Поисковый запрос: <.>S=Дошкільна освіта -- наступність у навчанні<.> |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Практикум/Т. І. Поніманська, І. М. Дичківська. - 2004
|
>2.
| Уфімцева С. В. Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа/С. В. Уфімцева. - 2007
|
>3.
| Назаренко Г. І. Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку/Г. І. Назаренко. - 2002
|
>4.
| Грамота. Література і мовлення/ред.-уклад. О. Г. Жукова. - 2009
|
>5.
| Локалова Н. П. Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования/Н. П. Локалова // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2009,N N 6.-С.109-118.
|
>6.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 4. - 2011
|
>7.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 5. - 2011
|
>8.
| Антонець М. Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/М. Антонець // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 9.-С.3-7.
|
>9.
| Тарасенко Г. Екологічна естетика в реалізації наступності дошкільної та початкової освіти/Г. Тарасенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 4.-С.2-6
|
>10.
| Єресько О. В. Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. Інструктивно-методичні рекомендації/О. В. Єресько // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2011,N N 9.-С.4-6.
|
>11.
| Сарапулова Є. Складання розповідей у дитсадку і в школі/Є. Сарапулова // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2011,N N 10.-С.22-24
|
>12.
| Ліждвой Л. Взаємозв’язок і взаємоузгодженість. Наступність дошкільної та початкової освіти/Л. Ліждвой // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2011,N N 11.-С.16-21.
|
>13.
| Богуш А. Вектор наступності державних стандартів дошкільної і початкової освіти/А. Богуш // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 7.-С.20-23.
|
>14.
| Рожок Т. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою/Т. Рожок, В. Харматова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 8.-С.43-46.
|
>15.
| Кіндрат І. І знову про наступність/І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.9-12
|
>16.
| Бойко О. Ласкаво просимо до школи! (Наступність у роботі дитячого садка і початкової школи)/О. Бойко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 7/8.-С.7-10.
|
>17.
| Дитячий садок-школа: актуальні проблеми наступності/авт. кол.: Н. В. Лисенко, І. М. Шоробура, Л. С. Пісоцька та ін. ; за ред. проф. Н. В. Лисенко. - 2014
|
>18.
| Кисільова-Біла В. Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад - початкова школа/В. Кисільова-Біла, М. Ясногор // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 12.-С.37-40
|
>19.
| Рябчун Т. Учимо грамоти: взаємодія дитсадка і школи/Т. Рябчун, І. Ліщенко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2014,N N 12.-С.23-24.
|
>20.
| Богуш А. Передшкільна освіта в сучасному освітньому просторі/А. Богуш // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 12.-С.8-11
|
|
|