Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=інтонування<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Колич.характеристики :240 с
Коллективы : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 11.30 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Свободны : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 1МИ.72(075.3)/Р 15
Автор(ы) : Радевич-Винницький, Ярослав Костянтинович
Заглавие : Етикет і культура спілкування : навчальний посібник . -2-е вид., перероб. і доп.
Выходные данные : К.: Знання, 2006
Колич.характеристики :291 с
ISBN, Цена 966-346-170-5: 27.00 грн.
ГРНТИ : 02.51.15
ББК : 87.777я73 + 81.411.1-923.7
Предметные рубрики: Етикет спілкування
Культура спілкування
Спілкування-- культура
Содержание : СПІЛКУВАННЯ ЯК ВИД СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ; Спілкування та його аспекти ; Комунікативна ситуація ; Комунікативна компетенція ; ЕТИКЕТ У СПІЛКУВАННІ ; Ввічливість - основа етикетного спілкування ; Спілкувальний етикет ; ВЕРБАЛЬНЕ СПІЛКУВАННЯ ; Мова і мовлення ; Стилі мови і мовлення. Стилі спілкування ; Нормативність спілкування ; Двомовність і культура спілкування ; ФОНЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕТИКЕТНОГО МОВЛЕННЯ ; Види усного мовлення ; Артикулювання ; Наголошування ; Інтонування ; Мовчання ; ВИБІР МОВНИХ ОДИНИЦЬ У МОВЛЕННІ ; Вибір слів і сталих зворотів ; Вибір граматичних форм і конструкцій ; Займенник у сфері етикетного спілкування ; Іменники називання осіб і звернення до них ; Вставні слова, словосполучення і речення як засіб етикетної модуляції мовлення ; НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ; Відстань. Розташування ; Поза ; Погляд ; Міміка. Вираз обличчя ; Пантоміміка ; Жести ; Виражальні рухи інших частин тіла ; Неканонічні звукові сигнали ; Симптоми ; Предметні знаки етикетного спілкування ; Симптоматичні знаки етикетного спілкування ; ЕТИКЕТНА ПОВЕДІНКА УЧАСНИКІВ АКТУ СПІЛКУВАННЯ ; Якщо Ви перша особа (рекомендації для адресанта) ; Якщо Ви друга особа (рекомендації для адресата) ; Якщо Ви третя особа (рекомендації для присутнього при розмові) ; СПІЛКУВАННЯ У СТАНДАРТНИХ ЕТИКЕТНИХ СИТУАЦІЯХ ; Вітання ; Звернення до незнайомої людини ; Привернення до себе уваги ; Знайомлення ; Запрошення ; Вибачення ; Прохання. Наказ ; Порада. Пропозиція ; Згода ; Відмова ; Привітання ; Побажання ; Тост ; Подяка ; Розрада ; Співчуття ; Схвалення ; Комплімент ; Зауваження. Докір. Критика ; Висловлення сумніву ; Висловлення власного погляду ; Прощання ; Телефонування ; Листування ; Особистий підпис ; Користування візитними картками ; СПІЛКУВАЛЬНИЙ ЕТИКЕТ У СПЕРЕЧАННІ ; АНТИЕТИКЕТ У СПІЛКУВАННІ ; Інвективна лексика і фраземіка ; Невербальні антиетикетні знаки ; Табу й евфемізми ; ПОМИЛКИ У МОВЛЕННІ - ЦЕ ПОРУШЕННЯ КУЛЬТУРИ Й ЕТИКЕТУ СПІЛКУВАННЯ ; Фонетика ; Граматика ; Лексика і фраземіка ; РЕКОМЕНДАЦІЇ
Экземпляры : всего : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(10), аб(2)
Свободны : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(10), аб(2)
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Українська мова і література в школі -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Подлевська Н. Формування вмінь культури спілкування у видах мовленнєвої діяльності/ Н. Подлевська (стр.2-5)
Марцінко Т. Формування навичок інтонування мовлення учнів середньї школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови/ Т. Марцінко (стр.5-9)
Варзацька Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості/ Л. Варзацька, О. Янчук (стр.13-18)
Дятленко Т. "Вони рішилися вмерти..." (аналіз художнього образу природи за новелою О.Кобилянської "Битва")/ Т. Дятленко (стр.19-24)
Міхно О. Організація дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення новели М.Коцюбинського "Цвіт яблуні"/ О. Міхно (стр.25-30)
Загарук О. Храм і соціум у роману О.Гончара "Собор" та в романі П.Загребельного "Диво" (урок-семінар на матеріалі двох романів)/ О. Загарук (стр.31-36)
Поліщук О. Вивчення новели М.Хвильового "Я"("Романтика") (спроба ідейно-художнього аналізу твору в єдності його змісту і форми)/ О. Поліщук (стр.36-38)
Шелехова Г. Наступність і перспективність у формуванні мовленнєвих умінь учнів початкової і основної школи на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.39-42)
Симоненко Т. Авторська програма спецкурсу "Дидактична текстологія" (для студентів філологічних факультетів)/ Т. Симоненко (стр.43-48)
Тимків Н. Шляхи вираження авторської позиції у драматичних текстах/ Н. Тимків (стр.49-53)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марцінко Т.
Заглавие : Формування навичок інтонування мовлення учнів середньї школи як передумова розвитку мисленнєво-мовленнєвої діяльності на уроках української мови
Место публикации : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2007. - N2. - С. 5-9 (Шифр Умлш-1/2007/2)
Предметные рубрики: мовленнєва діяльність
риторика
Викладання української мови в школі
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Вища освіта України -2009г.,N 4
Интересные статьи :
Бондар В. Модернізація педагогічної освіти відповідно до викликів XXI століття/ В. Бондар (стр.17-23)
Олійник В. Проблеми та шляхи розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України в сучасному політкультурному суспільстві/ В. Олійник (стр.24-34)
Курбатов С. Університетські рейтинги як індикатор стану освіти/ С. Курбатов (стр.35-41)
Молодиченко В. Дискурсивний характер цінностей та їх формування засобами освіти/ В. Молодиченко (стр.51-55)
Литовченко Л. Музична природа мовленнєвого інтонування/ Л. Литовченко (стр.65-70)
Старовойт О. "Економіка знань" як сфера функціонування інтелекту/ О. Старовойт (стр.71-75)
Чопей В. Основні соціологічні підходи до вивчення студентської молоді/ В. Чопей (стр.88-97)
Костенко Т. Традиційні та новітні методи пошуку роботи безробітним населенням України/ Т. Костенко, З. Двуліт (стр.98-107)
Онкович Г. Бібліографічна енциклопедія вищої школи України/ Г. Онкович (стр.108-109)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/Л 64
Автор(ы) : Литовченко Л.
Заглавие : Музична природа мовленнєвого інтонування
Место публикации : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2009. - N 4. - С. 65-70 (Шифр ВОУ1/2009/4)
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Вища освіта
гуманізація освіти
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): метод переконання
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88/В 75
Автор(ы) : Воронюк І. В.
Заглавие : Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2012. - N 6. - С. 27-34. (Шифр ПП/2012/6)
ББК : 88
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Навчально-виховний процес
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтегральні паралінгвістичні сигнали--інтонування--факторно-аналітичне дослідження
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Початкова школа -2012г.,N 11
Интересные статьи :
Зимульдінова А. Мова й мовлення молодших школярів. Наукові засади/ А. Зимульдінова, С. Гірняк (стр.10-14)
Шрамко О. Використання ономастичного регіонального матеріалу на уроках української мови/ О. Шрамко (стр.14-19)
Печерська Е. Формування чистоти інтонування у молодших школярів засобами духовної музики/ Е. Печерська, О. Семінько (стр.30-35)
Погородня В. Тести з фізичної культури/ В. Погородня (стр.35-38)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткачук О.
Заглавие : Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 10. - С. 47-49. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/10). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 85.30р10
Предметные рубрики: Інструменти-- музичні-- використання на уроках
Музичні інструменти-- саморобні-- уроки музики
викладання музики в школі
Аннотация: У статті обгрунтовується доцільність використання традиційних та саморобних дитячих музичних інструментів у навчальному процесі. Пропонуються практичні поради щодо їх виготовлення.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.200/П 31
Автор(ы) : Печерська, Елла, Семінько, Олена
Заглавие : Формування чистоти інтонування у молодших школярів засобами духовної музики
Место публикации : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2012. - N 11. - С. 30-35. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2012/11). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.200 + 85.31
Предметные рубрики: Початкова школа-- виховання-- музичне виховання
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Хоровой колектив-- дитячий хоровий колектив
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вокальне виховання--хоровий спів--дитячий хоровий колектив--вплив духовної музики--метод рухового моделювання ступенів ладу--активізація внутрішнього слуху--вокльно-ладові вправи
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1. Спецвипуск : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :164 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи .
    До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи .
    До 50-річчя факультету культури і мистецтв
Разночтения заглавия :Загл., сост. каталогизатором: Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 82.50 грн
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання музики
Підготовка вчителів музики
Інтерпретація-- музичні твори
підготовка хореографа
Історія педагогіки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст/ Т. О. Бодрова. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як естетичний феномен/ В. С. Вергунова. Самостійна робота студентів: стрижнева компонента фахової підготовки/ Л. М. Воєвідко. Проблеми використання сучасних педагогічних технологій у музично-виховному процесі/ О. М. Грисюк. Музичний аналіз як фактор виконавського інтонування/ В. Г. Дорохін. Основные функции музыкального искусства в контексте проблематики богослужебного пения/ Л. А. Дорохина. Формування музичності: соціально-біологічний аспект/ О. В. Коваль. О необходимости изучения аспирантами истории развития науки и техники в контексте учебной дисциплины философии/ И. Н. Козубцов. Композиційний аналіз картини як необхідна складова навчального процесу/ О. А. Половна-Васильєва. Наукове осмислення сутності методичної підготовки вчителя музики/ Є. М. Проворова. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей/ О. Є. Реброва. Методологічні орієнтири гуманізації музичної освіти у контексті природи музичного сприймання/ О. Я. Ростовський. Евристика в постіндустріальній освіті/ Л. Г. Семенець. Проблема формування музично-інтонаційного мислення у теорії та методиці музичної освіти/ О. В. Спіліоті. Сучасні тенденції розвитку професійної музичної освіти/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості викладання курсу "Історія української культури" для студентів факультетів музичного мистецтва та хореографії/ З. С. Батюк. Педагогічне проектування процесу навчання майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. К. Білова. Реалізація комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Методи використання мультимедійних навчальних засобів у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. Г. Гаврілова. Формування творчих якостей майбутнього вчителя музики засобами комп’ютерних технологій: теоретико-експериментальне дослідження/ Ю. Ф. Дворник. Психофізіологічні основи формування музично-виконавської діяльності учнів-духовиків у процесі навчання гри на духових інструментах/ О. П. Палаженко. Доведення як метод формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецтва/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна, Лоу Яньхуа. Особливості формування художньо-світоглядної компетентності студентів-хореографів засобами українського фольклору/ Н. О. Батюк. Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Компетентнісно орієнтована модель фахової підготовки вчителя-хормейстера/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Педагогические условия формирования музыкально-артикуляцион¬ных умений будущих учителей музыки/ Лу Чен. До проблеми розвитку музично-ритмічного чуття майбутнього вчителя музики в процесі навчання джазової імпровізації/ О. М. Павленко. Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва/ Ці Сянбо. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Питання взаємозв’язку екологічного та естетичного виховання молоді в історії педагогіки/ В. Ю. Бережок. Сучасний стан підготовки фахівців у галузі церковного мистецтва у Львові/ І. М. Дундяк. Особливості кадрової політики в Ніжинській класичній чоловічій гімназії в ХІХ – на поч. ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Жужгина-Аллахвердян, Тамара Николаевна
Заглавие : Эмфатическая инверсия в структуре лирического текста
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки: Науковий журнал/ Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 28-33 (Шифр 40/Н 34-188756)
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: аналіз ліричного твору
Синтаксис
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інверсія--емфаза--експресивний синтаксис--інтонування--ліричний текст
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Колич.характеристики :220 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Цена : 210.00 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку/ І. Е. Артеменко. Вплив учнівського менеджменту на формування соціальної активності особистості/ С. Д. Булавенко. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи/ Т. В. Гордієнко, М. П. Долматова. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці/ О. В. Лісовець. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти/ Т. В. Качалова. Теоретико-методичні засади роботи з хореографічним колективом/ В. М. Кирилюк. Теоретичні основи формування конкурентоспроможного менеджера освіти в умовах євроінтеграції/ Ю. Г. Новгородська. Деякі аспекти розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. О. Падун, І. В. Стельмашенко. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору/ С. І. Самаріна. Методологічні підходи до формування професійної майстерності хорових диригентів у процесі магістерської підготовки/ Л. Ю. Шумська. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема/ К. О. Ющенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Дидактичні умови організації самостійної роботи молодших школярів/ А. А. Бобро, Т. В. Коваль. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики/ Н. О. Бугаєць. Система корекційно-профілактичних заходів з подолання девіантної поведінки підлітків/ О. Д. Замашкіна. Супервізія в діяльності освітнього тренера/ С. В. Івашньова. Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ/ Н. О. Корсунська [и др.]. Застосування медіації для врегулювання конфліктів/ М. З. Кузів. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку/ Н. Г. Кьон, Л. Ліцюань. Зміст професійної діяльності екрівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва/ Є. Ю. Липовецька. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор/ Н. П. Пихтіна. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень/ С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови/ С. В. Яблоков, Г. О. Адамова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації/ Н. М. Голуб. Готовність до створення здоров’яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів/ О. І. Завидівська. Про питання про подолання виконавсько-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності/ Н. Г. Кьон, Чжу Юньжуй. Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до ефективної партнерської взаємодії/ Н. А. Перхайло. Педагогічні умови формування корпоративної культури майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки/ О. В. Самойленко, А. Г. Мостовенко. Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу/ Ян Сяохан. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історія шкільного підручника США/ О. М. Ельбрехт. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика/ М. І. Матвійчук. Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні/ С. Б. Фурдуй.
Экземпляры : всего : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Свободны : ав(1), фб(2), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Автор(ы) : Кьон, Наталія Георгіївна, Ліцюань, Лі
Заглавие : Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 122-127 (Шифр 159.9(06)/Н 34-396015)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Вокальна музика
Музичне виховання-- методика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вокальне інтонування
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ільченко, Олена
Заглавие : Розділові знаки в реченнях зі вставними словами (словосполученнями, реченнями)
Место публикации : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2021. - N 4. - С. 10-13. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2021/4). - ISSN 0130-5263
Предметные рубрики: Викладання української мови в школі-- пунктуація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вставні слова--пунктуація--інтонування--дослідження
Найти похожие

 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 20566
Число посетителей 733
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя