Поисковый запрос: <.>S=Виховання особистості<.> |
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.018.4:37.03 І18
Іванчук, Марія Георгіївна. Психолого-педагогічні основи виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. Г. Іванчук; М. Г. Іваничук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 40 с. - ББК 74.200 Рубрики: Виховання особистості Молодші школярі автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: інтегроване навчання -- інтеграція -- особистісні якості -- виховна функція
Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 378.4 В 53
Івахно, Н. О. Роль взаємодії сім’ї та школи у вихованні гармонійно розвиненої особистості [Текст] / Н. О. Івахно> // Вісник студентського наукового товариства : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів / Відп. ред. О. В. Мельничук. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Вип. 14. - С. 161-163
ББК 74.58.268я43 РУБ 378.4 Рубрики: Взаємодія --сім’я --школа--Україна Виховання особистості
Доп.точки доступа: Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.5 А 18
Авдєєва, С. В. Виховна ситема школи творчого зростання особистості [Текст] / С. В. Авдєєва> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 20-34
ББК 74.200.5 Рубрики: Виховання особистості фывфывфыв: творче зростання особистості -- виховна система школи -- учнівське самоврядування -- шкільна психологічна служба
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Аметов, Е. Р. Про значення сім’ї у формуванні вільної особистості дитини [Текстььь] / Е. Р. Аметов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N2. - С. 36-43
Рубрики: виховання особистості сімейне виховання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Безкоровайна, О. Особистісне самоствердження учня-актуальна проблема сучасного виховання [Текстььь] / О. Безкоровайна> // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N4. - С. 6-10
Рубрики: виховання особистості
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Б 55
Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 88 Рубрики: Свідомість Виховання особистості Духовні цінності Кафедра психології фывфывфыв: Я-духовне -- рефлексія -- рефлексивно-довільна спрямованість -- Я-Ти-детермінація -- емоції -- емоційне самопідкріплення -- самосвідомість -- цінності людини Аннотация: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формують духовні цінності особистості. Виділено типи особистісної рефлексії: регулятивна, визначальна, синтезуюча, створювальна.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.5 Б 55
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5 Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості фывфывфыв: \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Аннотация: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Доп.точки доступа: \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Б 55
Бех, І. Життя особистості у просторі духовності [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 3-5
. - ISSN 0131-5358ББК 74 Рубрики: Виховання особистості виховання духовне Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: буття -- переживання -- життєві ситуації -- моральні цінності -- доброчинність
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бех, І. Метод педагогічного умовляння у вихованні особистості [Текстььь] / І. Бех> // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N3. - С. 6-11
Рубрики: виховання особистості фывфывфыв: метод педагогічного умовляння
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200.5 Б 55
Бех, І. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / Іван Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.5 Рубрики: Виховання особистості фывфывфыв: наукова школа -- педагогіка підтримувального розвитку -- педагогіка керованого розвитку -- розвивальне виховання Аннотация: У статті розглядаються наукові позиції, на яких грунтуються педагогіка підтримуваного та педагогіка керованого виховання і розвитку підростаючої особистості.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200 Б 55
Бех, І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / Іван Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200 Рубрики: Виховання особистості фывфывфыв: моральна структура -- довіра до виховання -- самоповага -- індивідуальне життя -- моральне діяння Аннотация: У статті обгрунтовується розвивальний виховний метод, який апелює до позитивного поведінкового досвіду підростаючої особистості як змістовної основи розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей. Розкривається операційна структура реалізації запропонованого методу.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 158.9(075.3) Б 55
Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Содержание: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 фывфыв: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834ББК 88.5я73 + 74.200я73 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.)
Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Экземпляры всего: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 158 Б 55 б-ка Бойка О. Д. / Б 55-фб
Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текстььь] : навч.-метод. посібник: У 3-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003 - 2006. Кн. 3 : Сходження до духовності. - К., 2006. - 272 с. - Бібліогр.: с. 265-268. - ISBN 966-06-0452-1 (в пер.) : 40.00 грн. Содержание: Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .7 Спадкові чинники розвитку особистості . - С .72 Особистість у межах шкільного віку . - С .90 Контури правиловідповідного виховання . - С .114 Вчинок як духовна константа особистості . - С .153 Психологія духовності В. О. Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .247ББК 88.5 + 74.200 РУБ 158 Рубрики: Виховання особистості Духовність Моральне виховання
Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 156(075.3) Б 55
Бех, Іван Дмитрович. Особистість у просторі духовного розвитку [Текст] : навчальний посібник / І. Д. Бех. - К. : Академвидав, 2012. - 256 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 250-254. - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-044-8 : 55.00 грн., 52.00 грн. Содержание: Освітньо-виховні домінанти в концептуальному осмисленні . - С .9-33 Категорія "совість" у посткласичному психологічному осягненні . - С .34-41 Рефлексія і духовність особистості . - С .42-70 Виховний простір як чинник розвитку особистості . - С .71-95 Підростаюча особистість на життєвому шляху . - С .96-125 Грані доброчинного життя особистості . - С .126-208 Етюди про духовні обереги . - С .209-218ББК 88.37я73 + 88.5я73 РУБ 156(075.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ Особистість--духовний розвиток Виховання особистості Духовні цінності
Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бех, Іван. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200 Рубрики: Особистість--виховання--ідентифікація Виховання особистості фывфывфыв: ідентифікація -- уподібнення -- лідерство -- референтна група -- соціальна інтеграція -- ідентичність -- "Я" особистості -- Его-ідентичність -- самоідентифікація -- ситуація конфлікту -- цінності Аннотация: У статті розглядається процес ідентифікації як один із центральних механізмів особистісного становлення суб'єкта. Простежується її змістовий зв'язок з ідентичністю та самоідентифікацією.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200 Б 55
Бех, Іван. Життя особистості у просторі духовності [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 12. - 1-3 (далі буде)
. - ISSN 0131-5358ББК 74.200 Рубрики: Виховання в початкових класах Виховання особистості
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 151(075.3) В 18
Варій, Мирон Йосипович. Основи психології і педагогіки [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів / М. Й. Варій, В. Л. Ортинський ; М-во освіти і науки України, Львівський держ. ун-т внутр. справ. - 2-ге вид., виправ. та доп. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 376 с. ; 24 см. - ISBN 978-966-364-819-4 (в тв. опр.) : 60.00 грн.ББК 88.3я73 + 74я73 РУБ 151(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кафедра психології Свідомість Емоції (психол.) Почуття (психол.) Психологія діяльності Спілкування Психологія груп Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Дидактика--підручники та посібники для ВНЗ Виховання особистості фывфывфыв: психологія -- особистість -- пізнання -- пам’ять -- увага -- освіта -- дидактика -- виховання -- психічні стани -- методи навчання
Доп.точки доступа: Ортинський, Володимир Львович; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський державний університет внутрішніх справ
Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) В 19
Васильков, В. А. Управление процессом формирования здоровьесберегающей образовательной и социальной среды [Текст] / В. А. Васильков> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2010. - N 6. - С. 15-21
. - ISSN 0130-0776ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Управління освітою Виховання особистості виховання особистісно-орієнтоване Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 В 31
Вербицький, В. Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості [Текст] / В. Вербицький> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 10. - С. 12-19
ББК 74.2 Рубрики: Виховання особистості Позашкільна освіта навчально-виховний процес Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 371(070.3) В 54
Виховання особистості у доброчинній діяльності [Текст] : методичний посібник / Інститут проблем виховання НАПН України ; Під заг. ред. Т. Ф. Алєксєєнко. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2015. - 191 с. - ISBN 978-617-640-209-1 : 33.00 грн.ББК 74р30 + 88.5р30 РУБ 371(070.3) Рубрики: Виховання особистості
Доп.точки доступа: Алєксєєнко, Т. Ф. \ред.\; Інститут проблем виховання НАПН України
Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Найти похожие
|
|
|