Поисковый запрос: <.>K=інноваційна діяльність<.> |
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Таранік-Ткачук К. /записала Анжеліна Пугач] // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 12.-С.14-17
|
>2.
| Вербицька Ю.М. Інвестиційно-інноваційна діяльність як чинник соціально-економічного розвитку регіону/Ю.М. Вербицька // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ "Національна академія управління", 2007,N N8.-С.151-156
|
>3.
| Самбор А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання /А. М. Самбор // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.36-39
|
>4.
| Медвідь Л. Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі/Л. Медвідь // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2022,N N 1/2.-С.26-46.
|
>5.
| Панасюк Т. Інноваційна діяльність дошкільного навчального закладу: основні поняття й зміст/Т. Панасюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.4-7
|
>6.
| Седеревічене А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі/Алла Седеревічене // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 6.-С.9–10
|
>7.
| Інноваційна практика в роботі вихователя ДНЗ // Дитячий садок. Бібліотека. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 2(лютий).-С.1-126
|
>8.
| Щекатунова Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього/Г. Д. Щекатунова // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.40-48
|
>9.
| Єфремов О. Інтенсифікація інноваційної діяльності підприємства як чинник економічного зростання/О. Єфремов // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2008,N N12.-С.14-15
|
>10.
| Борисенко В. Інформаційна графіка на уроках української мови/В. Борисенко // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 2.-С.17-20.
|
>11.
| Бондар В. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя/В. Бондар, І. Шапошнікова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.36-41
|
>12.
| Данилова Г. Акмеологічна школа: нова якість освіти/Г. Данилова // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2009. т.Том12,N N2.-С.96-108
|
>13.
| Стороженко Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці/Наталія Стороженко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.49–52
|
>14.
| Від контролю до культури якості: перезавантаження процесів забезпечення якості в українській вищій школі/Темпус-проект 516935-Тempus-1-2011-1-FITEMPUS-SMGR, "Towards Frust in Quality Assurance Sustems". - 2014
|
>15.
| Вивчення мотивації педагогів до дослідно-експериментальної діяльності // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 7.-С.25-26.
|
>16.
| Вища школа - 2013г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>17.
| Вища школа - 2013г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>18.
| Данилевський В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв/Валерій Данилевський // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.3–6
|
>19.
| Калініченко М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти/М. О. Калініченко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.34–36
|
>20.
| Костіна Л. Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру/Л. Костіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 10.-С.3-8
|
|
|