Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Болонський процес -- Україна<.>
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 40/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес : матеріали Міжнародної наукової конференції 24-25 листопада 2004 року
Выходные данные : Чернівці: Рута, 2004
Колич.характеристики :320 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Факультет іноземних мов
ISBN, Цена 966-568-727-1: 20.00 грн.
ГРНТИ : 16.01
ББК : 80я43
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Романо-германська філологія
Экземпляры : всего : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Свободны : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 74.58(4Укр)/А 91
Автор(ы) : Астахова , Валентина
Заглавие : Мобільність - ознака нашого часу
Место публикации : Освіта. - 2011. - 9-16 лютого. - С.4.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукова частина
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- навчальна частина
Болонський процес --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): академічна мобільність--мобільний студент--національна рамка кваліфікацій україни
Аннотация: Про питання академічної мобільності, яка розглядається в Болонських документах як вирішальна ланка забезпечення якості навчання в національних освітніх системах.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 66.2(4УКР)/Б 89
Автор(ы) : Бруз Володимир
Заглавие : Рецензія на монографію: Украина и европейский глобализм (1989-2009).
Место публикации : Київська старовина: Науковий історико-філологічний журнал/ Київський славістичний університет. - Київ: Київський славістичний університет, 2011. - N 1. - С. 166-171. - ISSN 0869-3595 (Шифр КС/2011/1). - ISSN 0869-3595
ББК : 66.2(4УКР) + 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Історія України, 1985-1991 рр.
Історія України, 1991-
Політика України-- зовнішня політика
Глобалізація --Україна
Болонський процес --Україна
Кафедра економічної теорії
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58(4Укр)/В 11
Автор(ы) : Вішар, Юлія
Заглавие : Історичний плацдарм ринку праці в контексті Болонського процесу
Место публикации : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - Київ: ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. - Том 15, N 1. - С. 69-74. (Шифр ОІУ/2012/15/1)
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Болонський процес-- ринок праці-- конкурентоспроможнісмть
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовна практика--програми обміну--конкурентоспроможність--лісабонська конвенція--сорбонська декларація--інфраструктура--науково-технічний потенціал
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/В 84
Заглавие : Все про реформу освіти : спецвипуск
Место публикации : Урядовий кур’єр. - 2011. - 16 грудня. - С.1-12.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Освіта в Україні-- реформування освіти
Кафедра дошкільної освіти
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Дошкільна освіта в Україні
Болонський процес --Україна
навчання профільне
Вища освіта в Україні
освіта позашкільна
освіта і законодавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реформа освіти--гуманізація освіти--модернізація освіти
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.584(4УКР)/Д 84
Автор(ы) : Дурняк Б., Угрин Я.
Заглавие : Вплив міжнародної співпраці Української академії друкарства на підвищення якості підготовки фахівців для видавничо-поліграфічної галузі України
Место публикации : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2013. - N 7. - С. 34-42. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2013/7). - ISSN 1682-2366
ГРНТИ : 14.01.17 + 19.51.61
ББК : 74.584(4УКР)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- міжнародне співробітництво
Болонський процес --Україна
Видавнича справа в Україні-- підготовка фахівців
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): видавничо-поліграфічна справа--міжнародна співпраця--болонський процес--європейський простір вищої освіти--міжнародна співпраця--друкарська справа--вища освіта україни--друкарська справа--міжнародні зв’язки в освіті
Аннотация: Висвітлюються напрями міжнародної співпраці Української академії друкарства та досягнення закладу освіти у цій галузі.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(075.3)/К 59
Автор(ы) : Козяр, Михайло Миколайович, Коваль, Мирослав Стефанович
Заглавие : Педагогіка вищої школи : навчальний посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2013
Колич.характеристики :328 с
Примечания : Літ.: с. 318-324
ISBN, Цена 978-617-07-0096-4: 80.00 грн.
ББК : 74.58я73
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка вищої школи-- підручники та посібники для ВНЗ
Болонський процес --Україна
Дидактика вищої школи
Методи навчання у вищій школі
Засоби навчання у вищій школі
Форми навчання у вищій школі
Технології навчання у вищій школі
Виховання студентів
Контроль успішності студентів
Содержание : Педагогіка вищої школи як галузь педагогічної науки ; Педагогічний процес у вищому навчальному закладі ; Дидактичний процес у вищій школі ; Методичні основи навчання студентів ; Контроль, оцінка та засоби діагностики навчання студентів ; Виховна діяльність у вищому навчальному закладі
Экземпляры : всего : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(5)
Свободны : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(5)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корсак, Костянтин
Заглавие : Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 30-35: табл. (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примечания : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): світова наука--освіта--інновації--точка біфуркації--нанотехнології--ноотехнології--сталий розвиток--четверта хвиля
Аннотация: Наголошено, що головним фактором впливу на суспільну еволюцію людства були зміни у засобах життєзабезпечення, зумовлених накопиченням наукових знань та удосконаленням технологій. Доведено, що сучасна точка біфуркації світової науки полягає у необхідності вибору стратегічного шляху розвитку у XXI ст. Акцентовано сутнісні недоліки термінів "інформаційне суспільство" і "нанотехнології", запропоновано підтримати "четверту хвилю" і прискорено розвивати ноотехнології.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/Л 83
Автор(ы) : Луговий В.
Заглавие : Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій
Место публикации : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2010. - N 9. - С. 15-24. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2010/9). - ISSN 1682-2366
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Вища освіта в Україні-- Національна рамка кваліфікацій
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): національні рамки кваліфікацій
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Колич.характеристики :206 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 70.40 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Содержание : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Колич.характеристики :204 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 76.17 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів
Болонський процес --Україна
Майбутні психологи-- особистісна зрілість-- професійні характеристики
Вчителі-- підвищення кваліфікації
Вчитель початкової школи-- культура
післядипломна освіта
Керівник ДНЗ
Професійна компетентність педагога
Викладання української мови в школі
оцінювання знань-- студенти
Освіта в Україні-- європейська інтеграція
освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: Німеччина-- освіта
Швеція-- освіта
США-- освіта та педагогіка
Великобританія-- освіта
Содержание : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору/ Н. М. Авшенюк. Концептуальні підходи до формування управлінської культури/ Н. М. Александрова. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях/ Д. В. Борисенко. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг/ О. Л. Дишко. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні/ Т. К. Завгородня. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму"/ Т. В. Зубехіна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. В. Лось. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи/ О. Л. Мерзлякова. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів/ В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога/ С. А. Наход. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи/ Н. О. Постригач. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі/ С. І. Рябокінь. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі/ В. В. Сгадова. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів/ В. С. Ульянова. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів/ О. М. Хомік. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження/ Г. Г. Цвєткова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури/ Н. А. Бараненкова. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі/ В. В. Борисенко. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови/ Н. В. Гагіна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів/ Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму/ Л. М. Заблоцька. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості/ І. В. Іванова. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація"/ Ю. Л. Романишин. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі/ Т. І. Семигінівська. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi/ Т. Я. Грітченко. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання/ С. В. Дуброва. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі/ Н. В. Житєньова. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти/ Н. В. Олефіренко. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти/ Л. Ю. Поперечна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу/ Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі/ Н. О. Бєлікова. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі/ В. Л. Вертегел. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції/ Т. П. Голуб. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків/ Ю. С. Гребеник. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі/ В. М. Махінов. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи/ М. В. Нагач. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини/ І. Сирай. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії/ Ж. Ю. Чернякова.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)(07)/О-64
Заглавие : Організаційна модель навчання аспірантів за очно-дистанційною формою : (Комплект дидактичних матеріалів)
Выходные данные : К.: Педагогічна думка, 2012
Колич.характеристики :164 с
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти
ISBN, Цена 978-966-644-228-7: 96.51 грн.
ББК : 74.584(4Укр)р30 + 74.59
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
педагогіка вищої школи
Аспіранти ВНЗ-- навчання
Педагогічна майстерність
Економіка освіти
Менеджмент освіти
проектна діяльність-- навчальні заклади освіти
Інформаційні технології в освіті
Психологія вищої школи
Філософія освіти
культурологія
наукові дослідження
Моніторинг якості освіти
Вища освіта в Україні
Болонський процес --Україна
підготовка науковців
Содержание : Основи наукових досліджень/ В. І. Саюк, Є. Р. Чернишова, Н. В. Гузій. Педагогічна майстерність викладача вищої школи/ О. Л. Ануфрієва. Економіка освіти/ О. Л. Ануфрієва. Менеджмент освіти/ О. Л. Ануфрієва. Основи проектної діяльності/ О. Л. Ануфрієва. Інформаційні технології у вищій школі/ Н. Ю. Волянюк. Психологія вищої школи/ Н. Ю. Волянюк. Педагогічна майстерність викладача вищої школи/ Н. В. Гузій. Філософія освіти/ Ю. С. Осокіна. Культурологія/ Н. М. Скоробагатько. Логіка наукового дослідження/ Н. М. Скоробагатько. Правове врегулювання науково-атестаційного процесу/ Є. Р. Чернишова. Педагогічний моніторинг якості освіти/ Є. Р. Чернишова. Основні засади формування якості вищої освіти України на шляху до Європейського простору вищої освіти/ Є. Р. Чернишова. Інформаційні технології в освіті/ Є. Р. Чернишова. Вища освіта України і Болонський процес/ Є. Р. Чернишова. Світовий досвід підготовки наукових кадрів у країнах СНД (Білорусь, Казахстан, Росія)/ Є. Р. Чернишова.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 74.58/П 12
Автор(ы) : Павко А.
Заглавие : Болонський процес в Україні: плюси і мінуси : Яким чином його впровадження впливає на модернізацію вітчизняної системи освіти
Место публикации : Урядовий кур’єр. - 2011. - 1 березня. - С. 8
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукова частина
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/П 68
Автор(ы) : Бугров В., Гожик А., Жданова К., Зарубінська І., Захарченко В.
Заглавие : Правові засади реалізації Болонського процесу в Україні : монографія
Выходные данные : К.: Пріоритети, 2014
Колич.характеристики :156 с.: табл.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут вищої освіти, Інститут лідерства, інновацій та розвитку
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-8809-86-6: 40.00 грн.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Вища освіта-- євроінтеграція
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Аннотация: У монографії висвітлено основні поняття, етапи та тенденції розвитку Європейського простору вищої освіти як мети Болонського процесу. Основні «магістральні лінії» та інструменти Болонського процесу (цикли вищої освіти, рамки кваліфікацій, ЕСТS, Додаток до диплома, забезпечення якості вищої освіти, визнання іноземних кваліфікацій, міжнародна академічна мобільність, міжнародні програми Європейського Союзу для модернізації вищої освіти) проаналізовані та представлені у виданні на основі аналітичних даних європейських і вітчизняних досліджень, результатів безпосередньої участі авторів монографії в діяльності національних експертних груп, робочих груп Міністерства освіти і науки України та Національної команди експертів з реформування вищої освіти.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/Р 69
Автор(ы) : Романюк Ю.
Заглавие : Україна і Болонський процес: тернистий шлях європейського визнання
Место публикации : Наука і суспільство: Науково-популярний і літературно-художній ілюстрований журнал/ Правління товариства "Знання" України. - Київ: Український центр духовної культури, 2012. - N 1/2. - С. 44-50. - ISSN 0130-7037 (Шифр НіС-1/2012/1/2). - ISSN 0130-7037
ББК : 74
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): нду
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58/Р 83
Автор(ы) : Руденко В.
Заглавие : Цивілізаційно-культурологічний підхід до запровадження Болонського процесу
Место публикации : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2010. - N 4. - С. 31-38 (Шифр ВОУ1/2010/4)
ББК : 74.58
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Реформування освіти
Цивілізації
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гуманітарна політика--цивілізація
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савельєв В.
Заглавие : Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2009. - N 4. - С. 242-247. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2009/4). - ISSN 1810-2131
Предметные рубрики: Вища освіта-- реформування освіти
Болонський процес --Україна
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.58(4Укр)/С 89
Автор(ы) : Суліма Є.
Заглавие : Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу
Место публикации : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2010. - N 11. - С. 5-13. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2010/11). - ISSN 1682-2366
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Вища освіта в Україні
Аннотация: Наводяться першочергові завдання, які стоять перед системою вищої освіти України у межах Болонського процесу. Це створення національної рамки кваліфікації, проектування стандартів вищої освіти.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.584(4Укр)/С 91
Автор(ы) : Сухарніков, Юрій
Заглавие : Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України
Место публикации : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2012. - N 3. - С. 16-38. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2012/3). - ISSN 1682-2366
ББК : 74.584(4Укр)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- модернізація освіти
Вища освіта в Україні-- Національна рамка кваліфікацій
Болонський процес --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): людський ресурс--компетентності в освіті
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378(4Укр)/С 91
Заглавие : Сучасна економічна освіта: Україна і Болонський процес
Выходные данные : К.: Знання, 2006
Колич.характеристики :326 с. ; 22 см
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Економічний факультет, Науково-методична комісія з економіки та управління класичних університетів
ISBN (в тв. обкл.), Цена 966-346-183-7: 35.00 грн.
ГРНТИ : 14 + 06
ББК : 74.584(4Укр)
Предметные рубрики: Болонський процес --Україна
Економічна освіта
Кафедра економічної теорії
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): болонський процес (першоджерела)
Содержание : Вдосконалення освітнього процесу на економічному факультеті Київського Національного університету імені Тараса Шевченка в контексті Болонського процесу ; Організація освітнього процесу на економічних факультетах провідних університетів Європи в контексті Болонського процесі ; Основні першоджерела Болонського процесу
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

 1-20    21-28 
 
Статистика
за 25.08.2024
Число запросов 91262
Число посетителей 1311
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя