Поисковый запрос: <.>S=Діти з особливими потребами<.> |
Общее количество найденных документов : 216
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Педагогічний процес: теорія і практика/Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка Вип. 4. - 2006
|
>2.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 1. - 2007
|
>3.
| Аслаева Р. Г. Основы специальной педагогики и психологии/Р. Г. Аслаева. - 2007
|
>4.
| Степанов С. За Дауна обидно.../С. Степанов // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2002,N N11.-С.3
|
>5.
| Ахутина Т.В. Использование виртуальнх сред для развития пространственных функций у детей с церебральным параличом/Т.В. Ахутина, А.Н. Кричевец // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология.. -М.:Издательство МГУ, 2002,N N4.-С.77-85.
|
>6.
| Захарченко Н. Педагогічна підтримка родин учнів з особливостями психофізичного розвитку/Н. Захарченко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2004,N N16(серпень).-С.13-16
|
>7.
| Хохліна О. П. Питання дослідження рольовоі поведінки підлітків з вадами розумового розвитку/О. П. Хохліна, С. Л. Горбенко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2005,N N1.-С.83-88.
|
>8.
| Володарська Н. Д. Проблеми життєтворчості особистості з вадами здоров’я/Н. Д. Володарська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N7.-С.50-54.
|
>9.
| Лифинцева А. А. Особенности социально-психологической адаптации к школе детей с хроническими соматическими заболеваниями/А. А. Лифинцева // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2005,N N1.-С.38-43.
|
>10.
| Бондарчук О. Затримка психічного розвитку : Дитина з особливими потребами /О. Бондарчук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N2/3(січень).-С.38-41.
|
>11.
| Вавіна Л. Формування у сліпих у чнів навичок мовленнєвої діяльності у процесі вивчення української мови і читання/Л. Вавіна // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2005,N N4.-С.30-34
|
>12.
| Диль-Костіна Н. Виявлення вад та корекція мовлення у дітей із дизартрією/Н. Диль-Костіна // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2005,N N4.-С.38-40
|
>13.
| Булыгина М. Особенности коммуникации в семьях детей с хроническими заболеваниями пищеварительной системы/М. Булыгина // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2005,N N4.-С.14 - 29
|
>14.
| Александрова Н. П. Особенности формирования пространственных представлений у детей с трудностями адаптации/Н. П. Александрова, Н. В. Холмогорва // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2005,N N5.-С.21-25
|
>15.
| Бистрова Ю. Психологічні аспекти проблеми конфліктної поведінки дітей з вадами розумового розвитку/Ю. Бистрова // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N1.-С.36 - 38
|
>16.
| Рібцун Ю. Вивчення моторної функції молодших дошкільників із ЗНМ/Ю. Рібцун // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N1.-С.44 - 48
|
>17.
| Легкий О. Особливості формування трудових рухів та дій у дітей з порушеннями зору на уроках трудового навчання/О. Легкий // Дефектологія. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N1.-С.48 - 50
|
>18.
| Осипова И. Нарушения межличностных отношений как фактор формирования отклоняющегося поведения детей и подростков/И. Осипова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2006,N N2.-С.40-45
|
>19.
| Тимошенко Г. Життєву компетентність дітям з вадами зору/Г. Тимошенко // Дошкільне виховання. -К.:Преса України, 2006,N N1.-С.14 - 15.
|
>20.
| Астахова Н. В. Особенности самостоятельной активности учащихся общеобразовательных классов и классов коррекционно-развивающего обучения/Н. В. Астахова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N4.-С.28-36
|
|
|