Поисковый запрос: <.>R=15.81.21@<.> |
Общее количество найденных документов : 935
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
, Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня [Текстььь] / Моргун В. > // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 4-8
ББК 88.840 Рубрики: Здібності дитини-- обдарованість геніальність фывфывфыв: ЗАДАТКИ -- творчість
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єлисеєва, Н. М. Науково-практична підготовка обдарованих дітей [Текстььь] / Н.М. Єлисеєва> // Хімія. Біологія. : Газета для вчителів хімії. - 2003. - N4. - С. 5-6.
ББК 88.840 Рубрики: психологія навчання обдаровані діти фывфывфыв: психологія навчання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єрмолова, А. М. Креативність в освітньому моніторингу [Текстььь] / А.М. Єрмолова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N8. - С. 71-74
ББК 88.840 Рубрики: психологія творчості творча особистість креативність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іваненко, І. Індивідуальні програми для обдарованих учнів [Текстььь] / І. Іваненко> // Психолог. - 2003. - N42 (листопад). - С. 5-8.
ББК 88.840 Рубрики: обдаровані діти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ікуніна, З. Інтелектуальна підготовка спеціаліста [Текстььь] / З. Ікуніна> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N4. - С. 38-40
. - ISSN 0131-6788ББК 88.840 Рубрики: психологія вищої школи інтелект
Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання [Текстььь] / Т.Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 71-74
ББК 88.840 Рубрики: психологія навчання Навички письма навички читання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ільченко, О. І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти [Текстььь] / О.І. Ільченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 89-97
ББК 88.840 Рубрики: психологія вищої школи педагогічна психологія психобіологія психотерапія психопрофілактика психологія прикладна психічна саморегуляція сприйняття фывфывфыв: автоматичне тренування -- біопсихологічне сприйняття Аннотация: Рассматривается необходимость объединения на уровне психологической дополнительности законов биологии, химии и физики как следствия интеграции медико-биологического образования и биопсихологического восприятия в системе эколого-индустриализованного взаимопонимания природы как живого организма.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іщенко, Ю. Можливості громадянської освіти в Україні та виховання толерантності [Текстььь] / Ю. Іщенко, Є. Іщенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 98-113
ББК 88.840 Рубрики: психологія виховання педагогічна психологія Толерантність
Доп.точки доступа: Іщенко, Є. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Авдєєва, І. М. Методика оцінки надситуативного сприйняття у педагога [Текстььь] / І.М. Авдєєва, І.А. Закір’янова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N2. - С. 106-111
ББК 88.840 Рубрики: Психологія вчителя фывфывфыв: оцінка ситуації
Доп.точки доступа: Закір’янова, І.А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.6 А 18
Авдеева, И. Н. Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст [Текст] / И. Н. Авдеева> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 25-33. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6 + 74.204.21 Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--інноваційна діяльність Вчитель--інноваційна діяльність--психологічні особливості фывфывфыв: вчитель-інноватор -- педагогічна фасилітація -- творча педагогічна діяльність -- особистісно-розвиваюче навчання -- психічний стан Аннотация: В статье представлены результаты пролонгированного изучения личностных особенностей учителей-инноваторов. Показано положительное влияние на психический статус инноваторов специальной программы организационно-методической поддержки. В основе программы - содействие становлению у учителей фасилитативных установок профессиональной деятельности.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Адаптація до початкової школи: Добірка статей [Текстььь]> // Психолог. - 2004. - N25/26 (липень). - С. 80-108
ББК 88.840 Рубрики: Адаптація учнів Дошкільники--підготовка до школи Рефлексія тренінг Аннотация: Статті із розділу: Психічний стан і поведінка першокласників залежно від типу педагогічної взаємодії; Психологічний тренінг "Адаптація дітей до навчання у школі" ; Урок соціальної рефлексії в молодшій школі; Семінар-практикум для класних керівників;
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Акімова, М. К. Розвиток розуміння навчального матеріалу в учнів 3-5 класів: корекційно-розвивальна програма [Текстььь] / М.К., Козлова В.Т. Акімова М.К.> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 32-41
ББК 88.840 Рубрики: корекційна робота розуміння
Доп.точки доступа: Козлова, В. Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.6 А 39
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 47-55
ББК 88.6 Рубрики: Корекційно-розвивальна програма--діти--мисленнєва діяльність фывфывфыв: розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання
Доп.точки доступа: Козлова, В.Т. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Алімова, С. Психолого-аналітичні аспекти використання методів активізації творчого мислення студентів [Текстььь] / С. Алімова> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N1. - С. 63-68
. - ISSN 966-654-0ББК 88.4 Рубрики: педагогічна психологія дорослих психологія вищої школи Творче мислення фывфывфыв: психологічна інерція -- психологічне відторгнення -- психолого-аналітичні аспекти -- методи науково-технічної творчості
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Александрова, Е. А. Ситуация свободы в индивидуальном развитии одаренного ребенка : Одаренные дети и современное образование [Текстььь] / Е.А. Александрова> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N5. - С. 32-39.
ББК 88.840 Рубрики: обдаровані діти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Аніскіна, Н. Педагогічна підтримка обдарованості [Текстььь] / Н. Аніскіна> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N10(Аніскіна Н. Психологічна підтримка обдарованості). - С. 1-128
ББК 88.840 Рубрики: обдаровані діти індивідуальність Педагогічний колектив Розвиток здібностей фывфывфыв: педагогічна підтримка -- ліцейна освіта -- комп’ютеризація навчання -- моніторинг предметний -- ліцейне самоврядування Аннотация: У посібнику окреслено проблеми, які виникають у взаємодії з обдарованими дітьми, розкрито досвід навчальних закладів, які успішно розв'язують ці проблеми.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Андрєєва, Я. Ф. Ф.Достоєвський і читач: шляхи можливого діалогу [Текстььь] / Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N24 (грудень). - С. 24-26
ББК 88.840 Рубрики: психологія навчання психологія читання фывфывфыв: діалогічне читання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Андреев, А. С. Реформа образования: психологические аспекты [Текстььь] / А.С. Андреев> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2004. - N2. - С. 149-155
ББК 88.840 Рубрики: Психологія освіти психологія гуманістична Гештальтпсихологія педагогічна психологія потенціал людини фывфывфыв: осознанный выбор -- осознанная ответственность
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Антипова, Е. Полікультура і толерантність у системі освіти. Роздуми про моральність і самовдосконалення особистості [Текстььь] / Е. Антипова> // Психолог. - 2003. - N18-19 (травень). - С. 2-6.
ББК 88.840 + 88.37 Рубрики: Толерантність самовиховання психологія навчання фывфывфыв: гуманістична педагогіка -- школознавство
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Антонова, Н. Для чого психолог у школі [Текстььь] / Н. Антонова> // Психолог. - 2004. - N1(січень). - С. 22-23.
ББК 88.840 Рубрики: Шкільний психолог
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|