Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=інформаційна модель<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р10/К 72
Автор(ы) : Костриба, Олександр Володимирович
Заглавие : Урок на тему "Моделі та моделювання"
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2013. - N 5. - С. 5-7. (Шифр КШС-2/2013/5)
ББК : 22.183.4р10
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- уроки за темами
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поняття моделей--типи моделей--моделювання--математична модель--інформаційна модель--комп’ютерна модель
Аннотация: В статті наведено розробку уроку на тему "Моделі та моделювання", мета якого навчити учнів будувати інформаційну модель задачі (об'єкта).
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лютко О.
Заглавие : Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення
Место публикации : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. - № 4. - С. 45–48. (Шифр ВМДЗ/2019/4)
Примечания : Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК : 373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Предметные рубрики: Заклади дошкільної освіти-- методична робота-- робота з педагогами
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): заклади дошкільної освіти--методична робота--розвиток мислення--філософія--навчання педагогів--сократівські діалоги--практикуми для педагогів--проблемні тексти--дивергентне мислення--освітній процес--інформаційна модель--рефлексивна модель
Аннотация: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.
Найти похожие

 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 43413
Число посетителей 1215
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя