Поисковый запрос: <.>S=Вчитель початкових класів<.> |
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Митник О. Інтелектуальна культура вчителя як показник готовності до формування культури молодшого школяра/О. Митник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N1.-С.46-52
|
>2.
| Комар О. Інтерактивні методи як інноваційна діяльність сучасного вчителя початкової школи/О. Комар // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2010,N N 7.-С.47-49.
|
>3.
| Дятлова А. В. Актуальні проблеми сімейного виховання у роботі вчителя початкових класів/А. В. Дятлова // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 25/26.-С.30-37.
|
>4.
| Мартиненко С. Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N6.-С.57-61
|
>5.
| Конькова Т. Використання діагностичних методик педагогами початкової школи/Т. Конькова, Н. Гречко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 4.-С.5-10.
|
>6.
| Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/А. А. Бобро [и др.] // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 2.-С.104-113
|
>7.
| Мартиненко С. Діагностування особливостей особистісно-професійної діяльності вчителя початкової школи/С. Мартиненко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 4.-С.49-50
|
>8.
| Мартиненко С. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи/С. Мартиненко, Н. Кипиченко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 5.-С.54-56
|
>9.
| Орел Л.О. еПдагогічні умови організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів/Л. О. Орел. - 2012
|
>10.
| Завучу початкової школи // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 36(грудень).-С.вкладка. - С. 1-24.
|
>11.
| Мартиненко С. Зміст, форми і методи педагогічної діагностики вчителя початкових класів/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N3.-С.50-53
|
>12.
| Пасічник Н. О. Консультація з елементами тренінгової роботи для вчителів початкових класів "Особливості роботи з повільними дітьми"/Н. О. Пасічник // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 5.-С.59-65
|
>13.
| Оліяр М. П. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів/М. П. Оліяр // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 2.-С.149-153
|
>14.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 9. - 2011
|
>15.
| Петренко Ю. Підготовка вчителя до оцінювальної діяльності в система післядипломної освіти/Ю. Петренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N3.-С.58-60.
|
>16.
| Кіндей Л. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання/Л. Кіндей, І. Жигора // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2019,N N 2.-С.50-56.
|
>17.
| Мартиненко С. М. Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи/С. М. Мартиненко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 2.-С.145-148
|
>18.
| Климович М. Підготовка студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі/М. Климович // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 4.-С.55-57
|
>19.
| Собковська О. Підготовка студентів педагогічного коледжу до формування математичної компетентності в учнів початкової школи/О. Собковська, О. Захарко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 4.-С.40-44.
|
>20.
| Гуцалюк Т. В. Педагогіка партнерства: інтерактивна взаємодія вчителя початкових класів та бібліотекаря гімназії у формуванні читацької компетентності здобувачів освіти/Т. В. Гуцалюк, М. Мархайчук // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2024,N N 2.-С.51-55.
|
|
|