Поисковый запрос: <.>K=інклюзія<.> |
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Білоус І. І. Регіональний стандарт соціальних послуг для дітей з обмеженими можливостями (на прикладі Луганської області)/І. І. Білоус // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2009,N N 3.-С.17-21
|
>2.
| Завуч - 2012г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>3.
| Шевчук Т. Інклюзія - вимога часу/Т. Шевчук // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2012,N N 8.-С.18-20.
|
>4.
| Демичева О. Г. Неспециальные проблемы инклюзивного образования/О. Г. Демичева // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2012,N № 2.-С.54-58.
|
>5.
| Бондар В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні/Віталій Бондар, Віктор Синьов, Владислав Тищенко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 8/9.-С.20-27
|
>6.
| Рассказова О. І. Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, що виховують дітей з обмеженими можливостями/О. І. Рассказова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2012,N N 3.-С.80-87.
|
>7.
| Ковтонюк О. До людської турботи - законодавчу базу/О. Ковтонюк // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2013,N N 25 (24 червня).-С.12
|
>8.
| Кучмаева О. В. Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт/О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова // Социальная педагогика. -Москва:НИИ школьных технологий, 2013,N № 4.-С.45-56
|
>9.
| Дичківська Ілона Інклюзивна освіта: шляхи впровадження/Ілона Дичківська // Дошкільне виховання, 2013,N № 12.-С.3-6
|
>10.
| Дичківська І. Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель/І. Дичківська // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N № 2.-С.5-9
|
>11.
| Освіта України - 2015г.,N 21 (25 травня) (Введено оглавление)
|
>12.
| Кулик Н. Інклюзія - це причетність/Н. Кулик // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2015,N N 21 (25 травня).-С.12-13.
|
>13.
| Дошкільне виховання - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>14.
| Бобир Валентина Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи /Валентина Бобир, Олена Іванюк // Дошкільне виховання, 2016,N № 2.-С.16-19
|
>15.
| Початкова школа - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>16.
| Колупаєва А. Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства/А. Колупаєва, О. Таранченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 2.-С.47-50.
|
>17.
| Учитель початкової школи - 2018г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>18.
| Лалаян Н. Інклюзія крок за кроком/Н. Лалаян // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 9.-С.18-21.
|
>19.
| Гриньова М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/Марина Гриньова, Ірина Калініченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2018,N № 5/8.-С.39–43
|
>20.
| Данілавічютє Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.53–64
|
|
|