Імплементація професійного стандарту "Керівник (директор) закладу дошкільної освіти”/ О. Косенчук, О. Стягунова (стр.7-9.)
Гузь З. Гра і творчість для психологічного розвантаження/ З. Гузь, Т. Андросюк, О. Онишко (стр.10-13.)
Артеменко М. Розвиток креативного мислення: від побуту до мистецтва/ М. Артеменко (стр.14-15.)
Яцушкевич Г. Фантазію вмикаємо, у творчість поринаємо!/ Г. Яцушкевич (стр.16-18.)
Степанюк І. Веселки ми створили й хмаринки звеселили/ І. Степанюк (стр.19.)
Кіченко І. Природа + цифрові технології/ І. Кіченко, Г. Кузь (стр.22-24.)
Дендропарком ми гуляли, про рослини розмовляли (стр.24-27.)
Ткаченко І. Дива з парасольки/ І. Ткаченко (стр.28-29.)
Чудернацька подорож (стр.30-31.)
Семендяй Н. Сік із яблук приготуємо і самі ним посмакуємо!/ Н. Семендяй (стр.32-33.)
Левчук Т. Цікаво з казочками грати, їм різних звуків додавати/ Т. Левчук (стр.34-35.)
Барабаш О. Парад музичних інструментів/ О. Барабаш (стр.36-38.)
Войкович Г. Весну стрічаємо - гаївки співаємо/ Г. Войкович (стр.39.)
Волонтери хоч маленькі, та палкі у них серденька (стр.40.)
Диво-городи на підвіконнях (стр.41.)
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Косенчук, Ольга, Стягунова, Ольга
Заглавие : Імплементація професійного стандарту "Керівник (директор) закладу дошкільної освіти”
Место публикации : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2023. - N 3. - С. 7-9. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2023/3). - ISSN 0321-1401
Предметные рубрики: Заклади дошкільної освіти-- керівні кадри
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): керівник закладу дошкільної освіти--професійний стандарт--кодифікація
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 342.25(477.51):30/Ж 72-547592
Заглавие : Жінки Чернігівщини: історія і сучасність. Імплементація гендерної рівності у реформу децентралізації у Чернігівській області : Матеріали ХІІ обласної науково-практичної конференції 7 лютого 2019 р., м. Чернігів
Выходные данные : Чернігів: ПАТ ПВК "Десна", 2019
Колич.характеристики :100 с
Коллективы : Департамент сім’ї,молоді та спорту Чернігівської облдержадміністрації, ВП "Чернігівський центр розвитку місцевого самоврядування", Національний університет "Чернігівський колегіум" ім. Т. Г. Шевченка, Громадська організація "Спілка жінок Чернігівщини", Підприємство "Навчально-методичний центр" профспілок
ISBN, Цена 678-966-502-624-2: 20.00 грн.
УДК : 342.25(477.51):305
Предметные рубрики: Жінка-- історія --Україна
Жінка-- громадянська активність
Жінки --Чернігівщина
Гендерна рівність --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реформа децентралізації--імплементація гендерної рівності
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 04.09.2024
Число запросов 46541
Число посетителей 1354
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя