Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Історія педагогіки в зарубіжних країнах<.>
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.
74.03(4Чес)-8
В 40


    , Савченко Т. А.
    Взаимодействие семьи и школы по Я. А. Коменскому / Савченко Т. А. // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 90-93. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Чес)-8
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Чехія--освіта
фывфывфыв:
історія освіти Чехії -- взаємодія школи та сім’ї -- виховання школярів
Аннотация: У статті аналізується основоположне значення педагогічних праць Я. А. Коменського у формуванні системи виховання та соціалізації дітей і підлітків.
В cтатье анализируется основополагающее значение педагогических работ Я. А. Коменского в формировании системы воспитания и социализации детей и подростков.


Доп.точки доступа:
Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.03(4/8)
Z99


    Іонова, Олена.
    Образ дитини у Штайнер-педагогіці [Текст] / О. Іонова // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 44-48.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Австрія--освіта
фывфывфыв:
Штайнер-педагогіка -- образ дитини -- антропософський підхід


Доп.точки доступа:
Штайнер, Рудольф (австрійский філософ і педагог ; 1861-1925) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Александрова, Е. А.
    Если сегодня перечитать Коменского [Текст] / Е. А. Александрова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 215-222.
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
Великая дидактика, критика -- традиційний урок


Доп.точки доступа:
Коменський, Ян Амос (1592-1670) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.03(4/8)
А 88


    Арцишевський, Р. А.
    Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   педагоги зарубіжних країн

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
пансофія -- пансифічні школи -- картина світу -- людиноцентризм -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Аннотация: У статті охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.


Доп.точки доступа:
Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74
В 31


    Веремюк, Людмила Леонідівна.
    Педагогічні засади "школи дії" В. А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ-початку ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. Л. Веремюк ; Міністерство освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : УДПУ імені Павла Тичини, 2014. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Європа--Освіта
фывфывфыв:
школа дії -- європейська освіта -- педагогіка дії -- реформаторська педагогіка


Доп.точки доступа:
Лай, Вільгельм Август (німецький педагог ; 1862-1926) \о нем\; Міністерство освіти і науки УкраїниУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

6.
74.03(4Нім)
В 31


    Веремюк, Людмила.
    Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Нім)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Педагогіка--експериментальна педагогіка

   Німеччина--ОСВІТА
фывфывфыв:
реформаторська педагогіка -- школа дії -- органічний навчальний план -- експериментальна педагогіка
Аннотация: У статті висвітлено педагогічні погляди німецького вченого, теоретика експериментальної педагогіки, засновника школи дії В. А. Лая. Розкрито зміст основних принципів його школи. Наголошено на значенні педагогічної теорії вченого та ідей реформаторської педагогіки для розроблення проблеми вивчення дитини.


Доп.точки доступа:
Лай, Вільгельм Август (німецький педагог ; 1862-1926) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


Найти похожие

7.
37(09И)
Г 23


    Гатто, Джон Тейлор.
    Прихована історія американської освіти [Текст] : Глибоке дослідження в’язниці сучасного шкільного навчання / Д. Т. Гатто. - Львів : ДІОР-К, 2016. - 413 с. - ISBN 978-966-97576-0-9 : 120.00 грн.
ББК 74.03(7США)
РУБ 37(09И)
Рубрики: Історія зарубіжної педагогіки
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Виховання в зарубіжних країнах

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Кафедра педагогіки

   США--освіта та педагогіка


Доп.точки доступа:
Гатто, Джон Тейлор (американс. педагог, "Учитель року" м. Нью-Йорк) \о нем\
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Найти похожие

8.
74.03(2Рос)-8
Г 42


    Герш, Б. Г.
    Школа Алфёровых / Б. Г. Герш // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 87-92. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, 19-початок 20 ст.
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка--історія
фывфывфыв:
освіта -- історія освіти -- жіноча освіта -- школи -- гімназії -- приватні гімназії -- приватні жіночі гімназії -- особистість -- виховання особистості
Аннотация: Стаття присвячена одній з кращих приватних жіночих гімназій дореволюційній Росії, заснованої подружжям А. Д. та А. С. Алфьоровими.
Статья посвящена одной из лучших частных женских гимназий дореволюционной России, основанной супругами А. Д и А. С. Алфёровыми.


Доп.точки доступа:
Алфьоров, Олександр Данилович (російський педагог, діяч народної освіти, засновник московської приватної жіночої гімназії, автор понад 40 праць з історії та теорії літератури, з методики викладання російської мови ; 1862-1919) \про нього\; Алфьорова, Олександра Самсонівна (директор московської приватної жіночої гімназії, дружина О. Д. Алферова - російського педагога, діяча народної освіти ; 1868-1919) \про неї\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.


    Год, Б.
    Європейська педагогічна думка ХУІ-ХУІІ століть і діяльність братських шкіл в Україні [Текст] / Б. Год, Н. Год // Історія в рідній школі. - 2017. - N 3. - С. 6-11
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки

   Братські школи

   Європа--Освіта--історія
фывфывфыв:
історія педагогічної думки -- братські школи в Україні -- ренесансний гуманізм


Доп.точки доступа:
Год, Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.03(4/8)
Г 61


    Головко, Маргарита.
    Проблема педагогічного супроводу дитинства в педагогіці Я. Корчака [Текст] / М. Головко, О. Міхєєва // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 41-43.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: педагогічний супровід
   Гуманістичне виховання

   Дитинство

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--Освіта. Педагогіка
фывфывфыв:
суб’єктниа педагогіка -- самоцінність дитинства


Доп.точки доступа:
Міхєєва, Олена; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.03(4/8)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
фывфывфыв:
мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Аннотация: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Доп.точки доступа:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.04(3)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Виховання--естетичне виховання

   педагоги зарубіжних країн

   Німеччина--освіта
фывфывфыв:
моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії
Аннотация: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р.


Доп.точки доступа:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
74.03(4Укр)6-213
Д 58


    Довга, Тетяна.
    Валеопедагогічні ідеї в гуманістичному досвіді Януша Корчака і Василя Сухомлинського [Текст] / Т. Довга // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 56-58 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.03(4Укр)6-213 + 74.03(4Чех)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Польща--педагоги
фывфывфыв:
валеопедагогіка -- педагогічна валеологія


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
74.03(4/8)
К 56


    Коваленко, Ольга.
    Рецепт щастя від просвітителя [Текст] / О. Коваленко // Освіта України : Педагогічна газета. - 2013. - N 46 (18 листопада). - С. 15.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Франція--персоналії педагогів
    Франція--філософи



Доп.точки доступа:
Гельвецій, Клод Адріан (франц. літератор, філософ, педаго ; 1715-1771) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
74.03(0)
К 56


    Ковальчук, Геннадій.
    Кершенштейнер Г. про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра [Текст] / Г. Ковальчук // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 24-28.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Німеччина--ОСВІТА
фывфывфыв:
реформаторська педагогіка -- ручна праця -- продуктивна праця -- трудова школа


Доп.точки доступа:
Кершенштейнера, Георг (нім. педагог ; 1854-1932) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.

К 69
б-ка Михеда П. В. / К 69-КСХ


    Кортгаазе, Вернер.
    Від Меланхтона до Коменського та Чижевського [Текст] / В. Кортгаазе ; за ред.: Р. Мниха, Є. Пшеничного. - 2-е вид., доп. - Дрогобич ; Київ : Коло, 2005. - 380 с. - (З нагоди присудження авторові почесного звання Доктора Honoris causa у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка). - тит. лист паралел. англ. мовою. - ISBN 966-7996-56-5 : 30.00 грн.
ББК 87.3(0) + 74.03(0)
РУБ
Рубрики: Історія філософії--зарубіжні країни
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах



Доп.точки доступа:
Мних, Роман \ред.\; Пшеничний, Євген \ред.\; Меланхтон, Филипп (1497-1560) \о нем\; Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 1592-1670) \о нем\; Чижевський, Дмитро Іванович (укр. вчений-славіст, філософ ; 1894-1977) \о нем\
Экземпляры всего: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Найти похожие

17.


    Кочубей, Тетяна.
    Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. [Текст] / Т. Кочубей, О. Штик // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 40-43.
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
фывфывфыв:
реформаторський рух -- нова школа -- педагоги-реформатори


Доп.точки доступа:
Штик, Ольга; Петерсен, Петер (нім. педагог ; 1884-1952) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1. I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти" / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 214 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 131.25 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ашихміна, Наталія Віталіївна. Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики / Н. В. Ашихміна. - С .7-12
Богданович, Володимир Володимирович. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів / В. В. Богданович. - С .13-17
Ван Яюєци. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци. - С .18-21
Вергунова, Валерія Сергіївна. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва / В. С. Вергунова. - С .22-25
Грисюк, Олена Миколаївна. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи / О. М. Грисюк. - С .26-30
Гусейнова, Лариса Василівна. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .31-37
Морозова, Ольга Олександрівна. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / О. О. Морозова. - С .38-44
Паньків, Людмила Іванівна. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти / Л. І. Паньків. - С .45-48
Проворова, Євгенія Михайлівна. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу / Є. М. Проворова. - С .49-55
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв / О. К. Рахманова. - С .56-59
Руденко, Олександр Федорович. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність / О. Ф. Руденко. - С .60-64
Спіліоті, Олена Володимирівна. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .65-69
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горбенко, Сергій Семенович. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів / С. С. Горбенко. - С .70-75
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. - С .76-82
Ван Чжун. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів / Ван Чжун. - С .83-88
Ван Чень. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення / Ван Чень. - С .89-93
Марцинів, Василь Васильович. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію / В. В. Марцинів. - С .94-100
Мащенко, Анна Ігорівна. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв / А. І. Мащенко. - С .101-106
Мішедченко, Валентина Василівна. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики / В. В. Мішедченко. - С .106-110
Пархоменко, Олександр Миколайович. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .111-114
Ростовська, Юлія Олександрівна. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .115-120
Хмелюк, Яна Володимирівна. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності / Я. В. Хмелюк. - С .121-125
Хоменко, Леонід Вікторович. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів / Л. В. Хоменко. - С .126-129
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Дворник, Юрій Федосійович. Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору / Ю. Ф. Дворник. - С .130-135
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .136-142
Костенко, Людмила Василівна. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики / Л. В. Костенко. - С .143-146
Михаськова, Марина Анатоліївна. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. А. Михаськова. - С .147-150
Мінь Шаовей. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики / Мінь Шаовей. - С .151-156
Пухальський, Тарас Дмитрович. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики / Т. Д. Пухальський. - С .156-162
Ревенчук, Валентина Василівна. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .163-167
Ростовська, Ірина Олександрівна. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. О. Ростовська. - С .168-170
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва / Л. А. Теряєва. - С .171-173
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників / С. Р. Хлєбік. - С .174-177
Шафарчук, Тетяна Георгіївна. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання / Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. - С .178-184
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Біла, Наталія Леонідівна. Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .185-190
Коваль, Олена Віталіївна. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір / О. В. Коваль. - С .191-195
Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки / Т. В. Ляшенко. - С .196-200
Остапенко, Наталія Ігорівна. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст. / Н. І. Остапенко. - С .201-206
Раструба, Тетяна Віталіївна. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть / Т. В. Раструба. - С .207-210
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Педагогіка--збірники наукових праць

   Педагогіка України--історія освіти

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Музична освіта

   Мистецька освіта

   Професійна підготовка

   Кафедра педагогіки

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

   Кафедра інструментально-виконавської підготовки

фывфывфыв:
соціальні працівники -- вчитель музики


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

19.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 132.50 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .7-11
Ворона, Наталія Олександрівна. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України / Н. О. Ворона. - С .12-17
Липовецька, Євгенія Юріївна. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді / Є. Ю. Липовецька. - С .18-25
Падун, Ніна Олексіївна. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .26-31
Рожнова, Анна Ігорівна. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі / А. І. Рожнова. - С .32-39
Сагадіна, Оксана Юріївна. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи / О. Ю. Сагадіна. - С .40-46
Тестова, Ірина Юріївна. Проблема готовності дитини до школи / І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. - С .47-49
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .50-53
Барило, Олена Андріївна. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти / О. А. Барило. - С .54-58
Бобро, Лілія Вікторівна. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх / Л. В. Бобро. - С .59-64
Волкова, Людмила Вікторівна. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .65-69
Гавій, Валентина Миколаївна. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. - С .70-76
Голованенко, Євгенія Олександрівна. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі / Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. - С .77-82
Долгорук, Олеся Павлівна. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. - С .83-85
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. - С .86-89
Дубровська, Лариса Олександрівна. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. - С .90-94
Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів / Л. О. Дубровська [та ін.] ; Катерина Вадимівна. - С .95-98
Другие авторы: Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В.
Дубровський, Валерій Леонідович. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра / В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. - С .99-102
Конончук, Данило Іванович. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків / Д. І. Конончук. - С .103-108
Кузьменко, Петро Іванович. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз / П. І. Кузьменко. - С .109-112
Мелешко, Лілія Володимирівна. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів / Л. В. Мелешко. - С .113-118
Толочко, Світлана Вікторівна. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах / С. В. Толочко, В. І. Хомич. - С .119-125
Шевченко, Світлана Іванівна. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .132-138
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Горпініч, Тетяна Ігорівна. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України / Т. І. Горпініч. - С .139-144
Новгородська, Юлія Григорівна. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .145-151
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вилка, Лідія Яківна. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи / Л. Я. Вилка. - С .152-156
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд / Т. В. Гордієнко. - С .157-161
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .162-168
Романовський, Сергій Васильович. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект") / С. В. Романовський. - С .169-175
Федорчук, Ірина Володимирівна. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія) / І. В. Федорчук. - С .176-181
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єрмак, Катерина Вадимівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

20.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 198 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 119.50 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Букій, Тетяна Василівна. Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї / Т. В. Букій. - С .7-12
Варецька, Олена Володимирівна. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті / О. В. Варецька. - С .13-20
Гвоздій, Світлана Петрівна. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету / С. П. Гвоздій. - С .20-26
Граматик, Надія Василівна. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень / Н. В. Граматик. - С .27-31
Киричок, Інна Іванівна. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи / І. І. Киричок, Р. В. Сопівник. - С .32-38
Корбут, Оксана Григорівна. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування / О. Г. Корбут. - С .39-41
Короленко, Віктор Леонтійович. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління / В. Л. Короленко. - С .42-46
Король, Володимир Степанович. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів / В. С. Король. - С .47-50
Кравець, Ніна Павлівна. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність / Н. П. Кравець. - С .51-58
Лесіна, Тетяна Миколаївна. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників / Т. М. Лесіна. - С .59-62
Лосєва, Оксана Юріївна. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи / О. Ю. Лосєва. - С .63-66
Мазур, Леонід Олексійович. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації / Л. О. Мазур, С. М. Повторева. - С .67-72
Матвієнко, Світлана Іванівна. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку / С. І. Матвієнко. - С .73-77
Нікулочкіна, Олена Василівна. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів / О. В. Нікулочкіна. - С .78-81
Тур, Оксана Миколаївна. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент / О. М. Тур. - С .82-85
Шумська, Людмила Юріївна. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід / Л. Ю. Шумська. - С .86-91
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі / А. М. Аніщук. - С .92-96
Бахов, Іван Степанович. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови / І. С. Бахов. - С .97-104
Дубовик, Тетяна Миколаївна. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі / Т. М. Дубовик, М. М. Кропта. - С .105-108
Дядечко, Алла Николаевна. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых / А. Н. Дядечко, С. Г. Золотова. - С .109-113
Ілійчук, Любомира Василівна. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи / Л. В. Ілійчук. - С .114-118
Литвиненко, Галина Ивановна. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению / Г. И. Литвиненко, С. Г. Золотова. - С .119-123
Мовчан, Лариса Григорьевна. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей / Л. Г. Мовчан. - С .124-129
Павлова, Світлана Олегівна. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти / С. О. Павлова. - С .130-134
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі / Л. М. Пісоцька. - С .135-140
Химинець, Анна Олексіївна. Формування еколого-економічних цінностей в учнів / А. О. Химинець. - С .140-144
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи / С. М. Мартиненко. - С .145-148
Оліяр, Марія Петрівна. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. П. Оліяр. - С .149-153
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бережок, Владислава Юріївна. В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання / В. Ю. Бережок. - С .154-157
Дідик, Олена Віталіївна. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі / О. В. Дідик. - С .158-162
Костіна, Людмила Сергіївна. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії / Л. С. Костіна. - С .163-168
Литовченко, Ірина Миколаївна. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США / І. М. Литовченко. - С .169-173
Нечипоренко, Катерина Петрівна. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття) / К. П. Нечипоренко. - С .174-178
Петренко, Лариса Борисівна. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової / Л. Б. Петренко. - С .179-184
Салдан, Світлана Олександрівна. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера / С. О. Салдан. - С .185-188
Тонконог, Ірина Віталіївна. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?) / І. В. Тонконог. - С .189-194
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

 1-20    21-36 
 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 22224
Число посетителей 750
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя