Поисковый запрос: <.>K=інтелектуальний розвиток<.> |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20 |
>1.
| Гавриш Наталія Прості речі для розвитку малечі : природні та побутові матеріали в життєдіяльності дітей /Наталія Гавриш // Дошкільне виховання, 2019,N № 6.-С.9-13
|
>2.
| Горбатюк О. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/О. Горбатюк // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.39-48.
|
>3.
| Екскурсія до історичної локації "Ольвія"/Світлана Якименко [и др.] // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1.-С.4–11.
|
>4.
| Зінченко Н. Інтелектуальна гра "Найрозумніший"/Наталія Зінченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 7.-С.56–60.
|
>5.
| Каримова Л.И. Этнокультурные особенности восприятия рекламы/Л.И. Каримова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2003,N N6.-С.52-55
|
>6.
| Коваленко-Кобилянська І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров’я у старості/І. Г. Коваленко-Кобилянська // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2017,N N 2.-С.63-68
|
>7.
| Левченко Т. Навчи мене дарувати подарунки/Т. Левченко, Л. Клименко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.64–67.
|
>8.
| Локалова Н. П. Влияние когнитивного развития на формирование внутреннего мотива учебной деятельности/Н. П. Локалова, А. М. Дрегнина // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.15-33
|
>9.
| Матвєєва М. П. Діагностичні можливості інтелектуальної шкали Д. Векслера /М. П. Матвєєва, Л. М. Гречко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N9.-С.39-49.
|
>10.
| Мельник С. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту/С. Мельник // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 9/10.-С.100–104
|
>11.
| Особлива дитина: навчання і виховання - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>12.
| Половіна О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції?/Олена Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.23–30.
|
>13.
| Практична психологія та соціальна робота - 2005г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>14.
| Психолог. Шкільний світ - 2006г.,N 8(лютий) (Введено оглавление)
|
>15.
| Ратанова Т. А. Эффективность развивающей дидактико-методической системы Л. В. Занкова/Т. А. Ратанова, О. В. Нестерова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 5.-С.39-51
|
>16.
| Розвиток особистості: термінологічний путівник // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.30.
|
>17.
| Сервачак О. Профілактика проблем навчання п’ятикласників: Діагностика інтелектуальних і особистісних особливостей учнів 5 класів/О. Сервачак // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N8(лютий).-С.18-19.
|
>18.
| Смолінська О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів/Олеся Смолінська // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.68-73
|
>19.
| Чеботарьова О. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам/О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 3.-С.40-51.
|
>20.
| Шипелік Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня/Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3.-С.53–63
|
|