Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Дошкільна освіта -- наступність у навчанні<.>
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-33 
1.
373.29(477)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : лист ... від 19 квіт 2018 р. № 1/9-249 // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 66–71.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи

фывфывфыв:
одо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти -- наступність дошкільної освіти -- наступність початкової освіти -- нормативно-правові акти -- інструктивно-методичні рекомендації


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.202
Р 98


    Рябчун, Т.
    Учимо грамоти: взаємодія дитсадка і школи [Текст] / Т. Рябчун, І. Ліщенко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 12. - С. 23-24. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.202
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти
   Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

фывфывфыв:
навчання грамоти дошкільників


Доп.точки доступа:
Ліщенко, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
74.1
С 20


    Сарапулова, Євгенія.
    Складання розповідей у дитсадку і в школі [Текст] / Є. Сарапулова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 10. - С. 22-24 : цв.ил. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
розповіді за малюнками -- складання розповідей -- розповіді-описи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.022
К 44


    Кисільова-Біла, Валентина.
    Реалізація принципу наступності у формуванні компетенцій: дошкільний навчальний заклад - початкова школа [Текст] / В. Кисільова-Біла, М. Ясногор // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.022
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Початкова школа--наступність в освіті--основна школа

фывфывфыв:
принцип наступності


Доп.точки доступа:
Ясногор, Марина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.04(4Укр)
А 72


    Антонець, Михайло.
    Проблема наступності між дошкільною і початковою освітою та вихованням у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] : до 18-х Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: дошкілля - початкова школа" / М. Антонець // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 3-7. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--персоналії педагогів
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

фывфывфыв:
педагогічна спадщина -- Школа радості -- уроки мислення серед природи -- українські педагоги


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
74.1
Z99


    Єресько, О. В.
    Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. Інструктивно-методичні рекомендації [Текст] : лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 19.08.2011 р. № 1/9-634 / О. В. Єресько // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 9. - С. 4-6. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи--шкільна адаптація

   Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи

   Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
старший дошкільний вік -- молодший шкільний вік -- робота з батьками


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.104
С 72


    Спичак, Марія.
    Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59.
ББК 74.104 + 74.202.242
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники
Аннотация: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
74.1
Б 74


    Богуш, Алла.
    Передшкільна освіта в сучасному освітньому просторі [Текст] / А. Богуш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 8-11. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- початкова освіта -- психологічна готовність дітей -- дошкільна зрілість -- неперервність освіти
Аннотация: У статті розглядається поняття передшкільної освіти як проміжної ланки між дошкільною і початковою освітою. У цьому контексті обґрунтовується, що ефективність неперервності освіти залежить від реалізації таких чинників, як наступність, спадкоємність, перспективність і готовність.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Приходько, Юлія.
    Освіта як джерело розвитку особистості [Текст] : від дошкільника до школяра / Ю. Приходько // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 7-9.
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
наступність освіти -- спільна діяльність -- формування соціальної компетентності -- дошкільники -- молодші школярі -- влаємодія дітей різних вікових груп -- заклади освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74
У88


    Уфімцева, Світлана Василівна.
    Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка і історія педагогіки / С. В. Уфімцева ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка (Київ). - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2007. - 21 с. -
ГРНТИ
УДК
РУБ 74
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій
   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Початкова школа--зв’язок з ДНЗ

   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
наступність в навчанні -- творчий розвиток дитини -- позанавчальна робота -- неперервність творчого розвитку -- автореферати з педагогіки


Доп.точки доступа:
Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

11.
74
Н19


    Назаренко, Ганна Іванівна.
    Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Г. І. Назаренко ; Криворізький державний педагогічний університет (Київ). - Кривий Ріг : КДПУ, 2002. - 18 с. -
ГРНТИ
УДК
РУБ 74
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

фывфывфыв:
автореферати з педагогіки -- автореферати з дошкільної педагогіки -- наступність в навчанні


Доп.точки доступа:
Криворізький державний педагогічний університет (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

12.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 206 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.33 грн.
    Содержание:
Артемова, Любов Вікторівна. Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей / Л. В. Артемова. - С .7-12
Каталимова, Наталія Борисівна. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании / Н. Б. Каталимова. - С .13-17
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання / Г. В. Бєлєнька. - С .18-22
Коваленко, Євгенія Іванівна. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .23-28
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .29-31
Довбня, Софія Олегівна. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня. - С .32-35
Венгловська, Олена Анатоліївна. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі / О. А. Венгловська. - С .36-39
Лобода, Ольга Володимирівна. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи / О. В. Лобода. - С .40-43
Мішечкіна, Марина Євгенівна. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів / М. Є. Мішечкіна. - С .44-47
Товкач, Ірина Євгеніївна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи / І. Є. Товкач. - С .48-51
Кондратенко, Руслана Василівна. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника / Р. В. Кондратенко. - С .52-54
Куземко, Л. В. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід / Л. В. Куземко. - С .55-59
Лопатіна, Галина Олександрівна. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників / Г. О. Лопатіна. - С .60-63
Онищук, Ірина Анатоліївна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників / І. А. Онищук. - С .64-67
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / Н. П. Пихтіна. - С .68-72
Федорченко, Тетяна Євгеніївна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей / Т. Є. Федорченко. - С .73-78
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині / Н. М. Стрельнікова. - С .79-81
Тонконог, Леся Миколаївна. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності / Л. М. Тонконог. - С .82-85
Фасолько, Тетяна Степанівна. Відповідальність дошкільника: практичний аспект / Т. С. Фасолько. - С .86-90
Шматченко, Ганна Олексіївна. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників / Г. О. Шматченко. - С .91-94
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями / С. Р. Хлєбік. - С .95-98
Гаращенко, Лариса Василівна. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу / Л. В. Гаращенко. - С .99-102
Іванюк, Ганна Іванівна. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти / Г. І. Іванюк. - С .103-106
Коваленко, Олена Володимирівна. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність / О. В. Коваленко. - С .107-109
Бадер, Світлана Олександрівна. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків / С. О. Бадер. - С .110-114
Качалова, Тетяна Василівна. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці / Т. В. Качалова. - С .115-117
Ковшар, Олена Вікторівна. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності / О. В. Ковшар. - С .118-121
Ластівка, О. О. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку / О. О. Ластівка. - С .122-125
Бабій, Інна Володимирівна. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .126-129
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору / В. М. Вертугіна. - С .130-133
Біденко, Л. В. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять / Л. В. Біденко. - С .134-140
Сидоренко, Т. В. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии / Т. В. Сидоренко. - С .141-143
Бурнос, Е. Ю. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .144-147
Журавель, Валентина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання" / В. І. Журавель. - С .148-151
Козлюк, Ольга Андріївна. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників / О. А. Козлюк. - С .152-155
Мартинчук, Олена Валеріївна. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі / О. В. Мартинчук. - С .156-159
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю / С. І. Матвієнко. - С .160-163
Машовець, Марина Анатоліївна. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів / М. А. Машовець. - С .164-167
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .168-171
Лавріненко, Олександр Андрійович. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття) / О. А. Лавріненко. - С .172-177
Криловець, Микола Григорович. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття / М. Г. Криловець. - С .178-181
Новгородський, Руслан Григорович. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку / Р. Г. Новгородський. - С .182=186
Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .186-190
Січкар, Анна Дмитрівна. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці / А. Д. Січкар. - С .191-194
Філоненко, Олена Станіславівна. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні / О. С. Філоненко. - С .195-198
Катруца, Наталія Борисівна. Особливості японської дошкільної педагогічної практики / Н. Б. Катруца. - С .199-204
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Дошкільна освіта--професійна підготовка педагогів

   Діти з особливими потребами

   Освіта--наступність в освіті

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Заклади дошкільної освіти--управління--підготовка керівників

   Дошкільна освіта в Україні--історія

фывфывфыв:
наступність в навчанні -- підготовка педагогів дошкільної освіти -- діти дошкільного віку


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие

13.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Содержание:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ГРНТИ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Заклади дошкільної освіти

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

фывфывфыв:
педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Найти похожие

14.
373.29(477)
Х 22


    Хартман, О.
    Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 20–25. - Зміст: Чому виникла потреба наступності ; У чому багатоплановість поняття "наступність" ; Що визначає наступність: розуміння та хибні думки ; Як забезпечити наступність у час змін.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- початкова освіта -- наступність в освіті -- нова українська школа
Аннотация: У статті йдеться про сутність поняття "наступність", її орієнтири та забезпечення в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
373.29.046(477)
С 66


    Сосновенко, Н.
    Наступність дитячого садка і школи: налагоджуємо взаємодію / Наталія Сосновенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 4–7. - Зміст: Співпраця педагогів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
дошкільні навчальні заклади -- наступність у навчанні -- робота з батьками -- співпраця дошкільного закладу і школи -- психологічна служба -- готовність дошкільника до школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
74.102
С 79


    Стеценко, І.
    Наступність - проблема актуальна : репортаж з міського науково-практичного семінару [Текст] / І. Стеценко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 17 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
фывфывфыв:
науково-практичні семінари


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
373.2
Л 63


    Лисенко, Олена.
    Малюк іде до дитсадка [Текст] / О. Лисенко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2017. - N 6. - С. 16-18. . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--соціалізація дітей
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї

фывфывфыв:
адаптація дитини до дитсадка -- дошкільний заклад і батьки


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
74.2
Б 77


    Бойко, Ольга.
    Ласкаво просимо до школи! (Наступність у роботі дитячого садка і початкової школи) [Текст] / О. Бойко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 7-10.
ББК 74.2
Рубрики: Початкова школа--наступність в освіті--безперервність
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

фывфывфыв:
взаємодія школи та ДНЗ -- школа майбутніх першокласників -- педагогічні вітальні


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
88.840
Л 73


    Локалова, Н. П.
    Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования [Текст] / Н. П. Локалова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N 6. - С. 109-118. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: психологія педагогічна
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра дошкільної освіти

   Дошкільна освіта

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Мотивація - навчальна

фывфывфыв:
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
74.202
Р 63


    Рожок, Тетяна.
    Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою / Т. Рожок, В. Харматова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 43-46.
ББК 74.202
Рубрики: Початкова школа--освітні технології
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

фывфывфыв:
наступність -- спільні заходи -- запобігання дезадаптації -- підготовка до школи -- план роботи
Аннотация: У статті надається план роботи щодо забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітнім навчальним зкладом на 2012/2013 навчальний рік.


Доп.точки доступа:
Харматова, Ванда

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 92731
Число посетителей 1038
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя