Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Вчитель початкових класів<.>
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Агаркова Е. Тьюторское сопровождение повышения квалификации учителей начальных классов/Е. Агаркова, С. Загребельная // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N6.-С.105-112
2.

Глузман Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів/Н. Глузман // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N5/6.-С.71-76
3.

Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/А. А. Бобро [и др.] // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 2.-С.104-113
4.

Гуцалюк Т. В. Педагогіка партнерства: інтерактивна взаємодія вчителя початкових класів та бібліотекаря гімназії у формуванні читацької компетентності здобувачів освіти/Т. В. Гуцалюк, М. Мархайчук // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2024,N N 2.-С.51-55.
5.

Гущина Н.І. Розвиток цифрової компетентності вчителів початкових класів в умовах проектної дільності/Н. І. Гущина. - 2019
6.

Долинський Б. Професійне здоров’я/Б. Долинський // Директор школи. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 20(травень).-С.1-4
7.

Дубровська Л. О. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи/Л. О. Дубровська, О. О. Дешко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.23-27
8.

Дятлова А. В. Актуальні проблеми сімейного виховання у роботі вчителя початкових класів/А. В. Дятлова // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 25/26.-С.30-37.
9.

Желанова В. В. Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів/В. В. Желанова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2012,N N 1.-С.91-99.
10.

Завучу початкової школи // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 36(грудень).-С.вкладка. - С. 1-24.
11.

Кіндей Л. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання/Л. Кіндей, І. Жигора // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2019,N N 2.-С.50-56.
12.

Климович М. Підготовка студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі/М. Климович // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 4.-С.55-57
13.

Комар О. Інтерактивні методи як інноваційна діяльність сучасного вчителя початкової школи/О. Комар // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 7.-С.47-49.
14.

Конькова Т. Використання діагностичних методик педагогами початкової школи/Т. Конькова, Н. Гречко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 4.-С.5-10.
15.

Корсакова Т. В. Профессиональная позиция учителя в условиях реализации Федерального государственного стандарта общего образования второго поколения/Т. В. Корсакова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2009,N N 10.-С.46-50
16.

Мартиненко С. Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N6.-С.57-61
17.

Мартиненко С. Зміст, форми і методи педагогічної діагностики вчителя початкових класів/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N3.-С.50-53
18.

Мартиненко С. М. Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи/С. М. Мартиненко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 2.-С.145-148
19.

Мартиненко С. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи/С. Мартиненко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 4.-С.49-50
20.

Мартиненко С. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи/С. Мартиненко, Н. Кипиченко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 5.-С.54-56
 1-20    21-32 
 
Статистика
за 12.09.2024
Число запросов 68567
Число посетителей 1231
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя