Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Викладання німецької мови в ВНЗ<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :176 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 50.75 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Болонський процес
професійна підготовка студентів
Викладання німецької мови в ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта у світі
Содержание : Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП/ Л. О. Манжос. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі/ Л. М. Мицик. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки/ М. І. Пальчук. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки/ А. Ю. Волкова. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею/ І. Рябуха. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей/ В. Г. Базелюк. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів/ Т. М. Сергієнко. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи/ Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови/ О. П. Биконя. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу/ В. М. Благінін. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів/ О. О. Першукова. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань/ Л. М. Потапюк. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору/ Ю. І. Бондаренко. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми/ О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв/ Н. М. Костриця. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання/ М. П. Долматова. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху/ Н. К. Удовиченко. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу/ Л. П. Помігуєва. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів/ Г. Є. Чепорова. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти/ Л. Д. Грицяк. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки/ О. Л. Канюк. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти/ М. Г. Шемуда. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою/ Н. С. Саєнко. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови/ Н. П. Нікітіна. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ О. В. Карасьова. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя/ Н. М. Демченко. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід/ О. В. Листопад. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії/ Н. В. Нікольська. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян/ А. Ю. Теодорович. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах/ І. С. Постоленко. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст./ Д. О. Медведовська. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту/ Т. І. Шалімова. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції/ І. С. Лаухіна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів/ В. І. Павлюк. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН/ І. Б. Бойчевська. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки/ Г. П. Іванчук. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції/ Л. Г. Мовчан. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі/ Н. Б. Катруца.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Самойленко, Григорій Васильович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал. Кн. 2
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Колич.характеристики :204 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серия: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Цена : 52.96 грн
ГРНТИ : 16
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
Англійська мова-- переклад
Німецька мова-- переклад
Викладання німецької мови в ВНЗ
Викладання іноземної мови
Мовознавство-- переклад
Переклад
Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Кафедра німецької мови
Кафедра англійської мови та методики викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): переклад драматичних творів
Содержание : МОВОЗНАВСТВО ; ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ; Переклад фразеологічних одиниць з соматичним компонентом як перекладацька проблема/ Н. М. Абабілова. Відтворення прагматичних особливостей розмовного компоненту сучасного французького художнього дискурсу/ А. А. Білас. Особливості перекладу драматичних творів/ Н. В. Возненко. Процесс семантической деривации и его отражение в переводе лингвистических терминов (на материале немецкого и английского языка)/ Т. С. Володина. Дискусійні проблеми процесу перекладу/ Л. О. Гончаренко. Адекватність відтворення ідіостилю: кореляція стилів перекладача і автора при перекладі фразеологічного рівня тексту/ Л. В. Данік, К. В. Година-Арюпіна. Оcобливості перекладу англійських компаративних фразеологізмів українською мовою/ Г. С. Дуднік. Архаизмы в “античной” поэзии Джона Китса: перевод и трансформации/ Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. Перекладацький доробок херсонського тлумача творів дитячої літератури А. Євси/ А. Є. Здражко. Антропоніми у німецькому перекладі драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”/ Н. С. Лалаян. Критичний погляд на переклад як фах у системі української освіти/ О. В. Мазур. Неадекватність адекватних засобів перекладу/ І. Ю. Марченкова. Феномен ідіолекту та проблема його перекладу/ В. Ф. Муратова. Стилістичні особливості новели Георга Бюхнера “Ленц” та їх збереження в перекладі/ Ю. А. Ніколащенко. Квалітативне спостереження в методології досліджень медичного перекладу/ Р. В. Поворознюк. Особливості перекладу неологізмів соціокультурного середовища у романі Вільяма Гібсона “Нейромант”/ О. Ф. Свиридов. Функціонування фразеологічних одиниць у німецькомовній періодиці в перекладацькому аспекті/ З. В. Чепурна, Г. Л. Лисенко. Відтворення мовностилістичних особливостей "Енеїди" І. Котляревського в англомовних перекладах/ Н. Й. Четова, І. М. Кохановська. Англомовний заголовок: перекладацький аспект/ К. Ю. Шеремета. СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ ; Використання аутентичних коміксів у навчанні німецькій мові/ Ю. Б. Богдан. Особливості навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів вищих технічних навчальних закладів/ М. С. Бранецька. Архітектура когніції: формування ментального тезаурусу суб’єктів пізнання/ О. І. Вовк. Использование информационных технологий при дистанционном обучении профессиональному иностранному языку/ Н. П. Голованова. Друга іноземна мова – допомога чи камінь спотикання?/ Н. Ю. Голтвяниця, О. М. Хавкіна. Підвищення рівня загальнолінгвістичної компетенції студентів-філологів у курсі історії іноземної мови/ О. М. Голуб, О. О. Дубовик. К вопросу об особенностях обучения взрослых иностранному языку/ Т. А. Гончарова-Ильина. Полікультурний підхід до професійно-орієнтованого навчання в умовах глобалізації вищої освіти/ О. Є. Дем’яненко. Несформованість / незбіжність концептуальних структур онтологічних знань комунікантів як перешкода на шляху досягнення взаєморозуміння в межах навчального процесу (на матеріалі американського кінодискурсу)/ О. В. Дубцова. Новые сетевые технологии при обучении иностранному языку в условиях глобализации/ И. Р. Минаева. Рефлексивні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі/ І. В. Михайлова. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов/ Т. О. Мороз. Формування граматичної компетенції у процесі навчання англійської мови у технічному ВНЗ/ О. О. Приходько. Використання змішаної форми навчання під час вивчення англійського словотворення у вищих навчальних закладах/ А. М. Сав’юк. Формированиe навыков письменного общения в деловой сфере/ Е. К. Статкевич. Навчальний переклад як розвиток професійного мовлення студентів ВНЗ/ Н. Л. Тоцька. Introducing Problem – Based Learning into ESP Context/ N. S. Fomenko. Проблеми контролю усного навчального перекладу з аркуша майбутніх філологів/ Л. М. Черноватий. Навчання діалогічного мовлення в умовах змішаної форми навчання на факультетах іноземних мов вищих навчальних закладів України/ І. В. Шевченко. Міжкультурна комунікація у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у вищому навчальному закладі/ Т. В. Шиян. Применение учебных интернет-ресурсов при обучении иностранному языку студентов-менеджеров в техническом вузе/ И. А. Якушенко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 40/Н 34
Автор(ы) : Karpenkova N., Карпенкова, Наталія Юріївна
Заглавие : German as the Second Language (Daz)
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки: Науковий журнал/ Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 233-236 (Шифр 40/Н 34-188756)
ББК : 81.00я5
Предметные рубрики: Викладання німецької мови в ВНЗ
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): друга іноземна мова--інтенсифікація--міжкультурна комунікація--засвоєння мови
Найти похожие

 
Статистика
за 06.07.2024
Число запросов 82963
Число посетителей 1213
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя