Поисковый запрос: <.>S=Викладання іноземної мови в школі<.> |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 5. - 2005
|
>2.
| Матыцина И. В. Перевод и ролевые игры как эффективное средство обучения иностранному языку/И. В. Матыцина // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология, 2009,N N 3.-С.9-21.
|
>3.
| Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов/Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2010
|
>4.
| Россинская А. Н. Перспективы сетевой формы организации элективных иноязычных курсов в системе профильного обучения/А. Н. Россинская // Вестник Московского университета. Серия "Педагогическое образование", 2009. т.№:3..-С.58-65.
|
>5.
| Полонська Т. К. Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці/Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2010,N N 3.-С.99-109
|
>6.
| Вісник Чернігівського державного педагогічного університету/Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Вип. 62: Педагогічні науки. - 2009
|
>7.
| Редько В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов/В. Редько // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.54-55
|
>8.
| Горелова Н. В. Учет психофизиологических особенностей учащихся при изучении иностранных языков/Н. В. Горелова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 1.-С.27-28
|
>9.
| Бойко Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы/Е. Ю. Бойко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 2.-С.2-3.
|
>10.
| Панова Л. С. Методика навчання іноземної мови в школі/Л. С. Панова. - 2010
|
>11.
| Овчинникова Е. Н. Чтение на иностранном языке в контексте непрерывного образования/Е. Н. Овчинникова // Шкільна бібліотека, 2011,N N 17.-С.6-10.
|
>12.
| Інструктивно-методичні рекомендації МОНМСУ щодо вивчення іноземних мов у основній та старшій школі у 2011/12 н. р. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 25.-С.4-8.
|
>13.
| Кордонська А. В. Розвиток мовленнєвої компетентності студентів на заняттях іноземної мови/А. В. Кордонська // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 27.-С.2-3
|
>14.
| Д'яконова І. Я. Навчання спонтанного монологічного мовлення учнів старшого ступеня на базі художнього тексту/І. Я. Д'яконова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 29.-С.7-8.
|
>15.
| Кузнєцова Г. Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії/Г. Кузнєцова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 3.-С.68-70.
|
>16.
| Іноземні мови // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 19/21.-С.41-52
|
>17.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.2-8.
|
>18.
| Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.9-15.
|
>19.
| Онищук С. Моделювання ситуацій міжкультурного спілкування з урахуванням переваг плюрилінгвістичного досвіду учнів/С. Онищук // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 5.-С.37-40.
|
>20.
| Магомедова Т. Д. Інтегрований підхід до вивчення іноземної мови/Т. Д. Магомедова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 12.-С.8.
|
|
|