Поисковый запрос: <.>K=індивідуальна робота<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1.
| Бикеева А.С. "Мне некогда! " - так ли это на самом деле?/А. С. Бикеева // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 4.-С.55-57.
|
>2.
| Макаренко С. О. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей/С. О. Макаренко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.61-66
|
>3.
| Грабар Н. Використання методики аутокомунікації в системі індивудуальної роботи бібліотек вищої школи/Н. Грабар // Вісник Книжкової палати. -Київ:Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013,N № 9.-С.12-15
|
>4.
| Кройтор З. А. Проектуємо модель уроку разом/Кройтор З. А., Фоменко О. А. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 27.-С.Фаховий сервер. - С. 20-1 - 20-8.
|
>5.
| Козяр Г. В. Робота з обдарованими дітьми/Г. В. Козяр, Г. М. Лавренчук // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 10/11.-С.2-16
|
>6.
| Наливкіна Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи/Наталія Наливкіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.56–57
|
>7.
| Рібцун Юлія Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами)/Юлія Рібцун // Дошкільне виховання, 2018,N № 10.-С.16-19
|
>8.
| Гнєда Інна Скляний мольберт: вчимо виражати почуття/Інна Гнєда // Дошкільне виховання, 2019,N № 3.-С.28-30
|
>9.
| Сисенко Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства/Тетяна Сисенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 12.-С.1–2.
|
|