Поисковый запрос: <.>S=Інформаційна культура<.> |
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: Теорія і практика/Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти Ч. 1. - 2001
|
>2.
| Ільків О.С. Формування інформаційної культури студентів аграрних закладів освіти І-ІІ рівнів акредитації/О.С. Ільків. - 2003
|
>3.
| Значенко О. П. Формування інформаційної культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін/О. П. Значенко. - 2005
|
>4.
| Повідайчик О. С. Формування інформаційної культури майбутнього соціального працівника в процесі професійної підготовки/О. С. Повідайчик. - 2007
|
>5.
| Близнюк М. М. Формування основ інформаційної культури у студентів вищих навчальних закладів прикладного та декоративного мистецтва/М. М. Близнюк. - 2001
|
>6.
| Ясінський А. М. Формування основ інформаційної культури школярів засобами інтегрованих завдань з інформатики/А. М. Ясінський. - 2000
|
>7.
| Лук’янченко І. О. Формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови/І. О. Лук’янченко. - 2009
|
>8.
| Клименко А.О. Формування інформаційної культури майбутніх педагогів у навчальній діяльності/А. О. Клименко. - 2010
|
>9.
| Корчажкина О. М. Учитель-предметник в потоке информатизации/О. М. Корчажкина // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 6.-С.240-246.
|
>10.
| Кацай И. Сколько ИКТ нужно школе?/И. Кацай // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.136-142.
|
>11.
| Информационное пространство в организации, движении социального мира и развитии человека : Спецвыпуск // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2010,N N 3.-С.283 с.
|
>12.
| Пушкарьова Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу/Т. О. Пушкарьова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 4.-С.7-10
|
>13.
| Гребенникова О. В. Проблема информационной социализации педагогов: социальные представления и информационные предпочтения/О. В. Гребенникова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 2.-С.207-213
|
>14.
| Чимшир В. І. Модель функціонування навчальному просторі/В. І. Чимшир // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.26-27.
|
>15.
| Галета Я. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога/Я. Галета // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 11.-С.24-27
|
>16.
| Привалова Н. С. Индикаторы информационной культуры и компетентности педагога-музыканта/Н. С. Привалова // Научные и технические библиотеки, 2011,N N 9.-С.86-93.
|
>17.
| Вища освіта України. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології/відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха Т. 1. - 2011
|
>18.
| Вища освіта України. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології/відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха Т. 2. - 2011
|
>19.
| Вища освіта України. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології/відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко Т. 1. - 2012
|
>20.
| Вища освіта України. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології/відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Гр. В. Луценко, К. В. Касярум Т. 2. - 2012
|
|
|