Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Інклюзивна освіта<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/К 67
Автор(ы) : Корніцова С. В.
Заглавие : Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ
Место публикации : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011. - N 29. - С. вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде) (Шифр ІПУ/2011/29)
ББК : 74.2
Предметные рубрики: Інклюзивна освіта
Діти з особливими потребами-- навчання
Діти з особливими потребами-- порушення зору
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивні заклади--співпраця з батьками--співпраця із сім’єю--діти з порушеннями мови--діти з ушкодженням опорно-рухового апарату--діти з порушеннями слуху--діти з затримкою психічного розвитку
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 74.3/Б 73
Автор(ы) : Богданова, Тетяна
Заглавие : Індекс інклюзії вирушив до регіонів
Место публикации : Освіта України: Педагогічна газета. - Київ: МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2013. - N 4 (28 січня). - С. 6-7. (Шифр ОУ/2013/4 (28 січня))
ББК : 74.3
Предметные рубрики: Інклюзивна освіта
Діти з особливими потребами
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивне навчання--міжнародний досвід
Найти похожие

3.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :636 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Географич. рубрики: Австралія-- освіта
Чернігівщина-- освіта вища
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття/ Віктор Петрович Андрущенко. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст./ В. П. Коцур. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті/ О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. Європейський вимір неперервної освіти в Україні/ В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління/ Н. М. Дем’яненко. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства/ О. І. Бульвінська. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії/ Л. І. Голуб. НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ; Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді/ В. Ф. Баранівський. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.)/ Н. М. Кузьменко. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору/ А. А. Марушкевич. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ/ І. П. Аннєнкова. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора/ О. П. Грибок. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога/ Д. С. Мазоха. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу/ О. А. Невмержицький. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу/ Г. І. Остапенко. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi?/ С. А. Свіжевська. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України/ О. М. Сергійчук. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні/ Л. С. Токарук. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі/ Н. Д. Янц. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери/ Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах/ Р. В. Миленкова. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки/ Л. Р. Пелех. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури/ Ю. Ю. Тракоша. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США/ І. М. Зварич. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога/ Л. А. Мойсеєнко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2011
Колич.характеристики :532 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2012
Колич.характеристики :642 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/В 55
Заглавие : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Выходные данные : К.: Педагогічна преса, 2012
Колич.характеристики :568 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серия:
Цена : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
Приватна освіта-- розвиток --Україна
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): аксіопедагогіка
Содержание : ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ; Аналіз змісту літературної компетентності вчителя зарубіжної літератури/ О. С. Афанасьєва. Формування умінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики/ Л. А. Благодир, В. О. Швець. Мобільне навчання як етап еволюції дистанційного навчання/ Т. В. Григорчук. Сучасне навчально-методичне забезпечення з методики навчання біології як основа якісної підготовки майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. Інтеграційні процеси як соціально-педагогічна проблема підвищення якості освіти/ Д. Е. Кільдеров. Основи безпекової стратегії вищої освіти України/ В. В. Крижко, О. М. Старокожко, О. С. Грицайова. Професійна спрямованість навчання старшокласників/ І. В. Лов’янова. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні/ Н. В. Марченко. Методичні рекомендації щодо формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів у процесі навчання іноземних мов/ А. І. Мельник. Методологічні основи управління якістю загальної середньої освіти регіону в сучасних умовах/ М. В. Набок. Формування лояльності як фактор підвищення конкурентноздатності вищого навчального закладу/ М. І. Олійник, О. А. Брухальська. Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах/ І. П. Прохор. Формування компетентності професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики як антропологічна проблема/ Н. М. Салан. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ/ О. М. Сергійчук. Педагогічна етика і такт, як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. А. Слюсар. Професійна майстерність та особисті якості викладача в сучасній системі освіти України/ О. О. Субіна. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх учителів математики/ Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні II половини XX - початку XXI століття: концепція дослідження/ Н. О. Терентьєва. Модернізація структури університету/ О. В. Шестопралюк. КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ДІАГНОСТУВАННЯ (ОЦІНЮВАННЯ) ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ; Оцінювання діяльності вищих навчальних закладів освіти: міжнародний досвід/ О. П. Воробйова. Діагностика готовності студентів педуніверситету до запобігання девіантній поведінці підлітків/ Ю. С. Кулінка. Критеріальний апарат професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; До проблеми визначення ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх учителів математики/ І. А. Акуленко. Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості/ Ю. В. Пелех, Т. І. Пагута. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ; Зміст та організація управлінської діяльності попечителя Київського учбового округу/ О. Л. Кірдан.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 7
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колич.характеристики :258 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 60.08 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми/ В. В. Яценко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Автор(ы) : Фурдуй, Світлана Борисівна
Заглавие : Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 212-217 (Шифр 159.9(06)/Н 34-396015)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Інклюзивна освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фандрайзингова діяльність
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.9(06)/Н 34
Автор(ы) : Ковтун, Алла Юріївна, Гетьман, Тетяна Олександрівна
Заглавие : Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 3. - С. 31-37 (Шифр 159.9(06)/Н 34-653458)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметные рубрики: Інклюзивна освіта
Програмоване навчання
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378:37.011.3-051:/П 49-042314
Автор(ы) : Поліхроніді, Аглая Григорівна
Заглавие : Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти
Выходные данные : Б.м., 2021
Колич.характеристики :21 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса)
УДК : 378:37.011.3-051:78]:376(043)
Предметные рубрики: Майбутній вчитель-- музики
Інклюзивна освіта
Автореферати дисертацій-- педагогічні науки-- теорія і методика професійної освіти
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 20.10.2024
Число запросов 1225
Число посетителей 153
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя