Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Вчитель майбутній -- музика і хореографія<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Колич.характеристики :150 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 7.00 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
Хімія-- методика викладання
Проблемне навчання
Педагогіка-- вивчення
Морально-етичне виховання
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Вчитель майбутній -- література
Вчитель майбутній-- моральні якості
педагогіка музична
Студентська молодь-- виховання
Культура-- музично-педагогічна
Практика-- соціально-педагогічна
Самоосвіта-- студент
Культура мислення
Виховання-- національно-культурне виховання
Професійна освіта
Екологічна освіта
Вчитель-- особистість
Педагогічні кадри-- підготовка
Клуб-- виховання
Здоровий спосіб життя-- виховання
Педагогіка --США
Вільне виховання-- історія
Соціальне виховання-- історія
Розвивальне виховання-- історія
Середня освіта --Польша і Україна
Асоціативний експеримент
Саморегуляція-- психофізичний стан
Педагог-- саморегуляція
Вчитель-- підготовка --Чернігівська губернія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): олімпійський рух
Содержание : ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА ; Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі/ О. Я. Ростовський. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи/ О. В. Аніщенко. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки/ В. М. Благінін. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі/ Л. Л. Драчук. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури/ В. Г. Кучерявець. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект)/ І. О. Ростовська. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей/ Ю. О. Ростовська. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді/ Н. І. Семикліт. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку/ О. М. Грисюк. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема/ В. В. Мішедченко. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів/ В. М. Онищук. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі/ Т. В. Зінченко. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя/ П. В. Кряжев. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя/ В. Л. Дубровський. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням/ Л. Г. Семенець. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Кудикіна. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя/ О. М. Кочерга. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя/ В. Кузьменко. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Гуманістичні тенденції в педагогіці США/ Є. І. Коваленко. Становлення дидактичних поглядів С. Русової/ О. М. Таран. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ О. А. Барило. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття)/ Р. Г. Новгородський. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова/ Л. О. Дубровська. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху/ О. В. Лісовець. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів/ Н. А. Олійник. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура/ О. А. Жук. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів/ М. І. Бондаренко. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами/ О. І. Нещерет. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту/ Т. І. Крига. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога/ О. Д. Ляшко.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Колич.характеристики :202 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 9.20 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Педагогічна практика
Морально-етичне виховання
Екологічна освіта-- школярі
Шкільні клуби
Здоровий спосіб життя-- виховання
Вчитель музики-- підготовка
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Атестація керівників
Адиктивна поведінка-- діти-- підлітки
Вчителі-- заочна підготовка
Содержание : Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик/ Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції/ Б. Ю. Кедров. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок/ Т. І. Крига. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів/ В. А. Кушнір. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови)/ С. І. Світич. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури/ Л. І. Драчук. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Зміст і форми економічної підготовки школярів/ Л. І. Чеботарьова. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості/ С. В. Шмалєй. Графіки на уроках історії: проблема класифікації/ О. В. Желіба. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови/ Л. П. Дарійчук. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків/ Н. С. Останіна. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності/ Г. С. Адамів. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми/ В. Ю. Кузьменко. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження/ Л. В. Гусейнова. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором/ З. В. Хоменко. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів/ Н. І. Семикліт. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти/ Л. В. Костенко. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога/ О. М. Щербініна. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення/ Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід/ Н. В. Заверико. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США/ Т. Г. Чувакова. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми/ І. І. Парфанович. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості/ Є. І. Коваленко. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття/ О. Я. Ростовський. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття/ Н. А. Олійник. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової/ О. М. Таран. Проблема індивідуалізації в історичному контексті/ В. М. Єремеєва. Протиріччя особистості С. Петлюри/ Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи/ О. В. Аніщенко. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Про сучасне європейське бачення середньої освіти/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки")/ Н. І. Бєлкіна.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Свободны : Ч.З.№2(10), аб(9), фб(1), ав(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Автор(ы) : Яковець, Василь Павлович
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. Ч. 2
Выходные данные : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1999
Колич.характеристики :140 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці статей
Цена : 6.74 грн.
ГРНТИ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметные рубрики: Музична освіта в Україні
Вчитель музики-- підготовка
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Здібності музичні-- розвиток
уроки музики
Викладання музики
Содержание : Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть/ О. Я. Ростовський. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики/ І. Гринчук, А. Шинкаренко. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе/ В.А. Рева. Використання театральної методології у підготовці учителя музики/ Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький; В.М. Крицький. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування/ С. Р. Хлєбік. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики/ Л. В. Гусєйнова. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки/ Л. І. Резан. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки/ О. М. Щербініна. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики/ В. В. Ревенчук. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки/ Т. Г. Далада. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ Т. В. Скорик. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів/ О. Е. Чекан. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема/ Л. І. Котлінська. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики/ З. В. Хоменко. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога/ О. А. Кавунник. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах/ М. А. Дергач. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики/ В. В. Мішедченко. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики/ І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету/ Т. М. Завадська. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема/ О. Коваль. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей/ О. Г. Гроздовська. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики/ Т. В. Дорошенко. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва/ Т. Браніцька. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей/ О. О. Сапожнік. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики/ О. Є. Верещагіна. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці/ І. Я. Климук. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів/ О. М. Грисюк. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект)/ К. І. Станіславська.
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(12), аб(3), ав(2), фб(1)
Свободны : Ч.З.№2(12), аб(3), ав(2), фб(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 24.07.2024
Число запросов 147004
Число посетителей 1202
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя