Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>R=20.01.45@<.>
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
22.183.4р30
О-57


    Омельчук, Л.
    До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики [Текст] / Л. Омельчук // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 42-49 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--зміст вищої ІТ-освіти
   Викладання інформатики у ВНЗ--шляхи модернізації ІТ-освіти

   Викладання інформатики у ВНЗ--стандарт освітньо-професійної підготовки з інформатики

фывфывфыв:
інформатика -- освітній стандарт -- кваліфікаційні характеристики ІТ-професій -- Європейська рамка е-компетенцій
Дескрипторы: вища освіта -- стандарти освіти
Аннотация: Представлено огляд шляхів модернізації національної ІТ-освіти. Наведено порівняльний аналіз українського стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики з визнаними міжнародними зразками. Запропоновано підхід до розробки компетентнісно орієнтованого стандарту вищої ІТ-освіти, в якому будуть сформовані відповідні вимогам ІТ-галузі компетентності на основі Європейської рамки ІКТ-компетенцій 2.0 та переліку дисциплін, узгодженого з міжнародними стандартами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
22.183.4р30
М 80


    Морозова, Т.
    Стандарти ІТ-професій як засіб інформаційного обміну між індустрією та освітою [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 34-41 : табл. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Вища освіта в Україні--освітні стандарти
   Викладання інформатики у ВНЗ--стандарти ІТ-професій

фывфывфыв:
професійні стандарти -- стандарти ІТ-професій -- освітні стандарти
Аннотация: Запропонована процедура змістового наповнення кваліфікаційних характеристик працівників ІТ-професій. Обгрунтовується доцільність використання як джерельної бази профайлів ІТ-професій, розроблених експертами Міжнародної організації праці та проекту е-CF.


Доп.точки доступа:
Мендзебровський, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.58.2
С 28


    Сейдаметова, З.
    Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів [Текст] / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 50-59 : табл. - Бібліогр.: 30 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--освітні технології
   Викладання інформатики у ВНЗ--зміст вищої ІТ-освіти

   Вища освіта в зарубіжних країнах--університетська освіта

   США--вища освіта
фывфывфыв:
CS-освіта -- Computer Science Computing Curricula 2013 -- мови програмування -- закон Астрахана
Дескрипторы: університети -- вища освіта -- інформатика -- міжнародні стандарти -- стандарти освіти -- нові технології -- професійна підготовка -- навчальні програми
Аннотация: Представлений педагогічний інструментарій, що забезпечує високу якість підготовки фахівців у сфері Computer Science (CS) в американських університетах. Автори вважають за необхідне враховувати при складанні програм навчання, підготовки навчальних курсів рекомендації освітнього стандарту CSCC 2013, сучасні підходи до вивчення програмування, закон Астрахана (орієнтація на творчі завдання для студентів), а також можливість залучення студентів і аспірантів як помічників викладача.


Доп.точки доступа:
Темненко, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.58.2
М 42


    Меджитова, Л.
    Особливості викладання основ програмування в контексті формування базових знань напряму підготовки "Інформатика" [Текст] / Л. Меджитова, Ф. Шкарбан // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 27-35 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58.2
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--програмування
   Кафедра вищої математики

фывфывфыв:
дисципліна "Програмування" -- об’єктно орієнтоване програмування -- мова С++ -- алгоритми -- об’єкти -- мови програмування -- спеціальність "Інформатика"
Аннотация: Розглянута проблема викладання основ програмування на першому курсі спеціальності "Інформатика". Розкривається організація курсу програмування при підготовці студентів спеціальності "Інформатика".


Доп.точки доступа:
Шкарбан, Ф.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.


    Кубовська, Тетяна.
    Технології візуалізації алгоритмів і структур даних [Текст] / Т. Кубовська, С. Сєйтвелієва // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 3. - С. 80-89 : табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.58.2
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ
   Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці

   Кафедра прикладної математики та інформатики

фывфывфыв:
алгоритми -- структури даних -- візуалізація -- Python -- таксономія Блума -- мови програмування
Аннотация: У статті викладено один із можливих підходів до вивчення технологій візуалізації алгоритмів студентами у рамках дисципліни "Алгоритми і структури даних” на основі сучасних мов програмування.


Доп.точки доступа:
Сєйтвелієва, Сусана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
22.183.4р30
П 43


    Погорілий, С.
    Проблеми ліцензування та акредитації в галузі ІТ-освіти [Текст] / С. Погорілий, С. Теленик // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 28-33 . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--ліцензування--акредитація
   Вища освіта в Україні--ліцензування--акредитація

   Підготовка майбутніх ІТ-фахівців

фывфывфыв:
експертиза -- інформаційні технології -- акредитація навчальних закладів -- комп’ютерне навчання -- ІТ-освіта -- підготовка ІТ-фахівців
Аннотация: Розглядаються проблемні питання діяльності експертної ради з комп’ютерних наук і технологій при ДАК України з ліцензування та акредитації вищих навчальних закладів I - IV рівнів підготовки фахівців.


Доп.точки доступа:
Теленик, С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.584(4Укр)
Т 31


    Теленик, С.
    ІТ-освіта: проблеми і перспективи, або Що може зробити кафедра [Текст] / С. Теленик // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 7-18 : табл. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх ІТ-фахівців
   Освіта--ІТ-освіта

   Вища освіта в Україні--проблеми освіти

фывфывфыв:
ІТ-освіта -- матеріально-технічна база -- бази практики -- науково-виробнича діяльність -- комп’ютерне навчання -- підготовка кадрів -- проблеми вищої освіти -- якість вищої іт-освіти
Дескрипторы: компьютерное обучение -- информатика -- подготовка кадров
Аннотация: Розглядаються проблеми ІТ-освіти в Україні. Пропонується досвід кафедри автоматики та управління в технічних системах НТУУ "КПІ" до уваги колег по вищій школі. Викладені погляди автора на заходи, необхідні для поліпшення ситуації в освітянській галузі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.584(4УКР)
Р 41


    Репнікова, Н.
    "Системна інженерія" як напрям підготовки фахівців: світові тенденції та вітчизняні завдання [Текст] / Н. Репнікова, А. Писаренко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 42-48 : sh-схемы. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--інженерна освіта
   Викладання інформатики у ВНЗ--підготовка системних інженерів

   Підготовка майбутніх ІТ-фахівців

фывфывфыв:
системна інженерія -- компетентності -- конкурентоздатні системи -- системний інженер -- інженерна освіта -- підготовка інженерних кадрів -- інженерно-технічні працівники -- комп’ютерні системи
Аннотация: Розглядається світовий досвід системної інженерії як принципової основи будь-якої інженерної діяльності. Аналізуються проблеми підготовки висококваліфікованих кадрів, здатних вирішувати завдання системної інтеграції. Запропоновано концепцію підготовки спеціалістів як членів команди проекту з розробки складних систем, котрі розуміють місце своїх системних рішень у загальній системі зв'язків та закономірностей.


Доп.точки доступа:
Писаренко, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
22.183.4р10
А 80


    Арзубов, М.
    Інформатика в школі - початок ІТ-освіти [Текст] / М. Арзубов // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 100-104. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі
фывфывфыв:
Державний стандарт базової і повної середньої освіти -- профільне навчання -- ІКТ-компетенція -- мотивація -- профільне навчання інформатики -- освітня галузь "Технологія"
Аннотация: Автор аналізує сучасний стан викладання шкільного курсу інформатики. Розкриває проблеми загальної та профільної підготовки старшокласників, які збираються отримати вищу ІТ-освіту.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
22.183.4р30
В 49


    Винославська, О.
    Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
ГРНТИ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність
   Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід

   Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів
Аннотация: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 162512
Число посетителей 820
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя